Piereskely ei kuulu parisuhteeseen
Tätä mieltä olen vahvasti. Siis totta kai jokainen piereskelee, ei siinä mitään, mutta se pitää tehdä omissa oloissa, ei toisen kuullen.
Olen siis mies ja pidän kyllä aina huolen siitä, että piereskelen omissa oloissani. Samoin paskalla käyminen pitää hoitaa niin, että toisen ei tarvi töräytyksiä kuunnella.
Minulla oli aikoinaan suhde, jossa muutaman kuukauden seurustelun jälkeen nainen ehdotti reisipierua. Se kun hänen mielestään olisi rentouttanut ja lujittanut suhdettamme. En voinut sen jälkeen suhtautua häneen enää vakavasti ja suhteemme päättyikin puolen vuoden seurustelun jälkeen.
Minusta piereskely toisten kuullen ei sovi kenellekään, mutta kaikkein vähiten se sopii naisille. Se on epänaisellisinta mitä voin kuvitella. Minulla ainakin menee maku välittömästi naiseen, joka piereskelee kuulleni.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Tätä mieltä olen vahvasti. Siis totta kai jokainen piereskelee, ei siinä mitään, mutta se pitää tehdä omissa oloissa, ei toisen kuullen.
Olen siis mies ja pidän kyllä aina huolen siitä, että piereskelen omissa oloissani. Samoin paskalla käyminen pitää hoitaa niin, että toisen ei tarvi töräytyksiä kuunnella.
Minulla oli aikoinaan suhde, jossa muutaman kuukauden seurustelun jälkeen nainen ehdotti reisipierua. Se kun hänen mielestään olisi rentouttanut ja lujittanut suhdettamme. En voinut sen jälkeen suhtautua häneen enää vakavasti ja suhteemme päättyikin puolen vuoden seurustelun jälkeen.
Minusta piereskely toisten kuullen ei sovi kenellekään, mutta kaikkein vähiten se sopii naisille. Se on epänaisellisinta mitä voin kuvitella. Minulla ainakin menee maku välittömästi naiseen, joka piereskelee kuulleni.
Taidat kertoa itsestäsi H..naiseen verhoutuneena. Minulla oli yli viisikymppinen miesystävä joka teki nuo kaikki piereskelyt, lorotukset, pas....n ampumiset sellaisella äänellä ja teatteriesityksellä. että ne kuukuivat naapuriin asti, hänestä se oli hienoa teatteria jota olisi hauskaa seurata ja tehdä. Reisipieru sangyssä oli hänen ravuurinsa ja sen päästeli Porilaisten marssin sävelin, olin niin hämmentynyt, että nauratti vaan ihan hulluna, sen jälkeen olisi pitänyt vielä naida. Luojan kiitos, että pääsin siitä teatraalisesta paskan jauhajasta eroon, valehteli ja kusetti ja vedätti minua sinisilmäistä kaikilla mahdollisilla tavoilla. Olisi mukava kuulla ihmismielen tuntijan kommentti, millaiset tarumat ja kasvatuksen on saanut ihminen joka naisensa edessä noin käyttäytyy.
Mielestäni TAHALLAAN piereskely on sukupuolesta riippumatta hyvin epäkohteliasta. Etenkin parisuhteessa - eikö toista voi enempää kunnoittaa?
Sen sijaan vahingossa väkisten jossain vaiheessa pärähtää, eikä tästä mitään suurta numeroa kannata tehdä. Myöskin mielestäni kummallista jos kummeksuu vessasta kantautuvia ääniä - jossainhan ne kaasut on päästettävä ulos.
Ilmavaivojen pidättely lisää kilpirauhasten vajaa- ja liikatoimintaa, sekä pudottaa ferritiiniarvot lähelle nollaa.
Ärtyneen suolen oireyhtymä kirjoitti:
No on tämäkin! Piereskelyhän on kivaa ja kerrassaan vapauttavaa. Sellaiset oikein pitkät ja terävät on mun mieleen;)
Kyllä, kyllä mutta yksinollessa. Tai kaupungin kohinassa lenkillä, noi miten tekeekin henneriä, päästellä kaasut mouruamasta.
Hyvin on pärjätty 40 vuotta yhdessä, vaikkei toistemme seurassa piereskellä. Piereskely ei ole asiallista käytöstä kenenkään seurassa, ei edes oman puolison.
Olen nainen ja ihan samaa mieltä! Seurustelin kerran miehen kanssa joka rupesi käymään paskalla ovi auki. Jätti pöntön hirveään kuntoon ja piereskeli jalkaa nostaen oksettavia sarjapieruja. Ei voinut mennä vessaan, ulos tai eri huoneeseen kaasuttamaan. Loukkaantui kun pyysin ja siirtyi parin metrin päähän laulattamaan sitä persettä. Nauroi vedet silmissä jos yökkäilin hajua. Naisten piereskelyä paheksui. Siinä katosi erotiikka ja seksikkyys nopeasti. Tosin aloin pelätä kyseessä olevan aito petomaani, joka kiihottuu salaa pieruista.
Kaikkien terveiden aikuisten ja isojen lasten julkinen piereskely on tosi vastemielistä mielestäni. Antaa heti huonon kuvan ihmisestä.
Ismo kiteyttää loistavasti tämänkin asian: https://www.youtube.com/watch?v=Hxp6Syi29Vk
Olen kyllä aloittajan kanssa samaa mieltä siitä, että naiselle ei kyllä piereminen sovi koskaan milloinkaan.
Me on oltu naimisissa 20 vuotta ja pierrään kun piertävä mutta
Ei toisen vieressä
Ei julkisesti kun vieraita
On huomaavaista päästellä vaikka partsilla
Jos mies on keittiössä ja minä olkkarissa, mitä se ääni siinä haittaa?
Ei ruokapöydässä
Ei saunassa
Ei vieraiden aikana
Ei sänkyhommissa mutta ei vahinko katastrofi ole..naurettiin kerran vatsa kippurassa..
Ei käydä vessassa ovi auki, hyi helevetti.
Reisipieru yäk
Ja ikkuna kuuluu avata, jos pääsee.
Ja jos tietää päästelevänsä enemmänkin örkkihajupommeja, on jo luultavammin iso hätä portilla, mene vessaan!
Jotain tapoja nyt voi olla!
Ap sensijaan vaatii naiseltaan jo jotain nukkena oloa...
Vierailija kirjoitti:
Me on oltu naimisissa 20 vuotta ja pierrään kun piertävä mutta
Ei toisen vieressä
Ei julkisesti kun vieraita
On huomaavaista päästellä vaikka partsilla
Jos mies on keittiössä ja minä olkkarissa, mitä se ääni siinä haittaa?
Ei ruokapöydässä
Ei saunassa
Ei vieraiden aikana
Ei sänkyhommissa mutta ei vahinko katastrofi ole..naurettiin kerran vatsa kippurassa..
Ei käydä vessassa ovi auki, hyi helevetti.
Reisipieru yäk
Ja ikkuna kuuluu avata, jos pääsee.
Ja jos tietää päästelevänsä enemmänkin örkkihajupommeja, on jo luultavammin iso hätä portilla, mene vessaan!Jotain tapoja nyt voi olla!
Ap sensijaan vaatii naiseltaan jo jotain nukkena oloa...
Millä perusteella?
Eihän hän vaatinut muuta, kuin että jokainen hoitelee pierunsa niin, ettei toisen tarvi kuunnella kumppanin töräytyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Suhde, jossa ei pierrä vapautuneesti, ei toimi pidemmän päälle.
Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani miehen kanssa jonka seurassa en voisi pierrä vapautuneesti tai joka ei pierisi vapautuneesti. Siis kotona.Kakalla käyntikin on sosiaalinen tapahtuma ja kotona ollessa teen sen aina ovi auki 😁
23 vuotta onnellisesti naimisissa ja suhde toimii yhä. Ikinä en ole käynyt vessassa ovi auki enkä tahallani piere mieheni kuullen. Jos unissani olenkin ehkä pieraissut, mies on niin hyvätapainen ettei ole kertonut.
Elämässä on ihan tarpeeksi muitakin rujoja juttuja joita ei voi välttää: ankea aamunaama tai -hengitys, sairaana kotona nysvääminen hirveän näköisenä, lasten syntymään liittyvät primitiivisyydet ja vaikka mitä muuta. Ei siihen enää tahallista pierun haistattamista tarvita. Käytöstavat ovat ihan paikallaan jopa parisuhteessa.
Pierut ja parisuhde kuuluvat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Pierut ja parisuhde kuuluvat yhteen.
Ihanan tuoksuinen suhde
Vierailija kirjoitti:
Tahallinen piereskely seurassa on vastenmielistä.
Naidessa naisilta silloin tällöin lipsahtaa äänekkäitäkin töräyksiä rentoutuessa. Se ei haittaa, vaikka voi hetkeksi hillitä haluja.
Ne ilotöräykset kylläkin tulee sieltä toisesta reiästä,ilmaa menee paneskellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voisi kuvitellakaan seurustelevani miehen kanssa jonka seurassa en voisi pierrä vapautuneesti tai joka ei pierisi vapautuneesti. Siis kotona.Kakalla käyntikin on sosiaalinen tapahtuma ja kotona ollessa teen sen aina ovi auki 😁
23 vuotta onnellisesti naimisissa ja suhde toimii yhä. Ikinä en ole käynyt vessassa ovi auki enkä tahallani piere mieheni kuullen. Jos unissani olenkin ehkä pieraissut, mies on niin hyvätapainen ettei ole kertonut.
Elämässä on ihan tarpeeksi muitakin rujoja juttuja joita ei voi välttää: ankea aamunaama tai -hengitys, sairaana kotona nysvääminen hirveän näköisenä, lasten syntymään liittyvät primitiivisyydet ja vaikka mitä muuta. Ei siihen enää tahallista pierun haistattamista tarvita. Käytöstavat ovat ihan paikallaan jopa parisuhteessa.
Myssy kiristää.
Mitäs tykkäät meistä IBS ihmisistä.Aamusta soittokunta jo pitää konserten, näitä ei voi olla kuulematta. Olen 48 v.nainen.Ollut mieheni kanssa 21 vuotiaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myssy kiristää.
Mitäs tykkäät meistä IBS ihmisistä.Aamusta soittokunta jo pitää konserten, näitä ei voi olla kuulematta. Olen 48 v.nainen.Ollut mieheni kanssa 21 vuotiaasta.
En tunne IBS-ihmisiä (oletan että se on jokin sairaus), mutta olen pahoillani puolestasi. Olisin toki voinut lisätä viestiini, että _terveillä ihmisillä_ ei mielestäni ole mitään syytä haistattaa tahallisesti sonnan hajua puolisollaan, mutta unohdin että näitä luetaan aina niin vihamielisesti. Korostan siis, että jos pidätyskyky on normaali ja ihmisellä ei ole sairauksia jotka aiheuttavat tahatonta piereskelyä, on mielestäni jopa avioliitossa ihan mukava tapa pitää pierut yksityisinä. Hajuttomuudesta huolimatta voi todistetusti elää leppoisassa ja hauskassa suhteessa jossa jaetaan ilot ja surut ja tehdään paljon mukavia asioita yhdessä. Jopa vuosikymmeniä.
Sulla ei taida naista olla. Toisaalta oli minullakin kerran niin kaunis tyttöystävä, ettei hänen edes tarvinnut käydä vessassa.