Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piereskely ei kuulu parisuhteeseen

Vierailija
05.01.2019 |

Tätä mieltä olen vahvasti. Siis totta kai jokainen piereskelee, ei siinä mitään, mutta se pitää tehdä omissa oloissa, ei toisen kuullen.

Olen siis mies ja pidän kyllä aina huolen siitä, että piereskelen omissa oloissani. Samoin paskalla käyminen pitää hoitaa niin, että toisen ei tarvi töräytyksiä kuunnella.

Minulla oli aikoinaan suhde, jossa muutaman kuukauden seurustelun jälkeen nainen ehdotti reisipierua. Se kun hänen mielestään olisi rentouttanut ja lujittanut suhdettamme. En voinut sen jälkeen suhtautua häneen enää vakavasti ja suhteemme päättyikin puolen vuoden seurustelun jälkeen.

Minusta piereskely toisten kuullen ei sovi kenellekään, mutta kaikkein vähiten se sopii naisille. Se on epänaisellisinta mitä voin kuvitella. Minulla ainakin menee maku välittömästi naiseen, joka piereskelee kuulleni.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään kun liitot väljähtyy eikä kumppani enää viehätä. 

Minkähän takia niin moni ihastuu työkaveriinsa? No tietysti siksi että työkaverin näkee yleensä huoliteltuna ja siistissä vaatteissa, ei niissä pieruverkkareissa villasukat löpöttäen tukka pystyssä. (Ja lasketaan tästä nyt saman tien ne maatalouslomittajat ja raksaäijät pois ennen kuin jonkun tarvitsee tulla pätemään.) Työkaverin kanssa ei ängetä samaan aikaan vessaan kakkimaan eikä hänen seurassaan piereskellä.

Kotona kuitenkin on "ihanaa ja vapauttavaa ja luonnollista ja liittoa vahvistavaa" näyttää itsestään ne kaikkein ällöttävimmät puolet. Tietysti koti on lepäämistä varten ja ajoittain räjähtänyt ulkomuoto ja rento pukeutuminen kuuluvat asiaan. Mutta onko se kaiken muun rentoilun lisäksi vielä ulostaminenkin hoidettava väkisin rakkautensa kohteen seurassa? Eikö mitään yksityistä ja intiimiä voisi olla? Eikö tietty hienotunteisuus voisi jopa lisätä viehtymystä kahden ihmisen välillä sen sijaan että pöristellään ja röyhtäillään estottomasti kuin siat?

Samaa mieltä. Jotkut asiat voi jättää yksityisiksi. Vahinkoja voi tietty tapahtua (pieru), mutta itse en halua kuulla esim. puolison yksityiskohtaista selostusta vessassa käynnin jälkeen. Joo, tällaisenkin miehen olen tavannut...

Vierailija
62/63 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kanssa samaa mieltä aloittajan ja muutaman muun kanssa. piereskely toisen seurassa on vaan epäkohteliasta!

Vahingot on asia erikseen, ja vessasta kuuluu joskus ääniä.

Mutta tahallinen piereskely seurassa on epäkunnioittavaa käytöstä

Minäkin olen samaa mieltä.

Mutta aloituksessa häiritsi se, että naiseen pätee muka jotkut eri säännöt kuin mieheen. Samanlaisella suolistolla meidät on kaikki varustettu, eli naiseltakin joskus pääsee pieru... Jos se on ap:lle ylitsepääsemättömän kamalaa, kannattaa ehkä harkita voiko elää parisuhteessa ollenkaan.

Mutta ap:han kertoi olevansa mies, joka hoitaa pieru- ja vessa-asiansa yksityisesti ja toivoisi kumppaninkin tekevän samoin. Millä tavalla säännöt siis olisivat erilaiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaha, jopa oli taas provo.

Mutta itse asiasta. Pidän kainoja ja estyneitä ihmisiä kauheina, enkä välitä olla sellaisten ihmisten kanssa missään tekemisissä.

Ap on juuri luonut provossaan malliesimerkin sellaisesta kainostelevasta tyypistä. Normaalit ruumiintoiminnot pitää ihmisen sietää ilman, että alkaa inhottaa. Ja ei, en tarkoita, että pitäisi väen väkisin HAISTA toisen vieressä, mutta ap:llehan kauheaa on jo pelkkä ÄÄNI. Siis ei haju, vaan ääni ja tietoisuus siitä, etät hui kauhia, naisystäväni pieree ja kakkaa!

Kyllä ne ap hyvä kaikki niin tekee, jopa prinsessatkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi