Heteromiehen fantasiat toisista miehistä
Kuinka moni heteromies fantasioi muista miehistä? Että teitä pantaisiin tai itse panisitte miestä.
Tosielämässä en olisi valmis tätä kokeilemaan, vaan naiset kiinnostavat. Olen siis bi-utelias.
Kommentit (33)
Jännä ilmiö tämä, ettei suin surminkaan voi tunnustaa edes itselleen olevansa bi. Tiedoksi ap:lle ja muille miehistä seksuaalisessa mielessä fantiasioiville: ETTE OLE HETEROJA. Rohkeasti vain kaapista ulos tai pysykää sitten vain siellä kaapissa, mutta turhaa väittää itseänne heteromiehiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen mies saunassakin kalut mittailee, ja suurin osa niistä fantasioikin. Tähän perustuu ”miesten saunaillat” ja muut yhteiset ”retkeilyt”. Libido on aina mukana.
Varsinkin suuseksi toisen miehen kanssa on ihan jokaisen fantasia jossakin elämän vaiheessa. Peniksen imeminen on myös ensimmäinen juttu, minkä mies toiselle intiimisti haluaisi tehdä.
Ei ole. Yleistysten tekeminen on typerää ja varsinkin sanojen "ei kenenkään" tai "kaikkien" käyttö vasta onkin typerää.
Aina on ”kieltäjiä” - kaappihomojen aatelia. Nämä ovat näitä omien poikien kanssa ”telttailijoita”.
Se että sinulla on homofantasioita ei tarkoita sitä että kaikilla olisi. Heteroilla ei ole, koska jos on niin on jotain muuta kuin hetero. Vähän sama kuin väittäisit että musta on harmaata. Ei ole, musta on mustaa ja et voi väittä että "no vähän valkoista on kuitenkin mukana" jos on niin se ei ole enää mustaa...
Heteroiksi itseään väittävät homot ja bi-miehet alapeukuttelevat, kun joku kertoo faktoja.
Vierailija kirjoitti:
Jännä ilmiö tämä, ettei suin surminkaan voi tunnustaa edes itselleen olevansa bi. Tiedoksi ap:lle ja muille miehistä seksuaalisessa mielessä fantiasioiville: ETTE OLE HETEROJA. Rohkeasti vain kaapista ulos tai pysykää sitten vain siellä kaapissa, mutta turhaa väittää itseänne heteromiehiksi.
Vierasta mustavalkosita ajattelua, miksi jonkin asteinen kiinnostus tai kiinostamattomuus samaa sukupuolta kohtaan teksii tästä poikkeuksen ja haluaisi ahtaa minut johonkin ahtaaseen lokeroon tämän vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta on joskus mies ottanut suihin, päihteillä osuutta asiaan. Pidän itseäni täysin heterona. En fantasioi miehistä. Vaimo on minua joskus pannut straponilla, sillä oli joku domina-kausi menossa. Ei sinänsä mikään paha kokemus.
Meitä on moneen junaan ja jotkut tekee junia...
Et ole vain sinut seksuaalisuutesi kanssa. Hetero et ole, mutta siinä taas ei ole mitään väärää.
Mmm... Mielenkiintoista, onko se sinut oleminen sitä, että valitsee muotin itselleen ja pitää siitä kynsin hampain kiinni vai mikä oli pointti?
Näin hetskumiehenä voisin sanoa että välillä tekisi mieli ottaa kunnolla kyrpåå nieluuni.
Kyllä meillä täällä Katolilaisen Partiopoikakuoron seniOriryhmän saunailloissa telakoidutaan ihan urakalla.
Penetraatio ei ole homoilua, jos käyttää kumia.
Tämä on taas tätä höpöhöpöhommaa. Se kenestä fantasioi, ei kerro tippaakaan ihmisen suuntautumisesta, vai mikäs minä olisin, kun yleisin fantasiani näin heteronaisena on miehet keskenään?? Ikinä koskaan en sen sijaan fantasioi naisesista, se ainoastaan turns off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jokainen mies saunassakin kalut mittailee, ja suurin osa niistä fantasioikin. Tähän perustuu ”miesten saunaillat” ja muut yhteiset ”retkeilyt”. Libido on aina mukana.
Varsinkin suuseksi toisen miehen kanssa on ihan jokaisen fantasia jossakin elämän vaiheessa. Peniksen imeminen on myös ensimmäinen juttu, minkä mies toiselle intiimisti haluaisi tehdä.
Ei ole. Yleistysten tekeminen on typerää ja varsinkin sanojen "ei kenenkään" tai "kaikkien" käyttö vasta onkin typerää.
Aina on ”kieltäjiä” - kaappihomojen aatelia. Nämä ovat näitä omien poikien kanssa ”telttailijoita”.
Se että sinulla on homofantasioita ei tarkoita sitä että kaikilla olisi. Heteroilla ei ole, koska jos on niin on jotain muuta kuin hetero. Vähän sama kuin väittäisit että musta on harmaata. Ei ole, musta on mustaa ja et voi väittä että "no vähän valkoista on kuitenkin mukana" jos on niin se ei ole enää mustaa...
Mä olen ilmeisesti sitten aina välillä myös zoofiili.... Voi apua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierasta mustavalkosita ajattelua, miksi jonkin asteinen kiinnostus tai kiinostamattomuus samaa sukupuolta kohtaan teksii tästä poikkeuksen ja haluaisi ahtaa minut johonkin ahtaaseen lokeroon tämän vuoksi.
No nyt aletaan ehkä päästä eteenpäin. Kyllä hetero on nimenomaan se toinen ääripää, sitten mennän saman tien harmaalle alueelle eli bi-alueelle. Ehkäpä juuri se "bi-lokero" ei ole hirmu kapea ja "poikkeus". Heterot eivät fantasioi seksistä millään tasolla saman sukupuolen kanssa, bit vastaavasti fantasioi.
Vierailija kirjoitti:
Minulta on joskus mies ottanut suihin, päihteillä osuutta asiaan. Pidän itseäni täysin heterona. En fantasioi miehistä. Vaimo on minua joskus pannut straponilla, sillä oli joku domina-kausi menossa. Ei sinänsä mikään paha kokemus.
Meitä on moneen junaan ja jotkut tekee junia...
Vaimosi tietää että et ole hetero ja antoi sulle sträppiä. Eikä aavistuksessaan väärässä ollutkaan kun tykkäsit saada "munaa".
Autokyytiin olen ottanut nuoria miehiä, nettituttuja, töiden jälkeen puuhailemaan ja siitä ajanut kotiin vaimon ja perheen luo. Näin sujuu hyvin.
Pitäsikö tässä kohtaa nyt osata tuntea itsensä naiseksi. - Vai miksi? Jotenkin tuo yksinkertaistaminen tai väittäminen faktaksi, että jokainen mies kaipaisi oraaliseksiä 2. miehen kanssa tökkii.. Vaikka muuten minulla ei ole vaikeuksia kokea monia mieshitä kiehtovana otuksina.