Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terapeutti suositteli meille päivittäistä seksiä läheisyyden parantamiseksi vaikka

Vierailija
05.01.2019 |

Minulla on sairaus, masennus, enkä aina ole halukas.. lääkkeetkin vaikuttavat asiaan. Nyt mies sitten jatkuvasti muistuttaa että pitäisi rakastella ja syyllistää minua, etten yritä tarpeeksi suhteen eteen.
:(

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö antanut muita vaihtoehtoja kuin seksi? Missä terapiassa olitte?

No varmaankin vaihtoehdot ovat joko seksiä tai ei seksiä. Ja jos parisuhdetta pyritään parantamaan, jälkimmäinen on varmaankin se toivottavampi vaihtoehto.

Vierailija
22/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin luulisi, että mies ahdistuisi tuosta. Ja vielä jos olisi masentunut ja lääkitys vienyt kyvyn.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi pihtaat ?? Eihän tuo nyt ole ylivoimaista antaa ukolleen seksiä, edes kerran viikossa. Jos suhteessa/liitossa ei ole seksiä ja läheisyyttä ,ei suhde ole mikään oikea parisuhde, se on pelkkä kaveri,tai kämppis suhde ja silloin on parempi suosiolla laittaa kattilat jakoon! ps. olen nainen

Päivittäin, ei viikottain. Mies pitää nyt kiinni tästä ohjeesta ja saa minut tuntemaan itseni entistä paskemmaksi. Kärsin masennuksesta. Menetimme keskimmäisen lapsemme vuosi sitten.

Täysin törppö terapeutti! Ei mitään tilannetajua!

Otan osaa ja voimia! En itse olisi varmaan järjissäni tuossa tilanteessa.

Vierailija
24/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme käyneet parisuhdeterapiassa vastaamolla. Lähestymistapa on ratkaisukeskeinen perheterapia.

Ei ollut vaihtoehdoista puhetta. Päivittäin pitäisi löytää aikaa seksille ja läheisyydelle. Antoi kotitehtäväksi meille. Huoh.

Huoh miten surkea terapeutti.

Ei se seksi mitään pelasta jos sitä väkisin harrastaa. Itse en ahdistuneena edes pysty. Ja sillon kun olen suostunut, miehen mieliksi, ja olotila on ihan tyhjä ja suhteen henkinen etäisyys suuri (ja akti miehen puolelta pelkkä kassien tyhjennys) niin olen vaan pidätellyt itkua kun akti on päättynyt.

Ja sehän se vasta kannustaakin harrastamaan seksiä jatkossa.

Ensin puheyhteys, yhtenen aika ja toisen huomioiminen ja arvostus , seksi tulee sen jälkeen omalla painollaan.

Eipä ole ihme että MIES terapeutti ehdottaa tuollaista.

Entäpä jos terapeutti ajatteli, että kun seksiä on, tulee se yhteinen aika ja huomioiminen omalla painollaan. Positiivisesti kierteeseenhän tuossa pyritään, ja jostain on aloitettava.

Vierailija
25/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemminkin luulisi, että mies ahdistuisi tuosta. Ja vielä jos olisi masentunut ja lääkitys vienyt kyvyn.

Miksi mies?

Vierailija
26/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoseksi on kyl viimenen niitti mille tahansa parisuhteelle. 

Vierailija
27/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! 

Vierailija
28/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkään pakkopanot eivät kylläparanna parisuhdetta, päinvastoin. Suosittelen lievempää lähestymistapaa, eli läheisyyttä ilman yhdyntää. Tai siis niin, että yhdyntä ei ole tavoite, mutta jos alkaa siltä tuntumaan, sitten pannaan, mutta muuten ollaan vain lähekkäin. Minulla tällainen lähentely helpottaa masennusta.

Vierailija
29/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hyvää lääkettä, miksi neuvo olisi huono? Mitä pahaa tuossa on? Itseasiassa varmasti erinomainen neuvo. Olisitko ollut tyytyväinen jos olisi määrännyt lisää lääkkeitä?

Ap sanoi ettei aina haluta. Suoraan sanottuna aika aska terapeutti jos neuvoo tekemään jotain mitä asiakas ei halua ja viel tuollaisessa asiassa. Miten se apta auttaisi että pakottaisi itsensä seksiin?

Vierailija
30/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutit ovat hyvin usein itse libido-ongelmaisia. Sieltä löytyy jos jonkinlaista luurankoa kaapista. Voi sitten miettiä haluaako seurats tällaisen yksilön neuvoja.

Vierailija
31/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme käyneet parisuhdeterapiassa vastaamolla. Lähestymistapa on ratkaisukeskeinen perheterapia.

Ei ollut vaihtoehdoista puhetta. Päivittäin pitäisi löytää aikaa seksille ja läheisyydelle. Antoi kotitehtäväksi meille. Huoh.

:DDDd no huh huh.. no kuitenkin eise oo sun vika, jos ei tee mieli seksii.. mun poikaystävälläni on myös masennus ja ymmärrän täysin... ihmettelen eipä sun mies ymmärrä masennuksesta yhtään mitään...

Vierailija
32/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeutit ovat hyvin usein itse libido-ongelmaisia. Sieltä löytyy jos jonkinlaista luurankoa kaapista. Voi sitten miettiä haluaako seurats tällaisen yksilön neuvoja.

No ap n mies on nyt ilmeisesti ottanut neuvon tosissaan ja ap n haluamattomuus on se ongelma.

Vierailija
33/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi on hyvää lääkettä, miksi neuvo olisi huono? Mitä pahaa tuossa on? Itseasiassa varmasti erinomainen neuvo. Olisitko ollut tyytyväinen jos olisi määrännyt lisää lääkkeitä?

Ap sanoi ettei aina haluta. Suoraan sanottuna aika aska terapeutti jos neuvoo tekemään jotain mitä asiakas ei halua ja viel tuollaisessa asiassa. Miten se apta auttaisi että pakottaisi itsensä seksiin?

Ei kai terapeutin työnkuvana olekaan ap:n auttaminen vaan hänen parisuhteensa pelastaminen. En minäkään usko, että suhde pelastuisi pakkoseksillä, mutta ilmeisesti ap ja hänen puolisonsa ovat hakeneet apua seksin tai läheisyyden puutteeseen, ja jotainhan sen terapeutin on ehdotettava.

Vierailija
34/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako tällaisia terapeutteja on?

Vierailija
35/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa aina naimahommiin, niin hoitelen miehet käsityöllä. Tee Sinäkin niin.

Vierailija
36/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvoossako tällaisia terapeutteja on?

Pakko olla porvoo tai joku puoskari. Näitä läheisyysongelmia pitäisi parantaa läheisyydellä ilman seksiä.

Vierailija
37/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai terapeutin työnkuvana olekaan ap:n auttaminen vaan hänen parisuhteensa pelastaminen. En minäkään usko, että suhde pelastuisi pakkoseksillä, mutta ilmeisesti ap ja hänen puolisonsa ovat hakeneet apua seksin tai läheisyyden puutteeseen, ja jotainhan sen terapeutin on ehdotettava.

Syyt parisuhdeterapiaan olivat perheen pelastaminen, meillä on kaksi elävää lasta ja molemmat surraan pojan kuolemaa ja kaikesta tapahtuneesta huolimatta halutaan jatkaa yhdessä.

Vierailija
38/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma K. kirjoitti:

Minä en jaksa aina naimahommiin, niin hoitelen miehet käsityöllä. Tee Sinäkin niin.

Emma Kari?

Vierailija
39/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin veikkaisin, että ihan pelkkä läheisyys ilman paineita yhdynnästä auttaisi suhdetta eteenpäin. Etenkin naiset toivovat, että heidän huomioidaan muunakin kuin reikänä eikä sitä edesauta se, että mies koskee aina vain silloin kun haluaa pillua.  Ja pakkoseksi tosiaan pilaa parisuhteen kuin parisuhteen, siitä tulee vaan käytetty ja likainen olo.

Vierailija
40/78 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se terapeutti voi ketään pakottaa, käski kai kokeilemaan kun kuitenkin selvästi toisianne rakastatte..olette vaan nyt niin hukassa ja surun keskellä, että olette eksyksissä.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi