Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeutti suositteli meille päivittäistä seksiä läheisyyden parantamiseksi vaikka

Vierailija
05.01.2019 |

Minulla on sairaus, masennus, enkä aina ole halukas.. lääkkeetkin vaikuttavat asiaan. Nyt mies sitten jatkuvasti muistuttaa että pitäisi rakastella ja syyllistää minua, etten yritä tarpeeksi suhteen eteen.
:(

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan, miesterapeutti?

Vierailija
2/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kokeilisit edes. Ehkä se vaikuttaa positiivisesti myös masennukseesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, miesterapeutti?

Kyllä, mitä sitten?

Vierailija
4/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika paska terapeutti.

Vierailija
5/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pitävät aina yhtä.

Vierailija
6/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*Pojat

Vierailija
7/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on hyvää lääkettä, miksi neuvo olisi huono? Mitä pahaa tuossa on? Itseasiassa varmasti erinomainen neuvo. Olisitko ollut tyytyväinen jos olisi määrännyt lisää lääkkeitä?

Vierailija
8/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtakaa parisuhdeterapeuttia

Vierailija
9/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö antanut muita vaihtoehtoja kuin seksi? Missä terapiassa olitte?

Vierailija
10/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hyvää lääkettä, miksi neuvo olisi huono? Mitä pahaa tuossa on? Itseasiassa varmasti erinomainen neuvo. Olisitko ollut tyytyväinen jos olisi määrännyt lisää lääkkeitä?

Miksei määrännyt esimerkiksi miehelle kotitöitä?

Ohis

Vierailija
11/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteen henkinen puoli ei toimi, ei keskusteluyhteyttä , kiinnostusta toisen elämään ja asioihin muutoin, niin mikään määrä seksiä ei sitä pelasta.

Väitän, että parisuhteessa elävän naisen halut tappaa tunteeton, eristäytyvä ja itsekäs mies, joka huomaa sinut vain silloin kun kassit pitää tyhjentää.

Naisen tärkein sukupuolielin on aivot.

Vierailija
12/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme käyneet parisuhdeterapiassa vastaamolla. Lähestymistapa on ratkaisukeskeinen perheterapia.

Ei ollut vaihtoehdoista puhetta. Päivittäin pitäisi löytää aikaa seksille ja läheisyydelle. Antoi kotitehtäväksi meille. Huoh.

Vierailija
13/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallinen neuvo terapeutilta.

Vierailija
14/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Mies tekee jo kotitöitä, varmaan enemmän kuin minä.

Ap

Vierailija
15/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi pihtaat ?? Eihän tuo nyt ole ylivoimaista antaa ukolleen seksiä, edes kerran viikossa. Jos suhteessa/liitossa ei ole seksiä ja läheisyyttä ,ei suhde ole mikään oikea parisuhde, se on pelkkä kaveri,tai kämppis suhde ja silloin on parempi suosiolla laittaa kattilat jakoon! ps. olen nainen

Vierailija
16/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Olen nainen, mutta jos mulla tekisi mieli p*noa, niin ei se kotitöitä tekemällä korjaantuisi. Ohis tämäkin.

Vierailija
17/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne terapiat paskaa suhdetta korjaa. Rahastusta vain. Sydämessään jokainen tietää, mikä on oikeasti vialla parisuhteessa, perhe-elämässä jne.

Vierailija
18/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi pihtaat ?? Eihän tuo nyt ole ylivoimaista antaa ukolleen seksiä, edes kerran viikossa. Jos suhteessa/liitossa ei ole seksiä ja läheisyyttä ,ei suhde ole mikään oikea parisuhde, se on pelkkä kaveri,tai kämppis suhde ja silloin on parempi suosiolla laittaa kattilat jakoon! ps. olen nainen

Päivittäin, ei viikottain. Mies pitää nyt kiinni tästä ohjeesta ja saa minut tuntemaan itseni entistä paskemmaksi. Kärsin masennuksesta. Menetimme keskimmäisen lapsemme vuosi sitten.

Vierailija
19/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme käyneet parisuhdeterapiassa vastaamolla. Lähestymistapa on ratkaisukeskeinen perheterapia.

Ei ollut vaihtoehdoista puhetta. Päivittäin pitäisi löytää aikaa seksille ja läheisyydelle. Antoi kotitehtäväksi meille. Huoh.

Huoh miten surkea terapeutti.

Ei se seksi mitään pelasta jos sitä väkisin harrastaa. Itse en ahdistuneena edes pysty. Ja sillon kun olen suostunut, miehen mieliksi, ja olotila on ihan tyhjä ja suhteen henkinen etäisyys suuri (ja akti miehen puolelta pelkkä kassien tyhjennys) niin olen vaan pidätellyt itkua kun akti on päättynyt.

Ja sehän se vasta kannustaakin harrastamaan seksiä jatkossa.

Ensin puheyhteys, yhtenen aika ja toisen huomioiminen ja arvostus , seksi tulee sen jälkeen omalla painollaan.

Eipä ole ihme että MIES terapeutti ehdottaa tuollaista.

Vierailija
20/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset kyllä nimenomaan pitävät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi