Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ammatti on suurin turn-off miehellä tai naisella?

Vierailija
05.01.2019 |

Tiedän että kaikkia ammatteja kuuluisi arvostaa mutta on kieltämättä olemassa niitä joihin jotenkin suhtautuu todella kielteisesti.

Kommentit (468)

Vierailija
221/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apuhoitaja, perushoitaja, lähihoitaja, lastenhoitaja, sairaanhoitaja, kaikki eriteammatit.

Kuten poliisi🤢🤢🤮🤮😹😹🙀

Kenen perseen poliisi pyyhkii tai vaihtaa vaipan?

No vaikka sinun...

Vierailija
222/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika huvittavaa miten moni duunari on aina tuomitsemassa akateemisten töitä vain "paperinpyörittämiseksi" vaikka ei tajuta niiden työstä mitään. Meidänkin tehtaalla duunarit varastossa ja tehtaalla naljaa toimihenkilöitä miten istuvat vain palavereissa kun duunarit niska limassa painaa töitä. Onhan nyt ne akateemisen koulutuksen omaavien työt kuten tuotekehitys, taloushallinto, myynti, ostaminen etc. ihan turhaa vai mitä? Esim. raaka-aineetkin vain ilmestyvät tyhjästä linjalle samalla kun toimihenkilöt pelaavat pasianssia ja kahvittelevat niinkö? Yleensä kun duunarit alkavat tekemään sitä työtä niin nämä "paperinpyörittäjät" ovat jo tehneet oman osuutensa.

Tätä ihmettelen itsekin vaikka olen juuri tuo firman varastoa pyörittävä duunari. Työkaverit nauravat toimareille, jotka vain "istuvat kopeissaan ja lukevat Iltalehteä koneellaan". Eivät sitten yhtään ajattele mistä heidän työnsä sekä materiaalit tulevat.

Olen ollut kemiallisella tehtaalla purkamassa 20kg säkkejä laariin kesällä ja samassa firmassa aasian toimitusjohtajana. Säkkien purku >>>>> alue-toimarin hommat.

Palkkaa tulee vähemmän, mutta kuka oikeasti haluaa miehen jonka pää on joka ilta sähköpostissa ja filippiinien rantalomalla karataan "kävelylle" soittamaan työpuheluita salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi (mun tapauksessa miehellä). Kolmelle annoin mahdollisuuden. Olen hidas oppimaan.

Annoit kolmelle polliisille. Pthyi.

Niinpä. Itse on ilolintu ja haukkuu poliisia.

Vierailija
224/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on aika turn off. Tunnen parikin ja ehkä juuri siksi. En haluaisi parisuhdetta poliisiin.

Vierailija
225/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen koulutus on ehdoton edellytys. Työkseen voi sitten tehdä ihan mitä vaan.

Vierailija
226/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisi (mun tapauksessa miehellä). Kolmelle annoin mahdollisuuden. Olen hidas oppimaan.

Joku väitti että ovat usein mustasukkaisia?

Kyllä. Kaikki 8000 täysin samanlaisia henkilöitä. Jokainen ajattelee kuin toinen. Vain nimilapuista erottaa.

Vierailija
227/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosalalla oleva. Moraalittomampaa, tarpeettomampaa ja turhempaa työtä saa etsiä!

Vierailija
228/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteen opettaja.

Todella rasittavia kanoja suuri osa ja tyhmiäkin kuin saappaat. Valitsevat myös epäreilulla tavalla suosikkeja ja sulkevat silmänsä koulukiusaamiselta. Tekopyhiä kukkahattutätitanttoja.

Vierailija
229/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teurastaja.

Vierailija
230/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kommentit siitä,ettei poliisia, on hauskoja. Kun olen miespuolisten työkavereideni kanssa viihteellä ja selviää mitä porukkaa ollaan, niin naisia tunkee väkisin seuraan. Yksikään mies ei ole kääntynyt pois kuultuaan mitä teen ammatikseni. Joten mielipiteitä on monia.

Vierailija
231/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä häpeän mieheni työtä. Paskaduuneista paskin duuni on, en viitsi avata tarkemmin. Hävettää olla yhteiskunnan pohjasakkaa alimmalla mahdollisella palkalla.

Vierailija
232/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prostituoitu

Tai baarissa työskentelevä. 

SPRn työntekijä.

Muunlaiset hankalat aikataulut on miinus, mutta ei täydellinen esto, kuten nuo toiset. Julkisuudesta miinus myös.

Muuten ei ole merkitystä, tai ainakaan ei tule mieleen.

Vierailija
233/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ala-asteen opettaja.

Todella rasittavia kanoja suuri osa ja tyhmiäkin kuin saappaat. Valitsevat myös epäreilulla tavalla suosikkeja ja sulkevat silmänsä koulukiusaamiselta. Tekopyhiä kukkahattutätitanttoja.

Sanoisin että niitä voi jakaa kahteen eri ryhmään. On niitä jotka ovat hakeutuneet alalle koska pitävät lapsista, työ on heille kutsumusammatti koska haluavat auttaa lapsia ja oikeasti välittävät että kaikilla on kivaa koulussa ja että jokaisen oppilaan tarpeet otetaan huomioon. Hyvä opettaja myös vaatii oppilailta mutta tukee niitä. Tunnen monta tällaista opettajaa ja ovat ihmisinä todella mukavia.

Sitten on tämä toisen tyypin opettajat jotka ovat hakeutuneet alalle vain koska kokevat jotain pätemisen tarvetta ja ala-asteellahan sen aseman saa kun pääsee pompottelemaan lapsia jotka eivät uskalla tai edes tajua väittää vastaan. Pompotteleminen ja päteminen on pääasiassa heillä ja paljon vaaditaan oppilailta mutta mitään tukea ei anneta. Sitä paitsi yrittävät opettaa jotain "kuria" vaikka kyseessä on pikemminkin naamioitu koulukiusaaminen. Muistan kun opettajamme kritisoi meitä poikia kuvaamataitotunnilla kun ei piirretty tarpeeksi hienoja piirustuksia hänen mukaan, ihan kuin sillä olisi mitään väliä koulutuksen kannalta miten pyöreä 9-vuotiaan pikkulapsen piirtämä aurinko on? Yleensä tämän tyylin opettajat ovat juuri niitä tiukkapipoja joiden omatkin lapset laitetaan vielä 13-vuotiaana kello 20 nukkumaan. Tunnen tällaisenkin tapauksen, oli ihan kamala opettaja ja ihminen.

Omalle kouluajoille mahtui molempien tyyppien opettajat, voitte varmasti arvata minkä opettajan "alaisuudessa" luokkahenki oli hyvä ja koulussa käynti oikeasti hauskaa.

Vierailija
234/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä häpeän mieheni työtä. Paskaduuneista paskin duuni on, en viitsi avata tarkemmin. Hävettää olla yhteiskunnan pohjasakkaa alimmalla mahdollisella palkalla.

Mutta paskakaivon tyhjentäjät ovat kovin tarpeellisia kuitenkin tässä yhteiskunnassa!!

Vierailija
235/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta paskakaivon tyhjentäjät ovat kovin tarpeellisia kuitenkin tässä yhteiskunnassa!!

Olisikin edes paskakaivontyhjentäjä mutta ei. Vielä sitäkin surkeampi työ, johon vain luuserit päätyvät. Palkka paskakaivomiehilläkin on tuntuvasti parempi.

Vierailija
236/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastoduunari.

Vierailija
237/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä: kiinteistövälittäjä, tarjoilija, sairaanhoitaja, lääkäri, juristi, biologian opettaja, politikko, kaikenlaiset päälliköt (= saaneet päällikkö nimityksen kun eivät koskaan yllä johtaja tasolle), muusikko, tutkija.

Vierailija
238/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäntapatyöttömyys ja sossuvetoisuus.

Vierailija
239/468 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheneuvoja. Miehellä.

Vierailija
240/468 |