Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin näistä paikoista matkustaisit mieluiten?

Vierailija
04.01.2019 |

1. Barcelona
2. Lontoo
3. Praha
4. Budabest
5. Rooma

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ...pest.

Vierailija
2/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tarkoituksesta ja ajankohdasta. Minun preferenssini juuri nyt ehkä barcelona. keväällä/alkukesästä praha tai rooma. Budapest ja lontoo ovat sellaisia että en nyt niin kovasti tunne vetoa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa noissa olen käynyt, Budapestissa kahteen kertaan ja Lontoossa varmaan lähemmäs kymmenen kertaa, mutta Prahaan haluaisin vielä palata. Roomassa olisi vielä vaikka kuinka paljon nähtävää, mutta se on hälyinen kaupunki enkä usko ihan välittömästi sinne palaavani. Barcelona ei tehnyt oikein minkäänlaista vaikutusta.

Vierailija
4/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyntyt itse siellä Budapestissä jo kolme kertaa, samoin kerran Barcelonssa, Lontoossa neljä kertaa ja kerran Roomassa.  Eli nyt lukitsen Barcelonan.

Vierailija
5/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa käyneenä, sanon Lontoo.

Vierailija
6/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barcelona, koska kaikissa noissa muissa ole käynyt. Ihania paikkoja kyllä kaikki, erityisesti Lontooseen tunnen suurta vetoa ja sinnekin aion mennä uudelleen mahdollisimman pian.

Vierailija
7/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rooma.

Vierailija
8/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähdössä Barceloonaan kuun lopussa, Toukokuussa Lontooseen.  Molemmissa käyty jo.

Vierailija
9/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten menisin mieluiten Budapestiin, mutta Unkarin poliittisen tilanteen takia en sinne halua.

Varmaan menisin sitten Prahaan.

Nuo muut eivät kiinnosta.

Vierailija
10/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha ja Budapest on noista nyt kiinnostavimpia, mutta mutta Praha taitaa olla myös kalleimpia, Lontoon hinnoissa.

Roomassakin voisin käydä.

Paras olisi ehkä joku vähän pienempi eurooppalainen kaupunki.

Vierailija
11/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa noista käyneenä valitsisin Prahan. Tunnelmaltaan minulle sopivin.

Vierailija
12/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää käydä lomalla isoissa kaupungeissa, mutta Prahaa on sen verran moni kehunut, että siellä vois jopa käydä.

Vierailija
13/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prahaan koska en ole siellä vielä käynyt. Muista valitsisin Rooman.

Vierailija
14/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roomaan olen lentämässä tänä keväänä, mutta en aio jäädä sinne, vaan jatkan siitä autolla eteenpäin.

Lontoo kiehtoisi näistä eniten. Prahassa olen käynyt, siitä en erityisemmin välittänyt. Keväällä ennen kauheinta ryysistä se voisi olla mukava. Pidin kyllä lähiseudusta. Se oli rumankaunista. Ja ainakin toissa kesänä siellä oli vielä todella halpaa.

Vierailija
15/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä kaupunkilomista, vaan valitsen mieluummin aktiiviloman. En siis matkusta noista mihinkään. Barcelonaan en varsinkaan mene koska katalaanit vihaavat turisteja, enkä itäblokin maihin.

Vierailija
16/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin Barcelonan, Gaudin työt on niin upeita ja yöelämä hyvä. Myös rantaa ja shoppausmahdollisuuksia löytyy.

Vierailija
17/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä kaupunkilomista, vaan valitsen mieluummin aktiiviloman. En siis matkusta noista mihinkään. Barcelonaan en varsinkaan mene koska katalaanit vihaavat turisteja, enkä itäblokin maihin.

Kerro, mitä tämä tarkoittaa :) Aivan kuin kaupunkilomalla olisi joku kaava, jota ei voi rikkoa. Toki luontoa nyt ei monissa kaupungeissa ole.

Vierailija
18/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin joko Roomaan tai Barcelonaan, koska en ole käynyt niissä. Prahassakaan en ole käynyt, se jäisi kolmosvaihtoehdoksi. Lontoo ja Budapest eivät ole huonoja vaihtoehtoja nekään. Riippuu ihan mitä haluaa.

Vierailija
19/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ehdottomasti Lontooseen. Monipuolisin ja kielen suhteen myös vaivattomin kohde. Ihmisiä, aktiviteetteja ja kokemuksia löytyy varmasti joka lähtöön.

Jaetulla kakkossijalla Praha ja Budapest. Itäisen Keski-Euroopan kaupungit tuntuvat monesti persoonallisemmilta kuin läntiset vastineensa. Ensiksi mainitussa saa myös hyvää olutta :P

Barcelonasta ja Roomasta en tiedä. Kohteena Barcelona viehättäisi enemmän mutta se on nykyään ilmeisesti varsin turistikielteinen kaupunki. Valitsisin sen siitä huolimatta. Italia ylipäätään ei kiehdo, joten Rooma jääkööt jumbosijalle.

Tl;dr:

1. Lontoo

2. Praha

2. Budapest

4. Barcelona

5. Rooma

Vierailija
20/55 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budapestissa en ole koskaan käynyt, muissa useampaankin kertaan, joten sinne varmaan sitten.