Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonevat häpyhuulet

Vierailija
05.01.2019 |

Onko tuo että sisemmät häpyhuulet tulee ulos isompien välistä miesten mielestä kaunista? Onko kuinka monilla niin? Nimimerkillä nolostunut.

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs peräkarvat? Voiko niistä saada tuuhean huiskun?

Ihan hännän tyyliin hevonen?

Vierailija
42/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun häppärit ei paljoa näy mut klitoris tai se klitoriksen päällyshuppu on iso ja näkyy. Oon sitä hävenny kun se törröttää näkyvillä kun on alasti seisoessa eikä sitä piiloon saa.

No mulla kans se klitoriksen päällysnahka on esillä ja näkyy selvästi. Mut mitä väliä sillä on. Onhan kundeillakin joillakin ihan paljas kullinpää ja toisilla esinahka on kokonaan sen kullinkärjen päällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen mielenkiintoista, että miehen arviovat vi*tun KAUNEUTTA pitäen selvänä, että se on kaunis. Toiset arvioivat että tietynlaiset naisen sukupuolielimet ovat erityisen kauniit, toiset että kaikki ovat kauniita.

'Voimaantuneitten' siskojen arvio on perin erilainen: Kaikki ovat rumia, korkeintaan neutraaleita. On minulle jokseenkin käsittämätöntä, että ideologiassaan joku voi mennä näin pitkälle. Minusta vi**tu on kauneinta, mitä mies on koskaan nähnyt ja tulee näkemään, myös ideologiassaan sivuraiteelle joutuneilla siskoilla. Kynis.mies   

Vierailija
44/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa että jotkut täällä puolustelee velhonhihojaan. Kamaliahan ne on. 

Vierailija
45/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

16-v teinitytön pillu on kaunein. Mutta ei silti niin kaunis kuin samanikäisen pojan seisova kyrpã. 

Vierailija
46/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16-v teinitytön pillu on kaunein. Mutta ei silti niin kaunis kuin samanikäisen pojan seisova kyrpã.

Kauneus määrittyy MYÖS sen mukaan, millainen sukupuoli ja suuntaus on arvioijalla, hetero, homo, bi tai narsisti. Itse en näe kauneusarvoa minkään ikäisen miehen ky*vässä, sen sijaan kaiken ikäisten siskojen vi*ussa sitäkin enemmän. Olen näes niin parkkiintunut hetero, että 'liukkaatkin' tuntuvat täysin mahdottomilta. Kynis.mies

Vierailija
47/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naura sinä vain jos naurattaa.

Minä nautin perhospillustani ja niin tekee miehenikin. Eiköhän suurin osa miehistä osaa arvostaa normaalia pillua häpyhuulineen.

Vierailija
48/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyhhyh.

Vierailija
49/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelun on varmasti aloittanut nainen?

Vierailija
50/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ja tummat sisemmät häppärit on ihan parasta.

Vierailija
51/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naura sinä vain jos naurattaa.

Minä nautin perhospillustani ja niin tekee miehenikin. Eiköhän suurin osa miehistä osaa arvostaa normaalia pillua häpyhuulineen.

Perhosnainen kun vaihtui viivapilluun, niin voi mikä pettymys oli kun ekaa kertaa näki viivapillun paljaana. Nyt on ihan sama, vaikka naitaisiin aina pimeässä kun visuaalinen puoli on niin lame.

Vierailija
52/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että löytyy tykkääjiä kaikennäköisille täältä, itse en kuitenkaan rutaleista innostu yhtään. En toki sano tästä mitään jos sellaiset satun kohtaamaan, se olisi vain epäkohteliasta. En vain jatka sitä tuttavuutta pidemmälle.

Vierailija
53/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritsapillut ovat hauskoja.

Vierailija
54/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nuorempana häpesin kullin kokoa kun muilla oli sellaset pienet vehkeet ja mulla on aikas iso. Sillon ei vielä tiennyt että siittä on paljon iloa.. 

Vierailija
55/63 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua suoraan sanottuna vituttaisi jos olisi tuollaiset sisemmät häpyhuulet. Onneksi mulla on sisemmät häpyhuulet nätisti piilossa ulompien alla. Eikä ole kyllä yksikään mies valittanut vaan kovasti ovat olleet mun pillun perään. Nytkin seksisuhde komean ja seksikkään miehen kanssa joka erittäin mielellään nuolee mun pillua. 

Mun pillun viivaa ei edes näy jos seison ilman housuja peilin edessä. Eli takapillu kyseessä ja tekee kyllä kutaa kun mua pannaan takaa päin.

Vierailija
56/63 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kebabit karvoilla,ei jatkoon

Vierailija
57/63 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein on sellainen, missä isot rullalla olevat häppärit ja iso klitoris.

Vierailija
58/63 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä kysyä, tai ottaa kautta rantaun puheeksi esim turhat kauneusleikkaukset.

Itse olen tuökavereilleni kertonut suoraan että pidän ulkonevista häppäreistä ja yksi taas vastaavasti on sanonut että häneltä sellaiset löytyy.

Mielenkiintoinen kahvitaukokeskustelu varmasti!

Vierailija
59/63 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kyllä kysyä, tai ottaa kautta rantaun puheeksi esim turhat kauneusleikkaukset.

Itse olen tuökavereilleni kertonut suoraan että pidän ulkonevista häppäreistä ja yksi taas vastaavasti on sanonut että häneltä sellaiset löytyy.

Mielenkiintoinen kahvitaukokeskustelu varmasti!

Ei tuota keskustelua käyty kahvipöydässä vaan DTM:ssä :-D

Muuten olen tyytyväinen siihen että keskustelu ulkonevista sisemmistä häpyhuulista kiinnostaa sinuakin 😘

Vierailija
60/63 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorastaan kamaloittaa lukea tällaista ketjua. Pääosa naisista kertoo, mitä alemmuudentuntoja kärsii tai nuorempana on kärsinyt vittunsa vuoksi, mutta pääosa miehistä kertoo, kuinka ihana, suloinen ja kaunis se on kaikissa variaatioissaan.

Jos hallitsisin taikavoimaa, kuten menneitten aikojen samaani, lankeaisin loveen ja hakisin jabmeaivosta kaikkien aiheettomasti tällaiseen tunteeseen vajonneiden siskojen sielut. Vihollinen on ne varastanut, vienyt ne jabmeaivoon aiheuttaen tällaisen katalan tunteen. Palauttaisin ne heille, jotta voisivat iloita siitä, mitä oikeasti ovat.

Kynis.mies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi