Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä asiakaspalvelijan pitää tehdä, jos asiakas lyö?

Vierailija
05.01.2019 |

Pitääkö ammatillisesti ajatella, että ei se ollut henkilökohtaista, vaan asiakkaan purkaus yritystä kohtaan. Vai saako asiakkaan asettaa vastuuseen?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..

Vierailija
2/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

*ottaa lällärin* "kuuleeko järkkäri?" ja järkkäri hoitaa loput.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..

Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.

Vierailija
4/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisit paikalle ja rikosilmoitus pahoinpitelystä.

Vierailija
5/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää varmaan pyyhkäisiiin jalat alta jaaa sitoisiin kädet. Onkoo sulla jokuu tällaneeen jutttu. Eiii muaa kiinnnostaa sotkeeutua tällaaaisiin.

Vierailija
6/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..

Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.

Vttu! Kuka jäisi tuollaista kaipaamaan??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..

Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.

Vttu! Kuka jäisi tuollaista kaipaamaan??

Ei ehkä varsinaisesti ihmistä, mutta asiakkaan rahoja firma kaipaa aina. Sitä vartenhan asiakaspalvelija on olemassa. En tokikaan hyväksy väkivaltaa, mutta miten siihen pitäisi soveltaa aasiakaspalveluasennetta?

Vierailija
8/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mää varmaan pyyhkäisiiin jalat alta jaaa sitoisiin kädet. Onkoo sulla jokuu tällaneeen jutttu. Eiii muaa kiinnnostaa sotkeeutua tällaaaisiin.

Tossa taikwondosssa opetetaaaan bopa etttä miten aseistautuneen ihmiiisen saa aloiilleeen muttta se vaaatii kehonhallliiintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, rikosilmoitus, vartijat paikalle.

Vierailija
10/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..

Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.

Vttu! Kuka jäisi tuollaista kaipaamaan??

No vaikka firman omistaja jonka pussista tyytymättömien asiakkaisen rahat on pois. Juu nou, aspa on vain työmuurhainen jonka tehtävä on maksimoida myynti. Kivaa voi sitten pitää vaikka kotonaan omilla rahoillaan (jotka nekin on muuten otettu firmalta).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..

Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.

Vttu! Kuka jäisi tuollaista kaipaamaan??

Ei ehkä varsinaisesti ihmistä, mutta asiakkaan rahoja firma kaipaa aina. Sitä vartenhan asiakaspalvelija on olemassa. En tokikaan hyväksy väkivaltaa, mutta miten siihen pitäisi soveltaa aasiakaspalveluasennetta?

Asiakaspalveluasenteen soveltaminen loppuu sillä samaisella hetkellä, kun alkaa fyysinen tai henkinen väkivalta. 

Firma ei pyöri ilman työntekijöitäkään, eikä yhdenkään työntekijän kannata jäädä töihin paikkaan, jossa asiakkaan mielipahan välttäminen on tärkeämpää kuin työntekijän fyysinen koskemattomuus. 

Vierailija
12/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lyö takaisin vaan poliisit paikalle ja tekee rikosilmoituksen..

Asiakaspalvelun kannalta vähän huono! Asiakas ei taatusti palaa takaisin. Taitavalla sanallisella sovittelulla jopa saattaisi palata.

Vttu! Kuka jäisi tuollaista kaipaamaan??

Ei ehkä varsinaisesti ihmistä, mutta asiakkaan rahoja firma kaipaa aina. Sitä vartenhan asiakaspalvelija on olemassa. En tokikaan hyväksy väkivaltaa, mutta miten siihen pitäisi soveltaa aasiakaspalveluasennetta?

Hölö hölö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää varmaan pyyhkäisiiin jalat alta jaaa sitoisiin kädet. Onkoo sulla jokuu tällaneeen jutttu. Eiii muaa kiinnnostaa sotkeeutua tällaaaisiin.

Tossa taikwondosssa opetetaaaan bopa etttä miten aseistautuneen ihmiiisen saa aloiilleeen muttta se vaaatii kehonhallliiintaa.

Muiiistan pohjaanmaallla kun kävin ukin asuiiin sijoilla ja käytiiin yhdeessä kaupasssa josssa oli naiismyyyjä. Poliisi tvstä katsoiiin etttä tämää naismyyjä siiinä kaupaaaadsa ei olllut luovuttanut vaiiikka häntä uhatttiiiin veitselllä hän kuooli siiihen.

Vierailija
14/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäiks

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mää varmaan pyyhkäisiiin jalat alta jaaa sitoisiin kädet. Onkoo sulla jokuu tällaneeen jutttu. Eiii muaa kiinnnostaa sotkeeutua tällaaaisiin.

Tossa taikwondosssa opetetaaaan bopa etttä miten aseistautuneen ihmiiisen saa aloiilleeen muttta se vaaatii kehonhallliiintaa.

Muiiistan pohjaanmaallla kun kävin ukin asuiiin sijoilla ja käytiiin yhdeessä kaupasssa josssa oli naiismyyyjä. Poliisi tvstä katsoiiin etttä tämää naismyyjä siiinä kaupaaaadsa ei olllut luovuttanut vaiiikka häntä uhatttiiiin veitselllä hän kuooli siiihen.

Mä osaaan sen liikkkeen että hypppä ilmaaan ja tarttuuuu niskaaan ja katkaseee seeen.

Vierailija
16/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aspa ei ota sitä henkilökohtaisesti, mutta järjestyksenvalvoja ja/tai poliisi paikalle. Samoin kaikki todelliset uhkaukset, muut kuin perus suunsoitto, ilmoitetaan eteenpäin. Samoin jos ihan vain yritystä kohtaan tehdään vahinkoa, kuten ajetaan vaikkapa autolla seinään tai tuhotaan omaisuutta ym.. Mitä kuvittelitte?

Myös puhelinaspana aina välillä joutuu uhkailuja ilmoittelemaan eteenpäin, ei kylläkään itseeni kohdistuvia koska se suunsoitto ei vahingoita, mutta esim. "Mulla on tässä kanisterillinen bensaa ja aion polttaa koko paikan". Tai pommiuhkaukset, henkilökuntaan liittyvät uhkaukset...

Vierailija
17/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vetäisisin takaisin, siinä asiakaspalvelua tuollaiselle. Aivan sama sille firman omistajalle.

Kun olin töissä kioskissa, niin kaiken maailman hullut siinä hommassa kyllä tapasi. Jos joku vttuili suoraan päin naamaa, niin huusin takaisin. Oli ihanan vapauttavaa!

Vierailija
18/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aspa ei ota sitä henkilökohtaisesti, mutta järjestyksenvalvoja ja/tai poliisi paikalle. Samoin kaikki todelliset uhkaukset, muut kuin perus suunsoitto, ilmoitetaan eteenpäin. Samoin jos ihan vain yritystä kohtaan tehdään vahinkoa, kuten ajetaan vaikkapa autolla seinään tai tuhotaan omaisuutta ym.. Mitä kuvittelitte?

Myös puhelinaspana aina välillä joutuu uhkailuja ilmoittelemaan eteenpäin, ei kylläkään itseeni kohdistuvia koska se suunsoitto ei vahingoita, mutta esim. "Mulla on tässä kanisterillinen bensaa ja aion polttaa koko paikan". Tai pommiuhkaukset, henkilökuntaan liittyvät uhkaukset...

Meinasitko etttä mä tekisin tolllasta?

Vierailija
19/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vetäisisin takaisin, siinä asiakaspalvelua tuollaiselle. Aivan sama sille firman omistajalle.

Kun olin töissä kioskissa, niin kaiken maailman hullut siinä hommassa kyllä tapasi. Jos joku vttuili suoraan päin naamaa, niin huusin takaisin. Oli ihanan vapauttavaa!

 Vapauduit sieltä kioskistakin varmaan aika nopeasti.

Vierailija
20/43 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aspa ei ota sitä henkilökohtaisesti, mutta järjestyksenvalvoja ja/tai poliisi paikalle. Samoin kaikki todelliset uhkaukset, muut kuin perus suunsoitto, ilmoitetaan eteenpäin. Samoin jos ihan vain yritystä kohtaan tehdään vahinkoa, kuten ajetaan vaikkapa autolla seinään tai tuhotaan omaisuutta ym.. Mitä kuvittelitte?

Myös puhelinaspana aina välillä joutuu uhkailuja ilmoittelemaan eteenpäin, ei kylläkään itseeni kohdistuvia koska se suunsoitto ei vahingoita, mutta esim. "Mulla on tässä kanisterillinen bensaa ja aion polttaa koko paikan". Tai pommiuhkaukset, henkilökuntaan liittyvät uhkaukset...

Meinasitko etttä mä tekisin tolllasta?

Katkeroituuuneena uhkaiiluja? Tällaiset ihhmiset ovat alle 25v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi