Mikä Turussa olisi hyvä autokoulu? Miten valita?
Entä hyvä opettaja siinä autokoulussa?
Miten kannattaisi valita? Kamalan hankalaa. Olen katsonut netistä, mutta vertailu vaikuttaa mahdottomalta.
Tyttäreni menisi autokouluun nyt Antaisitteko ja perusteluja, kiitos.
Kommentit (27)
Voin opettaa tyttöä hiukan ratsastamaan, autokoulua minulla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Entä hyvä opettaja siinä autokoulussa?
Miten kannattaisi valita? Kamalan hankalaa. Olen katsonut netistä, mutta vertailu vaikuttaa mahdottomalta.
Tyttäreni menisi autokouluun nyt Antaisitteko ja perusteluja, kiitos.
Naisilta pitäisi kieltää autoilu
Olisiko kenelläkään suosituksia Turun autokouluista?
Epic oli hyvä. Ekalla yrittämällä kortti. Ja en ollut ennen ajanut autoa
Ite kävin hämeenkadun capissa silloisen kakkosvaiheen. Oli edullinen, kurssille pääsi samalla viikolla, autot siistejä ja opetus ihan jees.
Kiitos vastauksista!
Toivon vielä lisää vastauksia
Miksi te epicin ja capin valinneet otitte juuri nuo?
Onko hinnoissa loppujen lopuksi oikeasti eroa? Vertailu on vaikeaa, kun lopullinen hinta koostuu osasista. (eri määrät simulaattorilla ja sisältyykö sitä ja tätä hintaan)
Epic oli ainakin edullinen. Nopeasti pystyi suorittamaan, kun osa teoriatunneista virtuaalisia. Paras mahdollinen ajo-opettaja:pysyi rauhallisena vaikja itse sekoilin, eikä haukkunut tai turhautunut (ainakaan näkyvästi)
Vierailija kirjoitti:
Epic oli ainakin edullinen. Nopeasti pystyi suorittamaan, kun osa teoriatunneista virtuaalisia. Paras mahdollinen ajo-opettaja:pysyi rauhallisena vaikja itse sekoilin, eikä haukkunut tai turhautunut (ainakaan näkyvästi)
Capilla on kai kaikki teoriatunnit virtuaalisia. En tiedä, onko se tosin hyvä vai huono asia.
Kaksi lasta meillä kävi Capin autokoulun Turussa vuosina 2013 ja 2016. Saivat kortit ekalla yrittämällä ja oli kuulemma oikein kivat opettajat.
Ajokortti on, mutta olen suunnitellut ottaa joitain tunteja autokoulussa, koska ajamisessa on ollut pitkä tauko. Olisiko tästä kokemuksia Turussa? Vaikea valita paikkaa, ja vielä kun osuisi ymmärtäväinen opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Ajokortti on, mutta olen suunnitellut ottaa joitain tunteja autokoulussa, koska ajamisessa on ollut pitkä tauko. Olisiko tästä kokemuksia Turussa? Vaikea valita paikkaa, ja vielä kun osuisi ymmärtäväinen opettaja.
En tiedä vastausta, mutta kerron että aion samaa.
Millainen tuo Väisänen on, jota tässä kehutaan?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4429733/ketju/mika_on_turun_paras_autok…
Vierailija kirjoitti:
No ihan turhaa pistät rahaa tuollaiseen. Lähdet vaan liikenteeseen hiljaiseen aikaan tai tyhjällä parkkipaikalla harjoittelet itsekseen, pyydät jotakuta mukaan jos tunnet jonkun kortillisen yms., turha alkaa autokoulubisnestä turhaan rahoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan turhaa pistät rahaa tuollaiseen. Lähdet vaan liikenteeseen hiljaiseen aikaan tai tyhjällä parkkipaikalla harjoittelet itsekseen, pyydät jotakuta mukaan jos tunnet jonkun kortillisen yms., turha alkaa autokoulubisnestä turhaan rahoittamaan.
On se noinkin. Toisaalta, tunnen oikeasti tarvitsevani neuvoja. Ne ihmiset, joita ehkä voisin pyytää avuksi, eivät ole kovin hyviä tuollaisessa tilanteessa tai en muuten halua heitä pyytää. Autokin pitäisi jostain saada... Katsotaan miten käy.
Vierailija kirjoitti:
Millainen tuo Väisänen on, jota tässä kehutaan?
https://www.vauva.fi/keskustelu/4429733/ketju/mika_on_turun_paras_autok…
Huomasin tuon ketjun myös.
Epäilen, että tuo autokoulu on lopettanut, kun en löytänyt mistään. Korjatkaa, jos olen väärässä. Netistä löysin monta muutakin turkulaista autokoulua, jotka ovat ilmeisesti jo lopettaneet. (Esim autohallin autokoulu ja Rauno Nurmisen autokoulu (jonka nimeä en muista, mutta tuo oli oma ajo-openi) ja muita)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se noinkin. Toisaalta, tunnen oikeasti tarvitsevani neuvoja. Ne ihmiset, joita ehkä voisin pyytää avuksi, eivät ole kovin hyviä tuollaisessa tilanteessa tai en muuten halua heitä pyytää. Autokin pitäisi jostain saada... Katsotaan miten käy.
Olen se toinen samanlainen. Minä haluan erityisesti opetella moottoritielle liittymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen se toinen samanlainen. Minä haluan erityisesti opetella moottoritielle liittymistä.
.lisään tähän, että tarvitsisin siihen neuvoja. Eli ajo-open.
Osaisiko joku sanoa?