Jaetaanpa täälläkin: kaipaako joku suloista pehmokoiraansa, Lahdessa löytynyt?
Siltä varalta, ettei tämä ole vielä ollut täällä:
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10218445012546760&id=153745…
En siis ole alkuperäinen löytäjä, mutta hauveli ei ole ilmeisesti vielä löytänyt omistajaansa, vaikka on monissa ryhmissä jaettu.
Kommentit (20)
Joku varmasti kaipaa! Kumma, ettei ole vielä löytynyt omistajaa.
Vierailija kirjoitti:
Söpö, mutta Olisiko koiran lelu
Voi olla, mutta nostetaan silti :)
Mun mies löysi kerran tollasen lasten pehmolelun ja se oli koira. Omistaja ei ollut kerennyt kauas, kun sellanen pieni tyttö itkien kiitti miestäni, kun oli nostanut sen mukaansa.
Mun mies sanoi mulle sitten autossa, että ajattele mä meinasin oikeasti heittää roskikseen tän, että vttu mikä kuspää mäkin olen. Näitsä kuinka tärkee se oli sille pienelle lapselle ja mun eka ajatus on, että viskaan kylmästi roskiin sen. Mies manasi itteensä koko matkan kun ajo autoa, että täytyy rupee ajattelee oikeesti vähän laajemmin tiettyjä asioita ja opinpahan taas jotain uutta elämästä.
Tuon ihanuuden täytyy olla jollekin tärkeä, ihanaa että ihmiset näkevät vaivaa!
Ilmoitus on näköjään levinnyt jo varsin laajalle FB:ssä, voi olla, ettei tuota kautta sitten tavoitakaan, kun ei ole viikossa tärpännyt.
Nostelkaa mahdollisimman moni tätä ketjua, jos omistaja vaikka tätä kautta löytyisi.
Nosto. Olisi mukava tietää, miten tämä tarina päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitus on näköjään levinnyt jo varsin laajalle FB:ssä, voi olla, ettei tuota kautta sitten tavoitakaan, kun ei ole viikossa tärpännyt.
Se oli jo eilen Ylöjärven Fb-ryhmässä. Voihan se olla jonkun lomareissulaisen pudottama.
Lehteen tästä juttu/ilmoitus, niin tavoittaisi ehkä sitä kautta.
Ihme, ettei kukaan ole kaivannut parkkipaikalle pudonnutta :(
Tämä ansaitsisi kyllä tulla löydetyksi ❤️
Nosto. Toivottavasti näin suloinen hauva löytäisi kotiin! (vaikka hyvässä huomassa näyttää olevan nytkin).