Mikä ammatti on suurin turn-off miehellä tai naisella?
Tiedän että kaikkia ammatteja kuuluisi arvostaa mutta on kieltämättä olemassa niitä joihin jotenkin suhtautuu todella kielteisesti.
Kommentit (468)
Vierailija kirjoitti:
Maanviljelijä. En voisi kuvitella muuttavani mihinkään korpeen ja olemaan koko ajan kiinni niissä talon töissä. Myös joku koko ajan reissaava kaupparatsu tai esim lentäjä ei oikein houkuttele, haluan puolison joka on läsnä.
Joku sossun elätti voisi sopia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanviljelijä. En voisi kuvitella muuttavani mihinkään korpeen ja olemaan koko ajan kiinni niissä talon töissä. Myös joku koko ajan reissaava kaupparatsu tai esim lentäjä ei oikein houkuttele, haluan puolison joka on läsnä.
Joku sossun elätti voisi sopia sinulle.
Älä nyt katkeroidu. Kyllä joku sinne navetan perällekin vielä sulle piiaksi lähtee.
Köyhiä en halua nähdä tai tavata. Lihavat ja rumat kierrän myös kaukaa. Tyhmyys ei haittaa jos on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Köyhiä en halua nähdä tai tavata. Lihavat ja rumat kierrän myös kaukaa. Tyhmyys ei haittaa jos on kaunis.
Lukutaitoon kannattaa nyt ihan ensi hätää panostaa! Ammatista oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on psykologeissa/psykoterapeuteissa/psykiatreissa? :D T. psykologi
Kai se ajatus että puolisosi analysoi sua koko ajan ja on henkisesti niskan päällä. Samalla lailla kuin olisit potilas mt-toimistossa. Että kaikki sun tunteet on jotain mt-ongelman oireita, riidoissa kiva etulyöntiasema.
Kuule, ei ole voimia, eikä halua analysoida kotona työpäivän jälkeen yhtään ketään.Päinvastoin. Yleensä kotona ei edes ehkä uskoisi, mikä ammattini on.t.psykologi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika on psykologeissa/psykoterapeuteissa/psykiatreissa? :D T. psykologi
Kai se ajatus että puolisosi analysoi sua koko ajan ja on henkisesti niskan päällä. Samalla lailla kuin olisit potilas mt-toimistossa. Että kaikki sun tunteet on jotain mt-ongelman oireita, riidoissa kiva etulyöntiasema.
Kuule, ei ole voimia, eikä halua analysoida kotona työpäivän jälkeen yhtään ketään.Päinvastoin. Yleensä kotona ei edes ehkä uskoisi, mikä ammattini on.t.psykologi nainen
Ei totta tosiaan. Sen verran ”kuraa roiskui” edellisessä liitossa ”ammattilaisen” taholta kotioloissa.
M52
Kylläpä ihmiset ripustaa itsetuntonsa koulutukseen ja statukseen. Huvittavaa ja toisaalta säälittävää. Useimmat varsinkin jostain akateemisista töistä on pohjimmiltaan niin turhaa paperinpyörittelyä ja raporttienkirjoittelua ei-kenenkään luettavaksi. Ja sit halveksitaan ihmisiä jotka tekevät jotain oikeasti tarpeellista työtä, kun se ei ole "älyllisesti haastavaa" eikä kunnianhimoista eli ihminen ei keskitä elämäänsä siihen että juoksee jonkun status-pelimerkkien perässä.
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä tästä ketjusta heräsi kysymys et mikä ammatti sitten kelpaisi?
Aika turhaa yleistämistä mun mielestä ja oletusta siitä et ammatti=koko ihminen... Kuitenkin ihmisellä useita rooleja joista työrooli on vain yksi
Mä käyn tällä hetkellä ainakin ihan kuumana yhteen rekkamieheen. On ihana kuunnella sen juttuja töistään, kaikista paikoista missä käy, satamista ja laivalla kulkemisista jne. Kertoo kaikkia teknisiä yksityiskohtia joista en ymmärrä mitään, kerrankin jotain uutta. Ihan erilaista kuin oma tasapaksu elämä jolloin seuraava päivä toistaa edeltävää. Ja parastahan tässä olis parisuhdekannalta juuri se ettei oo joka päivä kotona vaan olisi omakin elämä (olen ollut vastaavassa suhteessa ennenkin ja tykkäsin ihan hirveästi). Mut vielä ainakaan ei olla parisuhdevaiheessa mitä toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lääkäri (mies). Sivusta seuranneena aika moni on haksahtanu näihin tyrkkyhoitajiin, toiset useampiinkin.
Pikkujouluissa kuusikymppisen setämieskirurgin polvella heiluu haisulipeppuinen parikymppinen lähäri. Ammatti se ei takaa ihmisyyttä - päin vastoin. Lääkärit ovat tosi turn off.
Sinun ex lääkärimiehellesi on selvästi tullut impotenssi sinun nalkuttamisestasi ja sitten olit katkera kun sen kalu kuitenkin toimi jonkun mukavan nuoren hoitajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä lääkäri (mies). Sivusta seuranneena aika moni on haksahtanu näihin tyrkkyhoitajiin, toiset useampiinkin.
Pikkujouluissa kuusikymppisen setämieskirurgin polvella heiluu haisulipeppuinen parikymppinen lähäri. Ammatti se ei takaa ihmisyyttä - päin vastoin. Lääkärit ovat tosi turn off.
Sinun ex lääkärimiehellesi on selvästi tullut impotenssi sinun nalkuttamisestasi ja sitten olit katkera kun sen kalu kuitenkin toimi jonkun mukavan nuoren hoitajan kanssa.
Olen lesbo sh. Kerroin sivusta seuraamiani tositapahtumia.
Yrittämällä yritin keksiä, että minkä ammatin edustaja ei kelpaisi minulle. Upseeri ehkä ei, mutta toisaalta, olen tullut heidänkin kanssaan ihan hyvin juttuun eräässä työpaikassani.
Minulla on akateeminen koulutus, ja olen tottunut, että keskustelukumppanini resurssit riittävät myös abstrakteista asioista puhumiseen. Se sulkee joitakin ihmisiä pois, mutta eihän sekään nyt koulutuksesta suoranaisesti johdu. Kyse on vain siitä, että mentaaliset kyvyt tuppaavat korreloimaan koulutuksen kanssa. Siskollani ei ole mitään koulutusta, hän on hädin tuskin elossa enää kaiken kokemansa karmeuden jälkeen. Ja kuitenkin hän pystyy syvällisiin keskusteluihin, kunhan on sen verran hyvävointinen, että jaksaa.
Olen pohtinut, voisinko olla parisuhteessa ilotytön kanssa. Ehkä en. En voi olla tässä hurskaan avomielinen. Minä en väheksy yhtäkään seksin ammattilaista, vielä vähemmän prostituutioon pakotettuja. Mutta seksi ja seksuaalisuus ovat minulle niin herkkiä ja toisaalta kokonaisvaltaisia asioita, että sen alan ammattilaisen kanssa en alkaisi suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä ihmiset ripustaa itsetuntonsa koulutukseen ja statukseen. Huvittavaa ja toisaalta säälittävää. Useimmat varsinkin jostain akateemisista töistä on pohjimmiltaan niin turhaa paperinpyörittelyä ja raporttienkirjoittelua ei-kenenkään luettavaksi. Ja sit halveksitaan ihmisiä jotka tekevät jotain oikeasti tarpeellista työtä, kun se ei ole "älyllisesti haastavaa" eikä kunnianhimoista eli ihminen ei keskitä elämäänsä siihen että juoksee jonkun status-pelimerkkien perässä.
Aika huvittavaa miten moni duunari on aina tuomitsemassa akateemisten töitä vain "paperinpyörittämiseksi" vaikka ei tajuta niiden työstä mitään. Meidänkin tehtaalla duunarit varastossa ja tehtaalla naljaa toimihenkilöitä miten istuvat vain palavereissa kun duunarit niska limassa painaa töitä. Onhan nyt ne akateemisen koulutuksen omaavien työt kuten tuotekehitys, taloushallinto, myynti, ostaminen etc. ihan turhaa vai mitä? Esim. raaka-aineetkin vain ilmestyvät tyhjästä linjalle samalla kun toimihenkilöt pelaavat pasianssia ja kahvittelevat niinkö? Yleensä kun duunarit alkavat tekemään sitä työtä niin nämä "paperinpyörittäjät" ovat jo tehneet oman osuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisena ammattina voi pitää mutta pääluottamusmiehet. Just tollasia persetärkeilijöitä jotka muka ajavat meidän duunareiden asiaa. Ainakin meidän työpaikalla on sellainen juonittelija jota taitaa motivoida ainoastaan draaman aikaansaaminen työpaikallamme.
Ovat usein sen tyyppisiä henkilöitä, että juttua riittää, riittää ja riittää. Vaikkei olisi mitään tietoakaan tai erityistä osaamista, niin etenevät urallaan sillä jutun määrällään ja puheillaan.
Juuri niin ja sitten nostavat kauhean älämölön jostain pienistä asioista mitä duunaritkaan eivät pidä ongelmana. Kai siinä on joku juju että pitää liitolle raportoida ja siinä sitten todistella että hoitaa aktiivisesti toimensa vaikka niistä toimista ei ole kenellekään hyötyä. Nauretaan aina kun pääluottamusmies haisee vahvalle kahville ja kahvitauot venähtävät joka kerta ainakin 30 minuutin juttutuokioiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika huvittavaa miten moni duunari on aina tuomitsemassa akateemisten töitä vain "paperinpyörittämiseksi" vaikka ei tajuta niiden työstä mitään. Meidänkin tehtaalla duunarit varastossa ja tehtaalla naljaa toimihenkilöitä miten istuvat vain palavereissa kun duunarit niska limassa painaa töitä. Onhan nyt ne akateemisen koulutuksen omaavien työt kuten tuotekehitys, taloushallinto, myynti, ostaminen etc. ihan turhaa vai mitä? Esim. raaka-aineetkin vain ilmestyvät tyhjästä linjalle samalla kun toimihenkilöt pelaavat pasianssia ja kahvittelevat niinkö? Yleensä kun duunarit alkavat tekemään sitä työtä niin nämä "paperinpyörittäjät" ovat jo tehneet oman osuutensa.
Onhan se tärkeää työtä myös. Mutta niin se vaan on että harvassa paikassa toimistotyö olisi jotenkin tehokasta. 'Oikeita' toimistotöitä esim myyntiä ja tilauksia tehdään ehkä tunti pari päivässä, jos sitäkään.
Olin itse hankinnassa töissä pt-ketjussa ja kyllä se aika palaveeraamista oli. Toki mielenkiintoista aika ajoin mutta tehokkuudesta oli turha puhua.
Vierailija kirjoitti:
Tätä ihmettelen itsekin vaikka olen juuri tuo firman varastoa pyörittävä duunari. Työkaverit nauravat toimareille, jotka vain "istuvat kopeissaan ja lukevat Iltalehteä koneellaan". Eivät sitten yhtään ajattele mistä heidän työnsä sekä materiaalit tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi (mun tapauksessa miehellä). Kolmelle annoin mahdollisuuden. Olen hidas oppimaan.
Annoit kolmelle polliisille. Pthyi.
Viinanmyyjä juottolassa. Persiinsä myyjä, pikavippien myyjä, siinäpä päällimmäiset mieleen tulleet.
En tiedä, kun ei ole kokemusta. Voi olla, että liika on liikaa tuossakin asiassa.