Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on tindertreffit tänään, viime hetken vinkit kehiin

Vierailija
03.01.2019 |

Eli deitti mitä luultavimmin sisältää seksiä. Mitä mun pitää osata tehdä ja sanoa? Mikä on se etiketti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko neitsyt vai miksi kysyt? 

Vierailija
2/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesi, deittisi sukupuoli, irtoseksiä vai parisuhdetta, ulkonäkösi, deittisi ulkonäkö, millaisia profiilikuvia sinulla ja deitilläsi, jne...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää osata riisua ja sanoa "onpa se iso!" (olettaen, että oot nainen, miehen sanomana tuo olis aika paha...)

Suotta sä täältä kyselet. Kato, että kortsut on mukana ja anna tilanteen viedä.

Ps. Äläkä juo liikaa

Vierailija
4/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole hutsu niin etiketti on ei seksiä ekoilla treffeillä.

Vierailija
5/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinua on lyöty lapsena raamatulla naamaan, ei seksiä tipu keneltäkään koskaan.

Aikuisten välinen seksi on heidän välisensä asia, se siitä muutu sen paheksuttavammaksi tai salamaniskusta hyveellisemmäksi vaikka ensin kittuuttelisi seitsemät deitit ilman fyysistä kosketusta.

Vierailija
6/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on tulossa mun luo, mutta pitääkö mulla olla jotain tarjottavaa? Laitanko musiikkia tai ehdotanko jotain netflixin katselua ? Itselle kelpaisi suoraan hommiin. Olen n30 ja mies pari v nuorempi. Ap

Vierailija
7/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tän tiesinkin, mutta tällä kertaa ei ole tarkoitus esittää siveellistä eikä etsiä poikaystävää. - ap

Vierailija
8/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mela mekkoon heti eteisessä.

Vierailija
9/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tän tiesinkin, mutta tällä kertaa ei ole tarkoitus esittää siveellistä eikä etsiä poikaystävää. - ap

En ymmärrä näitä naisia, jotka tulevat kyselemään vinkkejä kuinka päästä panemaan treffikumppania. Ei pitäisi olla liian vaikeaa...

Vierailija
10/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis se on tulossa mun luo, mutta pitääkö mulla olla jotain tarjottavaa? Laitanko musiikkia tai ehdotanko jotain netflixin katselua ? Itselle kelpaisi suoraan hommiin. Olen n30 ja mies pari v nuorempi. Ap

No siinä tapuksessa :) vieraat on talossa talon tavalla. Ei musiikkia, ei leffoja. Näytän miehelle mihin tämä voi riisua housunsa, ja sitten vaan Jutilan sanoin menette eteenpäin. Tässä tapauksessa alkukankeus on hyvin toivottavaa.

Vierailija
11/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis etukäteen ollut molemminpuolista vihjailua siitä, että seksiä on luvassa vai mistä olet päätellyt asian?

Vierailija
12/12 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis etukäteen ollut molemminpuolista vihjailua siitä, että seksiä on luvassa vai mistä olet päätellyt asian?

Se sanoo suoraan että voisi tulla käymään. Jos haluis tutustua persoonaan, niin ehdottaisi varmaan kahville lähtöä tai jotain. Toinen vaihtis tietty että haluaa mur hata 4 seinän sisällä. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi