Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kotitöitä olet tänään tehnyt

Vierailija
05.01.2019 |

Ja oletko mies vai nainen?
Itse olen pessyt kaksi koneellista pyykkiä ja ripustanut ne kuivamaan, täyttänyt ja tyhjentänyt ja täyttänyt uudelleen astianpesukoneen, laittanut ruuan perheelle, käynyt kaupassa ja korjannut joulukoristeet pois sekä vienyt kuusen pihalle.
Olen nainen.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imuroin, pesin lattiat, vaihdoin lakanat, pesin lakanat, pyyhin pölyt ja teen lasagnea ja fetasalaattia vaimolle, joka on aivan poikki duunipäivän takia ja tunnin päästä himassa. Eikä se tiedä mitään mitä olen tehnyt himassa. Se luulee, että palaa siivoomattomaan kämppään ja kusisiin lakanoihin nukkumaan.

Kaikki on tip top ja safkan ajotan niin, että kun kurvaa pihaan niin nostan safkan uunista vetäytymään.

Halusin yllättää hänet positiivisesti.

Mies.

Miksi lakanat olivat kusiset?

Vierailija
42/56 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: pessyt pyykkiä koneellisen, vaihtanut lakanat, tiskannut x2, tehnyt ruokaa x2. Eilen tuli imuroitua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakenut postin, laittanut ruokaa, tiskannut, tehnyt tulen. Joulukuusesta otin koristeet pois mutta jätin puun vielä vähäksi aikaa.

Vierailija
44/56 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut pyykit koneeseen ja koneesta kaappiin ja nyt ruoka on valmistumassa, nainen olen.

Vierailija
45/56 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin joulukoristeet, koska huomenna en ehdi. Sen jälkeen järjestelin huonekalut uudelleen. Tyhjensin ja täytin tiskikoneen. Siivosin vähän leluja lattialta ja järjestelin ylimääräisenä hommana valokuvia. Samalla järjestyi myös vaatekaappi. Iltapalan jälkeen viikkaan varmaan vielä vaatteet kaappiin. Ruokaa en tehnyt, sillä teen ruuat aina kahdeksi päiväksi kerrallaan.

Yh-äiti alle 2-vuotiaalle.

Vierailija
46/56 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiiltää nuppi kirjoitti:

Pesin mieheni pippelin hammasharjalla ja Fairylla.

Ja sammalla harjasit hampaas sillä harjalla.

Vierailija
47/56 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin lattiat kun mies vei ensin kuusen ulos. Heitin kuihtuneet hyasintit pois. Pesin koneellisen pyykkiä. Laitoin päivällisen.

Vierailija
48/56 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiska töitä laskee, sanotaan.

Mutta siis minä olen pessyt koneellisen pyykkiä ja ripustanut ne.

Täyttänyt ja tyhjentänyt tiskikoneen kaksi kertaa.

Imuroinut.

Tehnyt päiväruokaa ja välipalaa. Kahdet puurot lisukkeilla.

Pessyt vessat.

Kerännyt lasten leluja sen tuhannen kerran.

Olen nainen.

Mieheni on tänään kuskannut lapsia harrastuksiin ja lenkittänyt koiran. Vei myös kuivuneita ja viikattuja vaatteita pyynnöstäni paikoilleen. Otti imurin esille minulle :D

Vierailija
49/56 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt neljä koneellista pyykkiä, auttanut ruoanlaitossa, pedannut sängyn ja siivonnut lastenhuonetta. Perus päivä, viikkosiivous tehtiin eilen eli ei ole ollut kamalasti siivoushommaa. Olen nainen.

Mieheni laittoi ruoan, siivosi keittiön, kävi kaupassa ja vei roskat.

Meillä menee kotityöt ihan tasan mutta kyllä lasten syntymän jälkeen tuntuu siltä että elämä on pelkkää kotityötä. Näin viikonloppuisin ok mutta työpäivän jälkeen kyllä ärsyttää. Tykätään kuitenkin siististä kodista joten pakko kai vaan puurtaa ja toivoa että joku päivä lasten pyykitkin alkaisi kulkeutumaan pyykkikoriin.

Vierailija
50/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin, laitoin ruokaa, leivoin mustikkapiirakan, pesin koneellisen pyykkiä, siivosin keittiön ja täytin ja tyhjensin tiskikoneen, kävin läpi vaatteitani ja laitoin myyntiin nettikirppikselle.

Vierailija
51/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt koneellisen pyykkiä ja ihan vähän siivoillut. Ja pari pitsaa tein. Olen nainen. Mies on töissä.

Vierailija
52/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessyt lakanat 

vaihtanut petiin uudet lakanat kissamme avustuksella; on parasta mitä se tietää 😻

laittanut ruoaksi gratinoitua kukkakaalia 

imuroinut talon 

vienyt roskat 

iiiiihan tavallinen lauantaii siis 

Vierailija
53/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leivoin omenapiirakan.

Vierailija
54/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin.

M33

Vierailija
55/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin siis six-packin.

M33

Vierailija
56/56 |
13.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äidilläni siivoamassa ja kaupassa, kotona en ole tehnyt muuta kuin siivonnut kissanhiekkalaatikon ja tiskannut tiskit. Huomenna siivoan täällä kotona ja käyn varmaan kaupassa. Olen keski-ikäinen nainen, asun yksin, lapset jo muuttaneet omilleen ja mies kuollut.