Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ns. kunnon mies/vaimo? Millainen mielestäsi on ihminen joka täyttää nämä kriteerit?

Vierailija
04.01.2019 |

-

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikonut kirjoittaa sillä miehestäni ei voi sanoa hyvä. Mm välillä pettää lupauksia vuodesta toiseen ja törkeästi ja vihamielisesti alentaa. Välillä ihania huomaavaisia ominaisuuksia. Olen harkinnut eroa vuosia. En todellakaan pettäisi, vaikka puolisoni tekisi mitä. Kukaan ei voi tietää miten raskasta on hymyillä pahoinpitelyn jälkeen töissä ja hoitaa lapset.

Pelottaa kuitenkin miten koskaan löytäisin eron jälkeen hyvän puolison. Jos vapaana samanlaisia.. ja kuka rakastaisi myös lapsiani.

Vierailija
42/45 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mies on renttu. Huono valinta!

Kunnon mies käy töissä, osaa säästää ja sijoittaa, huolehtii itsestään ja perheestään, siivoaa jälkensä ja on rehellinen.

Omani hoitaa vain ensimmäisen.

Syitä miksi olen hänen kanssaan:

Hyvä sängyssä (paras elämäni aikana)

Sosiaalisesti kiltti

Eläin- ja lapsirakas

Hyvä kroppa

Jaksaa outoa, huonoa huumorinani, ja nauretaan paljon yhdessä.

Vaikea erota, kun tunnen olevani "sielunkumppanini" kanssa. Vetovoima vielä vuosien jälkeen todella suuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Happy4others kirjoitti:

En aikonut kirjoittaa sillä miehestäni ei voi sanoa hyvä. Mm välillä pettää lupauksia vuodesta toiseen ja törkeästi ja vihamielisesti alentaa. Välillä ihania huomaavaisia ominaisuuksia. Olen harkinnut eroa vuosia. En todellakaan pettäisi, vaikka puolisoni tekisi mitä. Kukaan ei voi tietää miten raskasta on hymyillä pahoinpitelyn jälkeen töissä ja hoitaa lapset.

Pelottaa kuitenkin miten koskaan löytäisin eron jälkeen hyvän puolison. Jos vapaana samanlaisia.. ja kuka rakastaisi myös lapsiani.

Kuulostaa kamalalta. Ihan jo lasten takia: eroa! Menkää edes terapiaan.

Vierailija
44/45 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noilla ole väliä jollei ole 190 cm adonis

Vierailija
45/45 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voin sanoa, että minulla on kunnon mies :) hän on rehellinen ja luotettava, talous kunnossa, osaa pitää kodista huolta, hänen kanssa pystyy keskustelemaan mistä tahansa, samanlaiset tavoitteet ja odotukset elämältä minun kanssani jne. Meillä on myös molemmilla mahdollisuus omiin juttuihin eli voidaan ilman ongelmia "päästää" toinen vaikka viihteelle kavereiden kanssa (tiedän paljon pariskuntia, joille tuo aiheuttaa jotain käsittämätöntä draamaa parisuhteeseen).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän