Mikä ammatti on suurin turn-off miehellä tai naisella?
Tiedän että kaikkia ammatteja kuuluisi arvostaa mutta on kieltämättä olemassa niitä joihin jotenkin suhtautuu todella kielteisesti.
Kommentit (468)
Miesten suurimmat turn off ammatit itselleni:
- teurastaja
- lihanleikkaaja
Sitten kaikki metsästäjät, kalastajat, turkistarhaajat yms. Hyi olkoon.
e=mc2 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainosalalla oleva. Moraalittomampaa, tarpeettomampaa ja turhempaa työtä saa etsiä!
nii mut ne voi olla oikeestikki melko ihastuttavan luovia
Eivät ole. Persoonat ovat keräiltyjä ja rakenneltuja, teeskenneltyjä kokonaisuuksia joista ei löydt aitoa luovuutta edes mikroskoopilla tihrustaen. Nämä ovat feikkipersoonallisia kuvotuksia, maailman tuulien perseenpyyhkäisyjä, eivät mitään.
Sellaisen bändin muusikko, jonka musiikista en pidä. Olisi aika kauheaa, jos treenailisi kotona ja pyytäisi keikoille.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hoitoalan ammatit, siellä ne pahimmat hitlerit ovat.
Apua, sun ei sitten kannata itseäsi missään hoidattaa. Kun sairastut vakavasti, älä vaan hakeudu mihinkään hoitoon (harvoin lääkärillekään suoraan pääsee, vaan hoidonarvion tekee ensin usein hoitaja). Mikäli vammaudut vaikkapa onnettomuudessa, koita pärjäillä vain yksinään kotonasi. Älä ota ensihoitoakaan vastaan, vaan sinnittele pyhällä hengellä. Äläkä varsinkaan vanhuksena mene hoitolaitokseen äläkä käytä kotipalvelua. Mikäli sinulla on lapsia, älä vie niitä päiväkotiin äläkä käytä muitakaan lastenhoitopalveluita. Ja kaikkien muidenkin sosiaali- tai kuntoutuspalveluiden käyttö kannattaa unohtaa, sillä joukossa on paljon hoitoalan ammattilaisia. Jopa työkkärissä tai Kelassa saattaa olla hoitajatutkinnon suorittanut työntekijä eli älä hae tai ota vastaan mitään sosiaaliturvaetuuksia. Lemmikkisi saakoon kärsiä ilman eläinlääkäripalveluita. Yksisarvis- ja enkelihoitajat eivät ole luvallisia toimijoita ja näin ollen niitä ei hoitoalaan lasketa mukaan, niiden palveluita voit turvallisesti hyödyntää sekä parhaassa tapauksessa löytää sitä kautta elämänkumppanisi.
Vierailija kirjoitti:
- teurastaja
- lihanleikkaajaSitten kaikki metsästäjät, kalastajat, turkistarhaajat yms. Hyi olkoon.
Kuka lopettaisi esimerkiksi sinun lemmikkimarsusi jos metsästäjiä ei olisi? Joutuisit heittämään sen auton alle tai vetämään vessanpöntöstä, sekö on humaania häh?
Miehellä: baarimikko, malli nyt ainakin... personal trainerin myös. Kaikki ns. pinnalliset ammatit. Myös likakaivon tyhjentäjät jne ovat vähä kyseenalaisia 😂
Naisella: opettaja.
Oisko teidän aika hankkia oma elämä.
Ehdoton turn off on tuhlata elämänsä täällä miettien mitä kukakin tekee.
Sääliksi käy.
Tämä on ohi aiheen, sori. Mutta ammateista tuli mieleen: onko kenelläkään poliisia (miestä) kumppaninaan? Minkälaisia ovat vapaa-ajalla?
Minulla on muutamasta poliisi-opiskelijasta aikoinaan kokemusta, olin itsekin silloin nuori. Olivat tyyliltään päällekäyviä, itsevarmoja, heillä oli tosi erikoiset mieltymykset seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- teurastaja
- lihanleikkaajaSitten kaikki metsästäjät, kalastajat, turkistarhaajat yms. Hyi olkoon.
Kuka lopettaisi esimerkiksi sinun lemmikkimarsusi jos metsästäjiä ei olisi? Joutuisit heittämään sen auton alle tai vetämään vessanpöntöstä, sekö on humaania häh?
Täh??? En ole tuo, jolle kommentoit, mutta en tiedä ketään jonka lemmikin olisi lopettanut metsästäjä :DD Kyllä ne lemmikkimarsut viedään eläinlääkärille eutanasiaan, mikäli täytyy lopettaa. Enkä kyllä tiedä ketään metsästäjääkään, joka työkseen lopettaa lemmikkimarsuja :D Päivän naurut kyllä sain tästä mielikuvasta.
Kyl mä sanon et jos mies olisi parisuhdeterapeutti, niin kyllä kiertäisin kaukaa.
Sh.83 kirjoitti:
Tämä on ohi aiheen, sori. Mutta ammateista tuli mieleen: onko kenelläkään poliisia (miestä) kumppaninaan? Minkälaisia ovat vapaa-ajalla?
Minulla on muutamasta poliisi-opiskelijasta aikoinaan kokemusta, olin itsekin silloin nuori. Olivat tyyliltään päällekäyviä, itsevarmoja, heillä oli tosi erikoiset mieltymykset seksiin.
About samaa mieltä. Sekä seksiin että päällekäyvyyteen liittyen. Harmi vaan että siellä on aika paljon kotiväkivaltatapauksia. Oma kokemus exästä ja niiden piiristä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- teurastaja
Täh??? En ole tuo, jolle kommentoit, mutta en tiedä ketään jonka lemmikin olisi lopettanut metsästäjä :DD Kyllä ne lemmikkimarsut viedään eläinlääkärille eutanasiaan, mikäli täytyy lopettaa. Enkä kyllä tiedä ketään metsästäjääkään, joka työkseen lopettaa lemmikkimarsuja :D Päivän naurut kyllä sain tästä mielikuvasta.
Taisi olla vitsiniekka vastaamassa, mutta muakin nauratti mielikuva metsästäjästä, haulikosta ja marsusta:D:D
Vierailija kirjoitti:
Sh.83 kirjoitti:
About samaa mieltä. Sekä seksiin että päällekäyvyyteen liittyen. Harmi vaan että siellä on aika paljon kotiväkivaltatapauksia. Oma kokemus exästä ja niiden piiristä
Niiiin, ja pyssyllä osoitteluun? Niih! Virkarikosjutun!
Jotenkin tuntuu että naiset on enemmän jonkun yksittäisen ammatin perään kuin miehet. Tietyt naiset tietävät täsmälleen baarit joissa vaikkapa poliisit käy tai ammattiurheilijat (jalkapallo/jääkiekko). Jotkut ovat heikkona muusinkoihin yms. Miehillä tällaista selvää suosimista suhdemielessä ei taida olla? En ole ainakaan kuullut miehen sanovan että haluan itselleni ammatin x edustajan. Miksiköhän?
Mikä tahansa ammatti on turn off, jos henkilö on pskantärkeä uraohjus, jolla ei ole työnsä lisäksi mitään muita mielenkiinnon kohteita elämässään. Työ menee kaiken edelle, ja aiemmat suhteet joko päättyneet tämän takia, tai niitä ei ole koskaan ollutkaan. Luonnollisesti tähän kuuluu myös se, että "alempiarvoisia" ylenkatsotaan ja omilla rahoilla ja menestyksellä leveillään aina kun mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi (mun tapauksessa miehellä). Kolmelle annoin mahdollisuuden. Olen hidas oppimaan.
Joku väitti että ovat usein mustasukkaisia?
Poliisin työtä on tavata päivittäin urp*ja, jotka eivät halua totella lakia. Kyllä oma mielenterveys ainakin olisi aika kovilla, kun jo muutama käytöstapoja vasta opetteleva aikuinenkin ottaa päähän niin julmetusti.
Voisi hyvin kuvitella tämän vaikuttavan parisuhteisiinkin?
nii mut ne voi olla oikeestikki melko ihastuttavan luovia