Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ollut Sulle "sePARAS" rakastaja?

Vierailija
19.02.2026 |

(M/N) Voivat m i e l e l l ä ä n tähän vastata.

"LoverBoy" ;))

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sellaista ollut, muuta kuin mielikuvissa. Sitä odotellessa, että saisin sellasen rakastajan elämääni myös.

Vierailija
2/20 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori treenikaverini. Ihanat terhakkaat tissit ja maailman herkullisin perse. Kiimainen ja rivo mimmi. Enää ei vaimon pihtaaminen haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen ja huomioiva. Empaattinen. Ymmärtää.

Vierailija
4/20 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aktiivinen, määrätietoinen ja itsevarma nainen, joka tietää mitä haluaa, eikä unohda myöskään mun haluja ja tarpeita. 

Vierailija
5/20 |
20.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aktiivinen, määrätietoinen ja itsevarma nainen, joka tietää mitä haluaa, eikä unohda myöskään mun haluja ja tarpeita. 

Hyvin osuva kuvaus naapuritalon leskirouvasta. 

Vierailija
6/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden saariston kesäravintolan kokki. Keski- ikäinen, tyylikäs, kohtelias, atleettinen, sopivan lihaksikas, sopivan iso muna, sopivan estoton ja mahtava huumorin- ja tilannetaju. Parhaimmat orgasmit, pari kertaa pelkällä käden herkällä kosketuksella. Kaipaan niin niitä viikkoja laiturissa kun mies lähti maanantaiaamuisin jetillä mantereelle.

Vierailija
7/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi hän voi onneksi käyttää ongelmitta kierukkaa, joten aviomiehensä ja minä saamme nussia paljaalla ja laskea sisään. 

Vierailija
8/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras, eli toistaiseksi paras Johanna tre

Vierailija
9/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emma on ollut ihan paras 🥰 Sovittiin sokko seksitreffit, eli ei oltu tavattu ennen. Vuokrattiin airbnb ja harrastettiin 24h seksiä eli toteutettiin toistemme fantasioita, kun kerrankin oli mahdollisuus.

Vierailija
10/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..ja tietää.. haluaa..eikä unohda myöskään mun haluja ja tarpeita. 

Hyvin osuva kuvaus naapuritalon leskirouvasta. "?

Nöyp. VÄÄRIN kun  ..

(tarkkaa Tietoa kuulin) "Se ei oo mikään Leski..'

..

Vaan normitavallinen ja eronnut nainen eli

(Hyvinkelpaa.. ja onkäyttööKun) t y k k ä ä.. iteki.

-ap

Vierailija
11/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi nuorempana lyhyt suhde pari vuotta . Ehkä kolme.  

Vierailija
12/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..ja tietää.. haluaa..eikä unohda myöskään mun haluja ja tarpeita. 

Hyvin osuva kuvaus naapuritalon leskirouvasta. "?

Nöyp. VÄÄRIN kun  ..

(tarkkaa Tietoa kuulin) "Se ei oo mikään Leski..'

..

Vaan normitavallinen ja eronnut nainen eli

(Hyvinkelpaa.. ja onkäyttööKun) t y k k ä ä.. iteki.

-ap

Eipä sillä väliä, paras on kuitenkin. 

Vierailija
13/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu kotiäiti joka kävi luonani panettamassa lähes yksinomaan persettään koska kotona oli sellainen "sehän on homojen hommaa!"- aviomies

Vierailija
14/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kuka kävi mun tosi kuumana. Ja näytti sen kunnolla. Opetti taas nauttimaa seksistä. Jaksoi panna pitkään ja kiihkeästi useamman kuin kerran. Vain yksi tuollainen tullut vastaan. Meillä olikin yli vuoden seksisuhde. On sen jälkeen tullut muita ketkä käy muhun kuumana mutta ne tulee nopeasti eikä oo toista kierrosta.

Vierailija
15/20 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen kuka kävi mun tosi kuumana. Ja näytti sen kunnolla. Opetti taas nauttimaa seksistä. Jaksoi panna pitkään ja kiihkeästi useamman kuin kerran. Vain yksi tuollainen tullut vastaan. Meillä olikin yli vuoden seksisuhde. On sen jälkeen tullut muita ketkä käy muhun kuumana mutta ne tulee nopeasti eikä oo toista kierrosta.

kiva. Kivakuulla :) mut.. (tarkennatko vielä) oliko Hän sitten Se: "He" vai "She" -male..?(henkilö;)

Vierailija
16/20 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, pitkä ja komea mies. Oltiin tunnettu vuosia ennen kuin mentiin sänkyyn. Ihanan hellä ja huomaavainen. Kulli oli upea ja tuntui ihan kuin mulle suunnitellulta. Katsoi mua hellästi ja suuteli kaulaa, kun rakasteltiin. Olin kuin sulaa vahaa hänen käsissään.

Vierailija
17/20 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden saariston kesäravintolan kokki. Keski- ikäinen, tyylikäs, kohtelias, atleettinen, sopivan lihaksikas, sopivan iso muna, sopivan estoton ja mahtava huumorin- ja tilannetaju. Parhaimmat orgasmit, pari kertaa pelkällä käden herkällä kosketuksella. Kaipaan niin niitä viikkoja laiturissa kun mies lähti maanantaiaamuisin jetillä mantereelle.

Etkö vieläkään tiedä minne miehesi ajeli maanantaisin?

Vierailija
18/20 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tumma, pitkä ja komea mies. Oltiin tunnettu vuosia ennen kuin mentiin sänkyyn. Ihanan hellä ja huomaavainen. Kulli oli upea ja tuntui ihan kuin mulle suunnitellulta. Katsoi mua hellästi ja suuteli kaulaa, kun rakasteltiin. Olin kuin sulaa vahaa hänen käsissään.

No voi että!!!! Voiko kaulaakin suudella?

Vierailija
19/20 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kiva. Kivakuulla :) mut.. (tarkennatko vielä) oliko Hän sitten Se: "He" vai "She" -male..?(henkilö;)

Se oli mies ja mä oon nainen. Oli ihanaa saada kerrankin kunnolla kiihkeää seksiä. Ja nauttia siitä. Sen jälkeen on tullut kaks vastaan ketkä ei tuu kahdessa minuutissa mutta tunne ei oo yhtä täydelline.

Vierailija
20/20 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs rujon ruma ilkeä mies mutta herran jestas mitkä seksitaidot. Hellästä rajun kautta hellään jälkipeliin. En ole ennen enkä jälkeen moista kokenut. Oli valitettavasti varattu. Yritin kyllä saada häntä itselleni kaikin keinoin.

N43