Miksihän joillakin ikisinkuilla on perheellisen elämän tunnusmerkkejä
niin kuin farmariauto tai perheasunto?
Kun perheelliset tuntuvat noista aina niin kärsivän, että farkku/maasturi on vain lasten takia, samoin asutaan landella vain lasten takia...
Kommentit (7)
Miksi sinkku "ei voi" asua maalla ( jos nyt ymmärsin oikein "asutaan landella vain...)?
No varmaan siksi että jostain syystä tarvitsee autossaan paljon tilaa ja tykkää asua niin ettei ole ahdasta. Jotkut haluaa ihan itse asua maalla, eikä vain lasten taki.
Mulla on kaksi isoa koiraa, ei niitä voi mihinkään miniin ahtaa.
Mikä on perheasunto? Sinkku voi haluta asua kaksiota suuremmassa asunnossa siksi, että tarvitsee työhuoneen, harrastehuoneen tai vierashuoneen. Samoista syistä - työ ja harrastukset tai vaikka lemmikki - voi olla järkevää hankkia farmariauto. Aloituksen perhe-elämän esimerkit olivat tosi outoja.
Mä tarvitsen autoa muuhunkin kuin käsilaukun kuskaamiseen. Itseasiassa jos se olisi ainoa tarve niin mä en silloin edes tarvitsisi autoa.
Mä olen kiltti sinkku, asun pienen kaupungin yksiössä, ja mulla on vain polkupyörä ja skootteri.
No en ole ikisinkku, koska olen seurustellut useasti, mutta auto on varmaan sen takia iso, että mahtuu kamat lomalle/kalaan, voi vetää venettä.
Mikä tässä on ihmeellistä?
On kai isolla autolla sata muutakin syytä, kuin pennut takapenkillä.
Zinkkiz