Mikä lastenvaunuissa ärsyttää? Taidatte olla vaan kateellisia minun vauvaonnesta?
Tosi paljon kuulee kärkeviä kommentteja kuulee meidän vaunuista, kun liikutaan ystävättärien kanssa julkisissa, vaunulenkillä, kauppakeskuksissa ja nyt viimeksi oltiin vauvabrunssilla Stockan yläkerrassa.
Kummastako ootte kateellisia, meidän vauvaonnesta vaiko kalliista hienoista vaunuista? Kasvakaa aikuisiksi valittajat ja mielensäpahoittajat!
Kommentit (10)
No niistä kalliista, hienoista vaunuista tietysti😁
Mä olen paljon kulkenut tuplavaunujen kanssa, mutta ikinä ei ole kukaan kommentoinut minun kuullen asiaa. Päin vastoin, iloisesti moni on pitänyt ovea auki, auttanut vaunuja bussiin jne. Ehkä sekin auttaa, että otan vaunujen kanssa muut paikalla olijat huomioon, en jätä vaunuja käytävän tukkeeksi jne
Hmm.. no ongelma on monesti se, että niiden rattaiden kanssa kuljetaan keskellä kulkuväylää siten, ettei muut ihmiset pääse normaalisti kulkemaan.
Kukaan tuskin on teidän s*ksijätteistä ja p*rsehedelmistä kateellinen, vaan heitä ärsyttää kun vietti niillä vaunuilla tilaa muilta ihmisiltä.
Harva tunnistaa vaunut kalliiksi. Suurin osa äideistä arvio vaunujen käytännöllisyyttä kuin hintaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen paljon kulkenut tuplavaunujen kanssa, mutta ikinä ei ole kukaan kommentoinut minun kuullen asiaa. Päin vastoin, iloisesti moni on pitänyt ovea auki, auttanut vaunuja bussiin jne. Ehkä sekin auttaa, että otan vaunujen kanssa muut paikalla olijat huomioon, en jätä vaunuja käytävän tukkeeksi jne
Ne ei ole tarpeeksi kalliit
Nyt provo sai molemmat vastaukset mitä tilasi
Minulla on onnellisesti vauvavuodet takanapäin (kaksi lasta) enkä ole kateellinen mutta en ymmärrä myöskään ärtymystä ja huomauttelua. Mielestäni jos yhteiskunnassa asuu ja toimii, täytyy kestää ja sietää.
Asia nyt taitaa vain olla niin, että kun vaikuttaa vahvasti sille että ihmiset nyt ylipäätään eivät siedä mitään eivätkä ketään, mukaan luettuna lastenvaunut ja lapset. Suomalainen yhteiskunta on muuttunut valtavan vihamieliseksi lyhyessä ajassa. Pahaa oloa puretaan ympäristöön ja kohteeksi haetaan se joka lähimpänä sattuu olemaan. Ihmiset voivat todella pahoin, Suomi sairastaa.
Saa kai sitä kommentoida vaikka olisi kateellinen? (selän takana ainakin)