Mitä häpeätte tehdä puolison aikana?
Kertokaa nyt muutkin mitä häpeätte tehdä puolisoidenne aikana. Tuntuu että olen itse omituinen, koska häpeän melkein kaikkea.
Kommentit (26)
Laulaa tosissani, käydä kalalla, jumpata, pieraista.
Kakkaaminen on vähän vaikeaa. Ei tietenkään ole samassa tilassa ja siten "seurassa".
Mutta ihan vain se, että on samassa asunnossa. Ei ole kiva tilanne, joskin helpottanut vuosien myötä. Aluksi pidättelin aina siihen asti, kunnes on rauha. Mutta nyt kymmenen vuoden jälkeen uskallan mennä vessaan, jos hänellä on esim. hana päällä keittiössä tai parvekkeella tupakalla.
Ennen odotin, että on ehdottomasti poissa.
Röökin polttaminen. Vaikka mies vakuuttaa aina ettei häntä haittaa yhtään (lopetti itse vuosi sitten), eikä hän odota minun lopettavan perässä. Hävettää jotenkin se, että tiedostan haisevani sen jälkeen tosi pahalle. On tässä kyllä se hyvä puoli, että ikäänkuin vahingossa tupakointini on nykyään rajoittunut lähinnä työpaikalle :)
Mikään muu ei sitten hävetä. Kakalla voi käydä normaalisti, runkkaaminen taas on muutenkin sellainen asia mitä teen vain yksin.
Mä en mielelläni hoida vessa-asioita jos toinen on vieressä. Miestä taas ei haittaa jos vaikka pesen hampaita samaan aikaan kun istuu pöntöllä. Usein huuteleekin seuraa sieltä... :D
Mielelläni myös laittaudun yksinään, en jotenkin tykkää siistiytyä jos toinen katselee.
Minä en häpeile mitään niinkuin ei myös mieskään. Pierut sujuu ja kakalla voi käydä huoletta. Ei äänet haittaa. kakkosella käynti tehdään kyllä yksikseen😁 laulellaan ja, sekoillaan yhdessä ja välillä runkataankin yhdessä. Ihan huoletta.
Nussia huviipuiston törmäysautosssa.
Itse häpeän esimerkiksi; syömistä, sohvalla istumista/tvn katselua (laiskuutta), keskeneräisiä kotitöitä, nukkumista. Tunnen itseni omituiseksi :(
Vessassa käynnit, riisuminen ja vähissä vaatteissa oleminen ovat painajaismaista miehen läsnäollessa. Tähän lisättynä menkkajutut kotona ja muualla, tarvikkeiden osto ym. Seksiä emme harrasta, koska häpeän niin paljon. Alusvaatteiden peseminen hävettää myös.
Alapään peseminen, jos käydään saunassa. En ymmärrä, se olisi vielä nollanpaa jättää itsensä pesemättä... Meillä on siis kaksi suihkua. Livistän saunasta joko ennen häntä pesulle tai jään hikoilemaan niin, että hän on käynyt ensin pesulla.
Piereminen. Tämä on oikeasti ongelma, koska on tosi herkkä vatsa ja joinain päivinä voisin pierrä ihan koko ajan :( ja ne pierut myös haisevat! Pidättely taas kipeyttää vatsaa entisestään.
Minä en häpeä mitään kenenkään aikana. Olen täysin holtiton.
Vierailija kirjoitti:
Alapään peseminen, jos käydään saunassa. En ymmärrä, se olisi vielä nollanpaa jättää itsensä pesemättä... Meillä on siis kaksi suihkua. Livistän saunasta joko ennen häntä pesulle tai jään hikoilemaan niin, että hän on käynyt ensin pesulla.
Tämä! Olen itsekin miettinyt, että miten voi alapään peseminen olla niin noloa sellaisen ihmisen edessä, joka muuten on kyllä nähnyt tavaran levitettynä joka ikisestä suunnasta tuhat kertaa. Mutta se vain on.
En häpeile enää mitään. Mies hoiti mua 2kk kun pääsin sairaalasta kotiin. Haavojen hoito ja mätäpussien vaihtokin tuli miehelle tutuksi.
Nyppiä partakarvoja. Pari sinnikästä jouhta punkeaa leukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka käy enää saunassa vuonna 2019? Ei ole tullut mieleen jättää saunomiset kokonaan pois ja käydä suihkussa yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Olen itsekin miettinyt, että miten voi alapään peseminen olla niin noloa sellaisen ihmisen edessä, joka muuten on kyllä nähnyt tavaran levitettynä joka ikisestä suunnasta tuhat kertaa. Mutta se vain on.
Oletteko jotain kyykkyvatkaajia vai mikä siinä niin hävettää? :D
Miehenä voin sanoa, että jos satun näkemään kun emäntä pesee alapäätään niin se lähinnä herättää tietynlaista innostusta. Sama pätee kuulemma toisinkin päin.
Laulaa