Mikä ammatti on suurin turn-off miehellä tai naisella?
Tiedän että kaikkia ammatteja kuuluisi arvostaa mutta on kieltämättä olemassa niitä joihin jotenkin suhtautuu todella kielteisesti.
Kommentit (468)
Presidentti. Hyh, minusta ovat liian hienoja ja vakavia.
Myyntitykki verkostomarkkinoinnissa
En ymmärrä kun täällä moni listaa teurastajan. Minä arvostan suuresti, niin teurastajaa kuin metsästäjää, jotka käytännössä joutuvat sen elukan tappamaan&paloittelemaan. Mielestäni jokaisen sekasyöjän pitäisi tuohon pystyä - itse en varmaan pystyisi, joten hieman kaksinaismoralistina tässä toimin.
Itse listalle laittaisin erittäin pienituloiset ammatit esim. siivoojat, koska suuri taloudellinen epätasapaino ei ole suhteessa hyväksi. Sitten ammatit, jotka kertovat kantajansa katsantokannan olevan liian paljon omastani eroava esim. tiettyihin puolueisiin kytköksissä olevat henkilöt, nk. huijarifirmoissa työskentelevät (Zinzinot ynnä muut) ja puolustusasianajajat, jotka päivät pitkät työnsä puolesta vaativat mahdollisimman pieniä rangaistuksia rikoksista.
Mäkin olen aina ihmetellyt miksi mies haluaa gynekologiksi? Tai nainen urologiksi? Parhaiten kai tuntee semmoisen vehkeen joka itsellä on...
Jos ihminen on jämähtänyt sellaiseen työhön, jota yleensä lähdetään tekemään vain väliaikaisesti. Esim. ollut kymmenen vuotta töissä pikaruokaravintolassa, vaatekaupassa, ruokakaupassa, tavaratalossa, tarjoilijana, siivoojana, baarimikkona jne. Ymmärrän, jos elämä heitellyt ja vaihtoehdot vähissä, mutta jos jäädään töihin vain kuin se on helpointa, ei vaadi ponnistelua eikä kunnianhimoa.
Mainos-AD ym. turhanmyynnin ammattilaiset. Hyi helv.
Strippari ja prostituoitu. Kaikki seksiin liittyvät ammatit.
Vierailija kirjoitti:
Apuhoitaja, perushoitaja, lähihoitaja, lastenhoitaja, sairaanhoitaja, kaikki eriteammatit.
Ei tullut mieleen myös lääkäri, joka puhkoo esim. paiseita ihmisten hanurista tai tutkii hiivaisia alapäitä?
Lto.
Vetää miehestäänkin keittiöpsykologi tason lapsuuden analyysejä ja "mittailee" nmiestä päässään nollatason kompetenssilla luullessaan olevansa koulutettu psykologi suunnilleen.
Pitäisi olla tasavertainen tunnesuhde, mutta mies kokee itsensä pikemminkin jonakin analyysiprojektina.
Hyi helvetti.
Lähellä tulevat opettajat ja sossut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että jollekulle KOKKI on turn off-ammatti. Minusta on aina hienoa, kun mies osaa ja tykkää kokata. Minkään avuttoman pizzalla eläjän kanssa en suostuisi elämään.
Oletteko muuten huomanneet, että kokeista huomattavan suuri osa on miehiä.
Kumppanin kokkailutaito on osa arkea, mutta kirotun hankalat työajat ja kehno palkka ovat monille vielä isompi osa arkea.
No se huono palkka on työntekijän oma ongelma, ei minun. -sama
Tää kuulostaa hirveeltä mutta musta täytyy olla korkeakoulutus.. itse paljon opiskelleena en usko että voisin olla jonkun postimiehen, roskakuskin tai kaupan kassan kanssa yhdessä, koska on aika iso todennäköisyys että muutkin arvot on aika erilaiset. Olen 28v, ja aina löytänyt omanlaisiaan miehiä joilla korkeakoulu-pohja 🤔 toki jonkun noi"huonot" hommatkin on tehtävä, mutta onneks jokaisella on vapaus valita että mitä siinä mahdollisessa kumppanissa arvostaa.
Matalasti palkatut ammatit menee itsellä kanssa listalle. En odota että mies tienaa 8000€/kk ja elättää minut, vaan haluan että tulotasomme kohtaavat edes suurinpiirtein. Jos itse tienaan n. 3500€/kk, olisi minusta jotenkin outoa että mies tienaisi jonkun 1800€/kk.. Silloin tuskin on koulujakaan juuri käyty, joten ei kiitos.
Peruskoulun- ja lukionopettajat. Jotenkin mielikuvituksettomia tylsyjä. Näillä ihmisillä on kumma besserwisser-asenne, aina neuvomassa muita ihmisiä siitä miten asiat oikeasti "yleensä" tehdään. Pintatason tietämystä monesta asiasta, mutta oikeasti sivistymättömiä tasapäitä.
Kyllä psykiatri on kaikkein pahin turn off. Tietäjät tietää.
Vierailija kirjoitti:
Matalasti palkatut ammatit menee itsellä kanssa listalle. En odota että mies tienaa 8000€/kk ja elättää minut, vaan haluan että tulotasomme kohtaavat edes suurinpiirtein. Jos itse tienaan n. 3500€/kk, olisi minusta jotenkin outoa että mies tienaisi jonkun 1800€/kk.. Silloin tuskin on koulujakaan juuri käyty, joten ei kiitos.
Esim.terveydenhoitaja,kätilö neuvolassa, sairaanhoitaja terveyskeskuksessa tai leikkaussalissa ym.tienaavat monesti n. 1800e. Eiväthän he akateemisia ole, mutta korkeakoulututkinto ja vaativa työ kuitenkin.
Tuo jotenkin huvittavaa mun mielestä kun ollaan silleen "Hyi joku poliisi, suvussa useita ja oon ollu yhdessä useemmankin kanssa" silleen, jos on nii kamalia ihmisiä miks oot ollu niin usean kanssa sitten? Käy ihan moneenki muuhunkin ammattiin. Ja miten on edes mahdollista olla niin usean kanssa vai ootteko erikseen metsästäny näitä. :D