Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen yksinäinen 26-vuotias nuori nainen

Vierailija
05.01.2019 |

Olen todella yksinäinen. Mulla on onneksi avopuoliso ja koira, siihen se sitten jääkin. Meillä on yhteinen kaveriporukka, jota tapaamme harvoin. Kaikilla on jo omia kavereita, niitä on muille tarttunut esimerkiksi opiskeluista, töistä ja sitä rataa.

Miten ratkaisisin tän yksinäisyysongelman. Keväällä haen kouluun, sieltä ehkä saa uusia ihmisiä elämään. Mutta muuten tämän hetkinen työni on itsenäistä, ei siellä tutustu :( vaikeaa, vai olenko tuomittu olemaan yksin koko loppuelämäni.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun on avopuoliso! Siihenkin olisi tosin ratkaisu löytynyt palstalta, jos olet myös karvaton; joku haki karvatonta yksinäistä naista ihan pari päivää sitten!

Vakavissaan sitten - ehkä joku uusi harrastus, jossa toimitaan porukalla? Vaikka joku budolaji? Niissä kuvioissa tutustuu nopeasti uusiin ihmisiin.

Vierailija
2/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et oikeastaan ole ollenkaan yksinäinen. Sitä vain ihmettelen että mitä tuollaisesta trollaamisesta saa? Kun palstalla on aidosti yksinäisiäkin, joita voi jopa sattua tuollainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi reppanaa, toivottavasti korkein taho puuttuu elämäsi epäreiluuteen. Voimia!

Vierailija
4/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et oikeastaan ole ollenkaan yksinäinen. Sitä vain ihmettelen että mitä tuollaisesta trollaamisesta saa? Kun palstalla on aidosti yksinäisiäkin, joita voi jopa sattua tuollainen.

Palstan yksinäisillä on sentään asunto ja ruokaa joten heidän trollailu voi loukata niitä joilla ei ole.

Vierailija
5/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi yksinäisyys parisuhteessa on tabu. Miksi siitä ei saisi keskustella?

Vierailija
6/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen. Nämä viikonloput on ahdistavia ja odotan vain että pääsen taas maanantaina töihin. Muuta elämää minulla ei ole.

Vierailija
7/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan yksinäisillä on sentään asunto ja ruokaa joten heidän trollailu voi loukata niitä joilla ei ole.

No voi vitundeeros sentään. Meinaat että asunnottomat ja ruoattomat päivystävät täällä loukkaantumassa? Haista emätin.

Vierailija
8/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi yksinäisyys parisuhteessa on tabu. Miksi siitä ei saisi keskustella?

Mitä v itun keskustelemista tollaisessakin taas olisi? Miksi tuosta pitää säännöölisin väliajoin itkeä täällä? Kaikilla ei ole sitä parisuhdettakaan. Miksi olette parisuhteessa kun se kerran tuntuu olevan niin riippakivi?

Vierailija
9/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstan kodittomilla on sentään pääsy internettiin esimerkiksi kännykällä joten heidän trollailu voi loukata niitä joilla ei ole.

Vierailija
10/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. En viestittele kenenkään muun kanssa kuin mieheni. Ei ole ketään, jota pyytäisin leffaan tai vaikka kuntosalille. Käyn lähinnä töissä, tulen kotiin, olen yksin.

Vierailija
11/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten pitää suhtautua näin aggressiivisesti, jos joku puhuu elämänsä ongelmista. Yksinäiseksi voi tuntea itsensä moni, vaikka ihmisiä olisikin ympärillä. Tekeekö netti sinusta ilkeän?

Vierailija
12/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi vitundeeros sentään. Meinaat että asunnottomat ja ruoattomat päivystävät täällä loukkaantumassa? Haista emätin.

Onhan se turhaa lässyttää omista "ongelmistaan" kun muilla on isompia.

Eikö se ollut alkuperäisen kommentin pointti.

Vierailija
13/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on itsekkäitä moukkia. Miksi olette parisuhteessa tietyn ihmisen kanssa jos koette olevanne yksin? Vaihtakaa sellaiseen parisuhteeseen, jossa tunnette läheisyyttä. Ihme ulinaa taas pöpeiltä.

Vierailija
14/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei parisuhteessa oleva voi olla muka yksinäinen? Ei kumppani korvaa ystäviä, en muutenkaan pidä parisuhdetta kauhean terveenä jos toisen kanssa vietetään aikaa 247.

Vierailija
15/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. En viestittele kenenkään muun kanssa kuin mieheni. Ei ole ketään, jota pyytäisin leffaan tai vaikka kuntosalille. Käyn lähinnä töissä, tulen kotiin, olen yksin.

Niin sanottu "yksinäisyytesi" loukkaa minua suuresti. Minulla ei ole ketään. Ei v i t t u ketään. Kuinka kehtaat elää itsesi kanssa? Eikö elämässäsi ole todellisia ongelmia ja vastoinkäymisiä? Olen iloinen puolestasi.

Vierailija
16/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on itsekkäitä moukkia. Miksi olette parisuhteessa tietyn ihmisen kanssa jos koette olevanne yksin? Vaihtakaa sellaiseen parisuhteeseen, jossa tunnette läheisyyttä. Ihme ulinaa taas pöpeiltä.

Kumma käsitys että yhden ihmisen pitäisi pelastaa yksinäisyydestä. Taidan tämän ongelman ratkaisun "etsi vaan sellainen kumppani" tarjota tästä eteenpäin jokaiselle palstan yksinäiselle.

Vierailija
17/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla oma kirjoitukseni noin vuosi sitten. En kestänyt sitä ettei ole enää ystäviä joille laittaa viestiä tai mahdollista nähdä. Olenkin tässä vuoden aikana lämmitellyt vanhoja ystävyyssuhteita ja luonut töissä uusia tai parempia ystävyyssuhteita työkavereihin, niin että vietetään aikaa myös vapaa-ajalla. Fb:ssä on myös uusia ystäviä-ryhmä, josta voisi löytää ystäviä?

Vierailija
18/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KIITOS! Samaa mieltä.

Vierailija
19/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on loukkaus sitä sun kumppania kohtaan. Jos hänestä ei kerran ole iloa elämääsi, ja haluat jotain muuta, niin jätä hänet ja ole todella yksin. Katsotaan sitten, miltä tuntuu ja mitä arvostat oikeasti.

Vierailija
20/59 |
05.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua miten pitää suhtautua näin aggressiivisesti, jos joku puhuu elämänsä ongelmista. Yksinäiseksi voi tuntea itsensä moni, vaikka ihmisiä olisikin ympärillä. Tekeekö netti sinusta ilkeän?

Valkoinen länsimainen etuoikeutettu nainen itkee oman elämän kurjuutta vaikka ympärillä on kaikki ja vähän yli.

Mihin olisit tyytyväinen? Riittääkö yksi hyvä ystävä? Mitä jos toisella onkin kaksi hyvää ystävää, oletko taas surullinen? Entä sata ystävää? Jollakin voi olla tuhat, olisit taas pettynyt omaan elämääsi.

Kuinka hyvin pitää ihmisellä asiat olla, jotta tämä olisi onnellinen omaan elämäänsä? Ilmeisesti ikinä ei voi olla tyytyväinen vaan aina pitää valittaa.