mies väittää ettei ole whastappissa vaikka online usein
Palstan IT-gurut ja ATK-jonnet! (Tuleva ex)mieheni väittää että ei ole Whatsappissa vaikka on todella paljon online, vaikka keskellä yötä, ja last seen on usein myös muutama minuutti siitä kun tarkistan. Väittää että puhelimensa (android, en tiedä merkkiä enkä mallia tarkemmin) muut appit jotenkin aiheuttavat sen että näyttäisi siltä että olisi Whatsappissa. Tai se että Whatsapp jäisi jotenkin taustalle junnaamaan. Onko mahdollista? Minusta ei, olenkin aika pettynyt että yrittää kusettaa näin alkeellisella tavalla... Asutaan jo erillään ja minulle on melkein sama että onko sillä uusi nainen, mutta olisi silti kiva tietää että valehteleeko noin törkeästi päin naamaa.
Kommentit (35)
Okkamin partakoneen mukaan miehesi valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Okkamin partakoneen mukaan miehesi valehtelee.
Olet oikeassa, plaah. Se tässä lähinnä mietityttää että miten vaivautuu valehtemaan! Tai laittaisi sitten estot päälle tai sen että ei näe "last seen":iä. Taitaakin olla enemmän sekaisin kuin ajattelin.
Ap
Teidän tilanteessa sillä tuskin on paljon väliä mutta miehen tarinan todenperäisyys olisi helposti testattavissa hankkiutumalla samaan huoneeseen molempien kännyjen kanssa. Kuvauksesi perusteella kyse ei ole mistään harvinaisesti ja satunnaisesti tapahtuvasta asiasta.
Instagramissa ainakin tätä tapahtuu vähä väliä.
Watsappissa olen huomannut että ainakin muutamien minuuttien heittoa on. Eipä nuo aina niin luotettavia ole
Kuinka whatssapissa ollaan?
Se joko on ladattu puhelimeen tai ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Teidän tilanteessa sillä tuskin on paljon väliä mutta miehen tarinan todenperäisyys olisi helposti testattavissa hankkiutumalla samaan huoneeseen molempien kännyjen kanssa. Kuvauksesi perusteella kyse ei ole mistään harvinaisesti ja satunnaisesti tapahtuvasta asiasta.
Se ei nyt ole oikein mahdollista kun ollaan jo asumuserossa... Ero on kuitenkin tuore eli sikäli vielä vähän "kiinnostaa".
Ap
Asutte jo erillään, joten miksi kyttäät miehen tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa se että onko se valehtelija! Ymmärtäisin paremmin meidän koko suhdetta ja sitä ihmistä. Ja on tässä ehkä vielä 1% mahdollisuus yhteenpaluuseen, se itsekään ei ole innostunut lähettämään avioeropapereita eteenpäin. Mikä muuttuu 0%:ksi jos tietäisin että valehtelee näin typerästä asiasta.
Ap
On mahdollista. Mulla on asetus whatsappissa ja messengerissä että herätä sovellus usein. Kun se käynnistyy, näyttää se last seen sille ajankohdalle, että siellä olisi käynyt, vaikka ei ole itse appia avannutkaan.
Sen saa myös kokonaan pois päältä, jos vaikka yökaudet viestittelee jollekin :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa se että onko se valehtelija! Ymmärtäisin paremmin meidän koko suhdetta ja sitä ihmistä. Ja on tässä ehkä vielä 1% mahdollisuus yhteenpaluuseen, se itsekään ei ole innostunut lähettämään avioeropapereita eteenpäin. Mikä muuttuu 0%:ksi jos tietäisin että valehtelee näin typerästä asiasta.
Ap
Valehtelee uudesta kumppanista -> ero
Ei valehtele ja on uusi kumppani -> ero
Näyttää siis 0% joka tapauksessa.
Päästä irti. Ei sen yksityisasiat enää kuulu sulle.
Vierailija kirjoitti:
On mahdollista. Mulla on asetus whatsappissa ja messengerissä että herätä sovellus usein. Kun se käynnistyy, näyttää se last seen sille ajankohdalle, että siellä olisi käynyt, vaikka ei ole itse appia avannutkaan.
Sen saa myös kokonaan pois päältä, jos vaikka yökaudet viestittelee jollekin :D
Miksi pidät tällaista asetusta päällä?
Mitä ihmettä just luin ??? Olette eronnu ja asutte erillään ja sinä kyttäilet exän whatsupin käyttöä ?
Onko mitään väliä oliko whasupissa onelinessa?
Kysynpä vaan...
No nyt on stalkkaus ja mustasukkaisuus huipussa
Mä vasta opettelen käyttämään älypuhelinta ja whatsappia.
En osaa sulkea sovelluksia ja app jää aina päälle eli on päällimmäisenä kun avaan puhelimen. Mies on pariin otteeseen ihmetellyt miksi olen paikalla keskellä yötä kun oon vaan tarkistanut kellon ajan.
Ollaan myös istuttu vierekkäin ja testattu, viestit tulee viiveellä tai toinen ei näy paikalla.
Face jää myös pöytäkoneelle selaimeen auki. Puhelimessa mulla ei ole facen messengeriä eli näyn ihmisille mutta en näe viestejä.
Elämä olis kyllä paljon helpompaa jos olis vielä lankaluurit. Kamalaa stalkkausta.
Jos ukkos oli apissa myöhään illalla tai ei se ei kuulu pätkän vertaa sulle
Hoida eroon tosta mustasukkaisuudesta
Mä narautin exän pettämisestä whatsapin avulla. Kiitos nykytekniikka!
Oli jatkuvasti, öisinkin siellä roikkumassa ja tietty kielsi kaiken. Minähän se olin ihme stalkkeri ja vainoharhainen.
Epäilin suhdetta työkaveriin. Koneella oli työyhteystietoja, tallensin kolmen naisen nrot. Yhden kanssa sitten oli aina PAIKALLA samaan aikaan useiden päivien ajan.
Vaati kärsivällisyyttä, mutta tieto parempi ku epäilys.
Parin mutkan kautta sitten suhde paljastui ja erosin. Loppuun asti ex yritti kieltää, vaikka toinen osapuoli jo ihan avoimesti tapaili miestäni.. siis exää.
Sori typo otsikossa, pitäisi olla Whatsapp tietysti...
Ap