Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asiasta muut ovat teille kateellisia?

Vierailija
03.01.2019 |

?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä jos ovat. Harvemmin ihmiset kertoo sitä ihan suoraan enkä viitsi mennä kuvittelemaan toisia kateellisiksi.

Vierailija
2/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoavun määrästä. Meillä asuu kummatkin isovanhemmat sekä lasten täti ihan lähettyvillä ja ihan omasta tahdostaan haluavat olla lasten kanssa. Käymme miehen kanssa pari-kolme kertaa viikossa keskenämme urheilemassa tai muilla asioilla ja lisäksi välillä syömässä/elokuvissa/kylpylässä. Lapset rakastavat olla isovanhempien ja tädin kanssa, isovanhemmat ja täti nauttivat lasten seurasta ja minä ja mies jaksamme arjessa paremmin.

Ja sekös monia meinaa v*tuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksistani. Minulla on paksut ja pitkät kuparinväriset hiukset.

Muita kateellisuuksien aiheita ei taida olla.

Vierailija
4/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoavun määrästä. Meillä asuu kummatkin isovanhemmat sekä lasten täti ihan lähettyvillä ja ihan omasta tahdostaan haluavat olla lasten kanssa. Käymme miehen kanssa pari-kolme kertaa viikossa keskenämme urheilemassa tai muilla asioilla ja lisäksi välillä syömässä/elokuvissa/kylpylässä. Lapset rakastavat olla isovanhempien ja tädin kanssa, isovanhemmat ja täti nauttivat lasten seurasta ja minä ja mies jaksamme arjessa paremmin.

Ja sekös monia meinaa v*tuttaa.

Olette hieno esimerkki ihmisistä jotka eivät jaksa kasvattaa itse lapsiaan. Meillä ei pahemmin hoitoapua ole ja ihan itse hoidamme lapsemme.

Vierailija
5/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposta vauvasta.

Ikää hänellä on 4 kuukautta ja nukkuu 8-9 tuntia putkeen yöllä sekä lisäksi 3-4 tuntia päivällä. Ei itke "turhista" ja on hyväntuulinen.

Vierailija
6/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä kun asun "vaan" vuokralla ihan perus kämpässä, mutta minulla on kiva sisustus ja muutenkin aina siistiä, joten asunnossa on kiva olla. Moni kaveri asuu paljon prameammin, mutta heillä kämpät on aina siivoamatta ja kaikki on hujan hajan.

Vierailija
7/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisuuden asiantuntijako on tämän aloituksen tehnyt? Olisi kiva kuulla mistä asioista kuvittelet ihmisten olevan sinulle kateellinen?

Vierailija
8/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomasta, helposta ja mukavasta elämästäni. Tai tämä on ainoa asia, jota kohtaan kateus on avoimesti myönnetty. Voihan asioita olla muitakin. :D

Vierailija
9/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut mitään kateutta koskaan. Meillä on asioita, joista joku voisi olla kateellinen, mutta ei kukaan ole koskaan vaikuttanut olevan.

Vierailija
10/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole lapsia eikä lemmikkejä. Asumme edullisesti ja molemmilla vakituiset työpaikat. Olemme vapaita lähtemään erilaisiin tapahtumiin ja matkustelemme paljon. Usein saan kuulla siitä miten helppoa meidän elämämme on kun ei ole huolehdittavia eikä isoja asumiskustannuksia.

Vierailija
11/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 cm kyrvästä.

Vierailija
12/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkistä yöunista ja vapaudesta tehdä mitä haluan. Tämä tosin johtuu siitä ettei minulla ole lapsia. Ja kadehtijat ovat niillä joilla on.

Vierailija
13/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena oli monestakin asiasta, mm. siitä, että mulla oli oma hevonen ja sain paljon kaikkea kivaa. Ne olikin porukoiden rahoja ne. Nykyään ei taatusti kukaan ole kateellinen! Varmasti, jos joku kokee omassa elämässään tyytymättömyyttä, voi helposti tuntea myös kateutta.

Vierailija
14/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30 kirjoitti:

26 cm kyrvästä.

Missä nähdään?

Vierailija
15/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväkäytöksisistä lapsistani. Moni minulta on kysynyt että miten olen onnistunut heistä tuollaisia kasvattamaan. Ja en todellakaan tiedä.

Vierailija
16/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, että olen löytänyt hyvän miehen ja oikeasti rakastamme ja kunnioitamme toisiamme. Jotkut ei pääse kokemaan sellaista ikinä.

Vierailija
17/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on katsojan silmässä. Kade luulee että muut on hänelle tai muille aina kateellisia. Sairas aloitus.

Vierailija
18/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut ja lapsettomat kadehtivat lapsiani ja miestäni

Muut perheelliset rikkautta.

Vierailija
19/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mistään. En voi sietää kateellisia ihmisiä.

Vierailija
20/21 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siitä, että mulla menee niin hyvin elämän eri osa alueilla. Ulkopuolisten silmiin mun elämä varmaan vaikuttaa tosi helpolta, mut oon nähny rutosti vaivaa sen kaiken eteen, lähteny vaikeista olosuhteista ja kestäny vaikka mitä. Ei kukaan kadehdi sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme