Yllättäviä seksikokemuksia??
Millaisia yllättäviä/ erikoisia teillä löytyy?
-Hoipertelin kerran kapakkireissulta kotiin ja pokasin postinjakajan. Raahasin sen kämpilleni ja suoraan sänkyyn. Sitten poika läks jatkamaan töitään. Sen koommin ei olla tavattu. Vähän hävetti jälkeenpäin
- juttelin työristeilyllä työkaverin kanssa niitä näitä, kun hän ehdotti, että mennäänkö hänen hyttiinsä panemaan. No me mentiin, ja se oli kyllä aikamoisen hyvä yö ;) Tilaisuus tuli todella yllättäen.
-Yksistä kotibileistä tuli napattua sellainen puolituttu tyyppi "saatille". Siinä sitten molempia panetti ja alettiin etsiä paikkaa, missä tätä tehdä. Päädyttiin erään kaupan lastauslaiturin viereen
Kommentit (27)
Tuttavaperheen tytär (pari vuotta minua nuorempi) muutti kaupunkiin ja koska en ollut nähnyt aikoihin, niin kerran töiden jälkeen pistäydyin moikkaamassa ja katsomassa uutta kämppäänsä. Juteltiin sitten niitä näitä ja kun tuli kotiin lähdön aika, niin neiti kysyi, että haluaisinko jäädä yöksi? Tuli ihan puskista ja sain kakistettua suusta, että pitää kyllä mennä kotiin, kun avokki siellä jo varmaan odottelee.
Olisin jäänyt, jos olisin ollut vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jokunen kuukausi sitten kaveri soitto ja kutsui minut yllättäen illanviettoon. Osoite oli outo ja perille päästyäni myös kaikki muutkin olivat vieraita minulle kaveriani ja hänen vaimoaan lukuunottamatta. Oltin ehtinyt kotona jo parit drinkit ottaa ja paikan päällä oli hyvä meininki joten otin parit lisää. Kello ei ollut varmaan kuin kymmenen nurkilla kun väki alkoi yllättäen lähtemään. Kellä mikäkin syy aikaiseen herätykseen jne. Minulle rouva totesi että sinen ei varmaan tarvitse aamulla herätä, jääthän vielä seuraksi. No minähän jäin ja kohta oltiin tämän varsin upean viiskymppisen naisen kanssa kahdestaan. Ehdittiin varmaan kolme minuuttia niitä näitä jutella ja parit ryypyt viiniä ottaa kun rouva tuumasi että häntä se alkaa aina niin tämä punaviini panettamaan ja että haluaisi heti seksiä ja aamulla lisää. No ei kai siinä, olin jo vähän katsellut rouvaa sillä silmällä ja seisotti valmiiksi muutenkin. Loppuilta meni viiniä ryystäessä ja nussiessa ja unien jälkeen alettiin taas. Ihana nainen ja kylässä tuli käytyä useammankin kerran.
Varsinainen milf :) tahtoisin taas tavata tuollaisen himokkaan vanhemman naisen mitä muutama vuosi sitten oli. Niiden kans seksi on parasta
Vieraassa kaupungissa baariseurueessa ainoa tyttö joka minusta vähän kiinnostui osoitttautuikin pojaksi. Näytti kyllä oikeasti ensialkuun tytölle. No lähdin kuitenkin hänen luo koska oli puhe saunasta ja ryypiskelystä. Vasta hississä kirkkaassa valossa tajusin kuinka kaunis poika olikin. Ei siinä sitten saunaa ehditty odottelemaan. Pikaiset suihkut ja peiton alle. Oli elämäni ensikokemus homoseksistä, mutta tilanne ja pojan kauneus vei kyllä todella jalat alta.
Tänä aamuna vaimo pyllisti yllättäen, sipaisin liukkaria kulliin ja panin.
Varsin vaatimaton seksikokemus takana ja siihen päälle kymmenen vuoden seksittömyys. Naista olin tapaillut parisen viikkoa ja ekaa kertaa yötä hänen luonaan. Olin kertonut millä pohjalla lähdetään etenemään seksin kohdalla mun osalta. Päädyin sormettamaan hyvin epävarmana, mutta herkällä fiiliksellä. Kuuntelin tarkkaan mikä tuntui toisesta hyvältä. Kaikki moni hämmentävän hyvin, kun nainen sai orgasmin. Itse yllättyneenä ja onnellisena itseeni, että tällaisella kokemuksellakin pystyin tarjoamaan nautintoa toiselle! Ja tämä oli tosi juttu
Vierailija kirjoitti:
Tuossa jokunen kuukausi sitten kaveri soitto ja kutsui minut yllättäen illanviettoon. Osoite oli outo ja perille päästyäni myös kaikki muutkin olivat vieraita minulle kaveriani ja hänen vaimoaan lukuunottamatta. Oltin ehtinyt kotona jo parit drinkit ottaa ja paikan päällä oli hyvä meininki joten otin parit lisää. Kello ei ollut varmaan kuin kymmenen nurkilla kun väki alkoi yllättäen lähtemään. Kellä mikäkin syy aikaiseen herätykseen jne. Minulle rouva totesi että sinen ei varmaan tarvitse aamulla herätä, jääthän vielä seuraksi. No minähän jäin ja kohta oltiin tämän varsin upean viiskymppisen naisen kanssa kahdestaan. Ehdittiin varmaan kolme minuuttia niitä näitä jutella ja parit ryypyt viiniä ottaa kun rouva tuumasi että häntä se alkaa aina niin tämä punaviini panettamaan ja että haluaisi heti seksiä ja aamulla lisää. No ei kai siinä, olin jo vähän katsellut rouvaa sillä silmällä ja seisotti valmiiksi muutenkin. Loppuilta meni viiniä ryystäessä ja nussiessa ja unien jälkeen alettiin taas. Ihana nainen ja kylässä tuli käytyä useammankin kerran.
Melkoinen win tilanne :D lisää juttuja
Kerran baarissa nainen ehdotti hänen luokseen lähtöä ja seksiä.
Onneksi selvisin puhumalla tilanteesta!
Ei onneksi siis tullut yllättävää seksikokemusta.
T:M46