Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonevat häpyhuulet

Vierailija
05.01.2019 |

Onko tuo että sisemmät häpyhuulet tulee ulos isompien välistä miesten mielestä kaunista? Onko kuinka monilla niin? Nimimerkillä nolostunut.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tärkeänä itselleni. Sanoisin että viivapillu on nätti mutta kunnon häppörhässäkkä helpottaa naisen nautintoa. Nauttivaa naista on kovampi panna ja todennäköisyys sille että hän nauttii panemisesta - ja antaa milelellään - on suurempi.

Vierailija
22/63 |
06.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä tärkeänä itselleni. Sanoisin että viivapillu on nätti mutta kunnon häppörhässäkkä helpottaa naisen nautintoa. Nauttivaa naista on kovampi panna ja todennäköisyys sille että hän nauttii panemisesta - ja antaa milelellään - on suurempi.

Mistäpä tiedät miten häpyhuulien koko vaikuttaa naisen saamaan nautintoon, vai onko tuo empiirisen tutkimuksesi tulosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun häppärit ei paljoa näy mut klitoris tai se klitoriksen päällyshuppu on iso ja näkyy. Oon sitä hävenny kun se törröttää näkyvillä kun on alasti seisoessa eikä sitä piiloon saa.

Vierailija
24/63 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäpä tiedät miten häpyhuulien koko vaikuttaa naisen saamaan nautintoon, vai onko tuo empiirisen tutkimuksesi tulosta?

Ei vaikuta häppäreiden koko saatuun nautintoon mitenkään, kuten ei myöskään tuntumaan peniksessä.

Vierailija
25/63 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan hulluna sellaiseen pilluun. Ihan parasta!

Vierailija
26/63 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun häppärit ei paljoa näy mut klitoris tai se klitoriksen päällyshuppu on iso ja näkyy. Oon sitä hävenny kun se törröttää näkyvillä kun on alasti seisoessa eikä sitä piiloon saa.

Älä suotta häpeä. Pillut ovat erinäköisiä ja se on minusta miehenä vain kivaa. Tuo kuvailemasikin on erittäin kiinnostavaa 👍

Vierailija
27/63 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ilmeisesti vain vanhoja pervosetiä kun mikä tahansa tuntuu kelpaavan.

Vierailija
28/63 |
09.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ilmeisesti vain vanhoja pervosetiä kun mikä tahansa tuntuu kelpaavan.

Ihan terveitä heteromiehiä vaan! 😘

Vierailija
29/63 |
10.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mulla kanssa sisemmät huulet "roikkuu", joskus parikymppisenä varmaan häpeilinkin niitä ja  ajattelin että voiskos niitä jotenkin operoida. Mutta mun mies tykkää niistä ihan hulluna, ja pitää niitä erityisen kiihottana osana mun pillua. Ja tässä vuosien varrella varmaan itseluottamus on kasvanut tasolle terve, olen kyllä niiden kanssa sinut =).

Mun sisemmät häppärit näkyy kans ihan reilusti, ne on aika ohuet ja punaset. Oon 16 ja mietin jo tota operointia aikansa kans, mut eka poikaystäväni vajaa vuos sitten kun ekaa kertaa oltiin alasti, niin tykkää niin mun pimpasta, et en sitä häpee tai muutenkaan mieti. Ja ollaan yhessä ja tykätään toisistamme.

Vierailija
30/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla kanssa sisemmät huulet "roikkuu", joskus parikymppisenä varmaan häpeilinkin niitä ja  ajattelin että voiskos niitä jotenkin operoida. Mutta mun mies tykkää niistä ihan hulluna, ja pitää niitä erityisen kiihottana osana mun pillua. Ja tässä vuosien varrella varmaan itseluottamus on kasvanut tasolle terve, olen kyllä niiden kanssa sinut =).

Mun sisemmät häppärit näkyy kans ihan reilusti, ne on aika ohuet ja punaset. Oon 16 ja mietin jo tota operointia aikansa kans, mut eka poikaystäväni vajaa vuos sitten kun ekaa kertaa oltiin alasti, niin tykkää niin mun pimpasta, et en sitä häpee tai muutenkaan mieti. Ja ollaan yhessä ja tykätään toisistamme.

Mulla sisemmät häppärit on kans aika ulkona ja näkyy punaisina. Poikakaveri haluis koko ajan olla imemässä niitä mut aina en vaan jaksais vaik se ihanaa onkin. Joskus mietin niitten leikauskorjausta mut sit aattelin et olkoon kun ei niistä haittaakaan oo. Onhan sillä poikkarillakin haarovälissä paljon enemmän kun mulla.

Vierailija
31/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot, ulkonevat häppärit yksi kauneimpia asioita maailmassa.

Vierailija
32/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla tulee vain toinen. Ihan hlvetin friikin näköistä. Ihan kuin joku hemmetin designoutousluomus. Taidan pysyä neitsyenä lopun ikääni.

Vierailija
33/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elähän vaivu epätoivoon. Kaikki pimpit on hyvinkin kauniita. Oon nakurannoilla nähnyt tuon kaltaisiakin pimppejä eikä ne ole lainkaan huonon näköisiä. Jos se persoonallisen näköinen niin sehän on ihan kiva. Ja eikös se pimppi vähän muutu kiihoituksen mukaan ??

Vierailija
34/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

nam

Vierailija
35/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla tulee vain toinen. Ihan hlvetin friikin näköistä. Ihan kuin joku hemmetin designoutousluomus. Taidan pysyä neitsyenä lopun ikääni.

Älä nyt ainakaan vulvan muotojesi takia peniksestä kieltäydy. Se olisi hyvin sairasta ja epänormaalia. Penis tekee sinulle hyvää 🥰

Vierailija
36/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt ainakaan vulvan muotojesi takia peniksestä kieltäydy. Se olisi hyvin sairasta ja epänormaalia. Penis tekee sinulle hyvää 🥰

Ehkä tekeekin, mutta kuolen häpeään jos joku mies on silleen että wtf ja nauraa (tiedän kuulostan lapselliselta). Sinänsä tykkään sen ulkonäöstä, mutta oon ton yhden asian takia tosi tosi epävarma. No, ihan sama, en harrasta irtosuhteita eikä sitä seurustelulumppaniakaan tunnu löytyvän, joten ehkä hermoilen turhaan kun ei sitä kukaan tule koskaan näkemään.

Vierailija
37/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tekeekin, mutta kuolen häpeään jos joku mies on silleen että wtf ja nauraa (tiedän kuulostan lapselliselta). Sinänsä tykkään sen ulkonäöstä, mutta oon ton yhden asian takia tosi tosi epävarma. No, ihan sama, en harrasta irtosuhteita eikä sitä seurustelulumppaniakaan tunnu löytyvän, joten ehkä hermoilen turhaan kun ei sitä kukaan tule koskaan näkemään.

Itse pidän tunteesta kun saan imeä epäsymmetrisistä häpyhuulista enemmän ulkonevan syvälle suuhuni, naisen istuessa kasvoillani. 

Se täyttää hedonismiani varsin mallikkaasti. 

Vierailija
38/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää roikottimista tai tursakkeista.

Vierailija
39/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvata kunnon reuhka, niin ei näy. Älä sheivaa.

Vierailija
40/63 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs peräkarvat? Voiko niistä saada tuuhean huiskun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi