Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookin päivitys

Vierailija
04.01.2019 |

Onko kukaan päivittänyt fb lähiaikoina uuteen versioon? Mieheni väittää että päivitys muuttanut kaverit yksityisiksi kun ennen hänellä ollut julkiset? Meillä luottamuspulaa miehen sekoiluiden takia, kiinnostaa tietää että taasko jauhaa potaskaa..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tiedä?

Vierailija
2/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen parisuhteenko sinä haluat? Luulisi että ihminen haluaa elää sellaisen kumppanin kanssa, johon voi luottaa.

Vierailija
4/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen parisuhteenko sinä haluat? Luulisi että ihminen haluaa elää sellaisen kumppanin kanssa, johon voi luottaa.

No en halua mutta ei ihan viitsi laittaa monen vuoden suhdetta poikki tuon takia, jos puhuukin totta.

Vierailija
5/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla julkinen lista edelleen on.

Vierailija
6/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä se on vaan kannattavaa, että pitää ne tiedot kaikista yksityisempinä. Jos sun tarvii epäillä tällaista, etkä usko, jos miehesi näin sanoo tapahtuneen, miksi oot suhteessa?

Eikö tollanen oo hirveen kuormittavaa?

Ps. En osaa vastata kysymykseesi, koska minulla on aina ollut kaikki tiedot yksityisinä. Jotenkin en usko, että facebook päättäisi ne itsestään laittaa yksityisiksi.

Vierailija
7/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista, että käyt stalkkaamassa miehesi profiilia ja hänen kaverilistaansa. Eikö toikin jo oo aika selvä luottamuspulan merkki.

Mä en edes muista, milloin oon viimeksi käynyt katsomassa mieheni profiilia... :D

Vierailija
8/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelee.

Vierailija
9/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että Facebookilla on oikeus tuommoiseen, sitähän siitä syttyisi.

Kysy joltain face-kaverilta jos häiritsee.

Ja tarkista onko vaan sinulta piilottanut.

Vierailija
10/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viimeisen päivityksen, eikä mitään outoa näkynyt kaverilistassa. Saahan ne yksityisiksi muuttuneet kaverit taas näkyviin, jos tahtoo. Jos ei miehesi halua muuttaa asetuksia, kysy siihen syytä.

Minun entinen miesystäväni avasi aikoinaan vahingossa nenäni eteen sähköpostinsa ja ruudun täydeltä naisten sähköpostiviestejä treffipalstan osoitteesta. Hänen selityksensä olivat ensin säälittäviä ja sitten täysin käsittämättömiä. Viestit olivat tulleet väärään osoitteeseen. Viestit olivat vanhoja. Jokin virus oli muuttanut viestien päivämäärät. Ilmoitus oli hänen, mutta hän oli poistanut sen tavattuaan minut. Hän luuli poistaneensa ilmoituksensa, mutta se oli jotenkin aktivoitunut. Joku kaveri oli tehnyt hänen nimissään profiilin. Joku oli hakkeroinut hänen kuvatiedostonsa ja hakenut sieltä kuvat hänen ilmoitukseensa. Ei hän voinut tietää, miksi joku hakkeri maksoi hänen treffipalstansa kuukausimaksua. Ja minä olin nuuskiva epäluuloinen akka.

Olen ollut sinkku hyvin kauan. Jos joskus vielä parisuhteen aika koittaa, aion etsiä miehen, jonka sanaan voin luottaa täysin. Sitä en tiedä, kuinka pystyn varmistamaan sen, että mies on sanansa mittainen. Epäilys on kuitenkin niin kauhea tunne, että sen kanssa en halua elää.

Vierailija
11/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista, että käyt stalkkaamassa miehesi profiilia ja hänen kaverilistaansa. Eikö toikin jo oo aika selvä luottamuspulan merkki.

Mä en edes muista, milloin oon viimeksi käynyt katsomassa mieheni profiilia... :D

En käynyt stalkkaa vaan Postasin hänen aikajanalle ja siinä yhteydessä huomasin..

Vierailija
12/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhaa.

Vierailija
13/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi että sattumoisin äijä oli ottanut sinne kaikkia naisia kavereiksi sillä aikaa kun fb julmasti salasi hänen kaverilistansa. Aikamoinen sattuma. Minä olen tietenkin hullu koska epäilen häntä, ei hän ole mitään tehbyt! Jep. Ap

Vierailija
14/14 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei halua että sä näät kuin paljo naisia sillä on kaverina. Ei mikään facebook päivitys vaihda käyttäjien kaverilistoja yksityisiksi. Tai muutakaan tilin tietoja muuttele.