Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEI OIKEESTI,

Vierailija
13.05.2006 |

millasen kuvan lapsi saa sellasesta liitosta kun on kaksi äitiä tai kaksi isää? eikä kyse ole siitä etteikö lesbot tai homot olisi kykeneviä huoltajia,vaan periaatteesta. ja kuinka paljon lasta kiusataan koulussa vanhempien takia?

itse hyväksyn homot ja lesbot,kaveripiirissäkin on muutamia,mutta en hyväksy heille lapsia.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

millasen kuvan lapsi saa sellasesta liitosta kun on kaksi äitiä tai kaksi isää? eikä kyse ole siitä etteikö lesbot tai homot olisi kykeneviä huoltajia,vaan periaatteesta. ja kuinka paljon lasta kiusataan koulussa vanhempien takia?

itse hyväksyn homot ja lesbot,kaveripiirissäkin on muutamia,mutta en hyväksy heille lapsia.

Vierailija
2/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AINA (niin väärin ja valitettavaa kun se onkin) jotakin kiusataan koulussa. Minusta tuntuu, että JOKAINEN lapsi saa jossain elämänsä vaihessa kokea kusaamista, pientä sellaista suurin osa, ja valitettavasti pieni porukka todella sadististakin kiusaamista:(

Ja mistä lapsia sitten kiusataan? Käytännöstä ihan mistä tahansa...! Pisamista, liiasta laihuudesta/lihavuudesta, silmälaseista, liian hienosta/vanhasta pyörästä, vaatteista, isän/äidin ULKONÄÖSTÄ (varmasti useammin kun hompudesta...) siitä ettei lapsi osaa lukea hyvin/viheltää/pealta jalkapalloa.... Kiusaamiseen on miljoonia eri syitä, se että on homo/lesbo perheen lapsi on vain yksi mahdollinen syy, johon kiusaaja SAATTAA tarttua. Itse tunnen monia lesbo/homoparien lapsia (jotka siis nyt n. parikymppisiä->ovat kasvaneet vielä suvaitsemattomassa yhteiskunnassa mitä tänä päivänä Suomi on) ja ketään ei ole kiusattu vanhempien vuoksi. Ainoa juttu on ollut, että joku isä/äiti ei ole halunnut oman lapsensa leikkivän/olevan kaveri " homojen pennulle" ->lapsi ollut suvaitsevainen, mutta vanhemmat estäneet kaveruuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiusataan enemmän kun kahden äidin/isän perheessä kasvavia lapsia... Minäkin tunnen monta juoppojen lasta, joita kiusattu koulussa. Monesti syy on ollut se, että vaatteet ovat olleet likaiset, vanhemmat haukkuneet näitä " juoppoja" lapsilleen, ja lapset jatkavat koulussa tmv. samaa linjaa kohdistaen haukut juoppojen lapseen. Juoppojen lapset eivät myöskään yleensä saa uusia leluja ymv. mikä aiheuttaa kiusaamista...

Vierailija
4/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia myöskään alkoholisteille, narkkareille, mielenterveyssairauksista kärsiville! Että näin... T.3

Vierailija
5/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ala perustella,ei ole tarvetta, JOKAINEN YMMÄRTÄÄ SYYN ILMAN PERUSTEITA!

Vierailija
6/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sortteeraamaan ihmisiä.

Vierailija
7/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen " vähän" ehkä tiukka-pipo näissä asioissa... T. 3

Vierailija
8/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sateenkaariperheitä on aina ollut ja tulee aina olemaan, ihan riippumatta siitä, hyväksyykö jokainen kadunmies tai -nainen heidät.

Tärkeää olisi saada lainsäädäntö sellaiselle tolalle, että nämä lapset ja perheet ovat samalla viivalla muiden lapsiperheiden kanssa, että heillä todella olisi lainkin silmissä kaksi vanhempaa.

Vierailija
9/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota tiukka-pipo pois päästä. Se häiritsee selvästi verenkiertoa aivoissasi.

Vierailija
10/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että kiusataan koulussa....

Samalla perusteella pitäisi lapset evätä sitten lihavilta, köyhiltä, yh-perheiltä, uusperheiltä, halvan auton omistavilta, ruman talon omistavilta saati sitten rumilta ihmisiltä, myös rikkailta ja kauniilta, koska heidänki lapsiaan voidaan kiusata ihan vaan sen takia, että ollaan kateellisia....

Vierailija
11/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään en voi tekstiin lisätä, samaa mieltä olen.

Vierailija
12/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääliksi käy niiden homo ja lesboparien lapset. millanen minä-kuva heile muodostuu jos vanhempana on kaksi äitiä tai kaksi isää?

Vierailija
13/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sääliksi käy niiden homo ja lesboparien lapset. millanen minä-kuva heile muodostuu jos vanhempana on kaksi äitiä tai kaksi isää?

Vierailija
14/14 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi lapselle kaksi toisistaan välittävää, samassa kodissa asuvaa vanhempaa kuin vaikkapa samassa kodissa asuvat vanhemmat, joista toinen hakkaa toista ja toinen kännää.

Tai sitten... parempi kai lapselle vaikka kaksi äitiä, kuin isä, joka sanoo, että " voin saada 20, tai 40 lasta, sinä et merkitse mitään" ja on ottamatta yhteyttä kuukausiin, jopa vuosiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi