Nyt on tylsää. Mitä teillä tapahtuu?
Mulla olis puoli pulloa kossua, mutta en tiijä vihtiskö sen juua. Olen kuitenkin kiitollinen, että sain eilen neulaset tiputtavan kuusen pihalle ja koti on nyt siisti.
Hyvä minä!
Kommentit (5)
Mulla on aika voimakas dissosiaatio päällä, pari päivää yksinään ja nuppi on sekoamassa. Koitan siivoilla ja laulaa, keskittyä johonkin. Pelkään kauppaan menemistä ja pyykit sain pestyä ja kuivumaan mutta en meinaa uskaltaa hakea niitä pyykkituvasta.
Koitan päästä viikonloppu-juomisesta kokonaan eroon ja pitää tipattoman, mutta tiukkaa on. Tiedän että jos pari ottais niin disso hälvenee. Kunpa olis seuraa. Pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on aika voimakas dissosiaatio päällä, pari päivää yksinään ja nuppi on sekoamassa. Koitan siivoilla ja laulaa, keskittyä johonkin. Pelkään kauppaan menemistä ja pyykit sain pestyä ja kuivumaan mutta en meinaa uskaltaa hakea niitä pyykkituvasta.
Koitan päästä viikonloppu-juomisesta kokonaan eroon ja pitää tipattoman, mutta tiukkaa on. Tiedän että jos pari ottais niin disso hälvenee. Kunpa olis seuraa. Pelottaa.
Voisitko soittaa jollekin kaverille?
Mietin tekisinkö itsarin. Olisi ainekset koossa eikä mitään, minkä vuoksi elää. Petturuutta ja välinpitämättömyyttä koko paska. Verenpaine ja sydänsairaus jo tullut läheisten vttumaisuuden vuoksi.
Mä tulin äsken tallilta. Söin vähän välipalaa ja suklaata, ja nyt makoilen keittiön sohvalla. Lapset katsovat Pikku kakkosta ja mies ajelee ulkona radio-ohjattavalla autolla.