Palsta parantunut huimasti! <3 Jotenkin kivempi tulla nykyään tänne!
Ihmiset, tämähän on upeeta kun osataan nykyään auttaa toisiaamme ja keskustella. Olo kohenee aivan valtavasti kun pyytää apua ja asiallisesti vastataan takaisin ilman mitään negatiivista sävyä tai ilkeilyä.
Lisää tätä!!
Kommentit (22)
Minäkin olen kiinnittänyt huomiota samaan, jotenkin parempi ja positiivisempi ilmapiiri täällä tällä hetkellä kuin pitkään aikaan! Hyvä me :)
Jaa, emmä oo huomannut. Provot on ainakin menneet alas kuin lehmän häntä.
Minä tunsin tämän jo avannepussillani ennakkoon.
Vierailija kirjoitti:
kerran kun oli huono päivä tulin tänne kertomaan tilanteesta, sain niin paljon ilkeyttä takaisin että oikein romahdin sänkyyn itkemään elämääni kunnes nukahdin.
Nyt minäkin jotenkin olen huomannut selvän parannuksen ja on taas uskallusta tulla tänne juttelemaan.
Toi on niin paha mielenterveydelle kun ihmiset tulevat tänne lyömään toisinsa alas, ei fiksua.
Olet ihan hirrrveen herkkä nainen. Itselle tuollainen on kokonaan vierasta mutta totta kai ihmiset ovat erilaisia.
0/5 tai no annetaan sittenkin 1/5.
Jokos pidetään tämä yllä? Olisiko 2019 hyvinvoinnin vuosi?
Minä käyn palstalla päivittäin ja jotenkin ei ole enää paniikissa ja usko ihmisiin palautunut.
Toi on tosi tylsää jos joku on hädässä ja ihmiset sen kun kiusaavat, toihan on traumatisoivaa ja tehokkaasti poistaa luottamuksen!
Kun kerran meillä on tilaisuus jutella niin sitähän pitää vaalia!
Minusta kyllä mennyt huonompaan suuntaan koko aika
Näköjään jotkut tykkää ankarasta sensuurista. Aihe muka vapaa, hah, hah.
No varmaan palsta voi tuntua paremmalta, kun mistään maailmalla vallitsevista ongelmista ei saa nykyään puhua, vaan ne poistetaan. Kaikki pitää olla niin paskaa pintaliitoa, että ulospäin kaikki näyttäisi niin ihanalta ja täydelliseltä "<3"
Vierailija kirjoitti:
Kansa on jaettu ja saatu nahistelemaan keskenään. Viimeisin saavutus on se, kun ulkomaanrikkaus arvostelee presidentin puheita, mikä on ihan hemmetin hieno ja unelma juttu että presidenttikin saa vähän rikkautta osakseen.
Jokainen tietää mihin suuntaan asiat tulee vääjäämättä etenemään.
Ihan itse olet itsesi luuseriksi asemoinut.
Kansanedusrajalla on lupa kritisoida presidentin typerää puhetta ihan samoin kuin sinä teet. Sinä olet roska.
Todellakin!
Kun aloin käymään täällä, taso nousi ihan uusiin sfääreihin!
Vierailija kirjoitti:
<3
Joo. Laittele vaan niitä sydämiäs. niin maailma pelastuu.
Esim. viime vuosi oli aivan järkyttävä täällä. Mun mieli alkoi jotenkin järkkyä, minustakin tuli negatiivinen provoilija. Olin jo että pitääkö tässä mennä terapiaan. Onneksi tuli pitkät jouluvapaat, menin viettämään lomaa kotiin maalle ja tulin uudestisyntyneenä takaisin. Eilen sain tietää, että saimme mieheni kanssa unelmiemme vuokra-asunnon, edullisen ja keskeltä luontoa. Tämä vuosi on kyllä alkanut kivasti!
En kyllä ole huomannut, edelleen usein mietin että miksi edes käyn täällä kun tulen niin usein vain ärtyneeksi ja ilkeäksi täällä käytyäni :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta kyllä mennyt huonompaan suuntaan koko aika
Paljon parantaisi, jos edes keskutelua siitä että voitaisiinko vaihtaa turvapaicanhakijoista nuoret miehet lapsiin ja naisiin, jotka apua kaipavat. eikä siten että keskustelut poistetaan.
Sitten tuo klo 23-07 menee kiinni on ihan kamalaa holhousta. Pelkästään tuon poistamalla paranisi palsta 90%.
Havahduin tänään tosiaan että meillähän on aika raju cencuuri meneillään Suomessa.
Ensikertaa kun kiinnostuin keskustelemaan mahanmuutosta. Ei ole lempiaiheitani.
Yp otettu näköjään käyttöön.
Tosin täällä saa edelleen jauhaa paskaa, mutta uutisaiheita ei näemmä sovi käsitellä.
Vierailija kirjoitti:
Esim. viime vuosi oli aivan järkyttävä täällä. Mun mieli alkoi jotenkin järkkyä, minustakin tuli negatiivinen provoilija. Olin jo että pitääkö tässä mennä terapiaan. Onneksi tuli pitkät jouluvapaat, menin viettämään lomaa kotiin maalle ja tulin uudestisyntyneenä takaisin. Eilen sain tietää, että saimme mieheni kanssa unelmiemme vuokra-asunnon, edullisen ja keskeltä luontoa. Tämä vuosi on kyllä alkanut kivasti!
niin oli, itse oikein masennuin.
Siis en kannusta ilkeilyyn mutta jotenkin muuten palsta on mennyt huonompaan suuntaan.
kerran kun oli huono päivä tulin tänne kertomaan tilanteesta, sain niin paljon ilkeyttä takaisin että oikein romahdin sänkyyn itkemään elämääni kunnes nukahdin.
Nyt minäkin jotenkin olen huomannut selvän parannuksen ja on taas uskallusta tulla tänne juttelemaan.
Toi on niin paha mielenterveydelle kun ihmiset tulevat tänne lyömään toisinsa alas, ei fiksua.