Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä Turussa olisi hyvä autokoulu? Miten valita?

Vierailija
03.01.2019 |

Entä hyvä opettaja siinä autokoulussa?

Miten kannattaisi valita? Kamalan hankalaa. Olen katsonut netistä, mutta vertailu vaikuttaa mahdottomalta.

Tyttäreni menisi autokouluun nyt Antaisitteko ja perusteluja, kiitos.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku sanoa?

Vierailija
2/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin opettaa tyttöä hiukan ratsastamaan, autokoulua minulla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä hyvä opettaja siinä autokoulussa?

Miten kannattaisi valita? Kamalan hankalaa. Olen katsonut netistä, mutta vertailu vaikuttaa mahdottomalta.

Tyttäreni menisi autokouluun nyt Antaisitteko ja perusteluja, kiitos.

Naisilta pitäisi kieltää autoilu

Vierailija
4/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kenelläkään suosituksia Turun autokouluista?

Vierailija
5/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epic oli hyvä. Ekalla yrittämällä kortti. Ja en ollut ennen ajanut autoa

Vierailija
6/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite kävin hämeenkadun capissa silloisen kakkosvaiheen. Oli edullinen, kurssille pääsi samalla viikolla, autot siistejä ja opetus ihan jees.

Vierailija
7/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista!

Toivon vielä lisää vastauksia

Miksi te epicin ja capin valinneet otitte juuri nuo?

Onko hinnoissa loppujen lopuksi oikeasti eroa? Vertailu on vaikeaa, kun lopullinen hinta koostuu osasista. (eri määrät simulaattorilla ja sisältyykö sitä ja tätä hintaan)

Vierailija
8/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epicille ääni täältäkin.

Vierailija
9/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epic oli ainakin edullinen. Nopeasti pystyi suorittamaan, kun osa teoriatunneista virtuaalisia. Paras mahdollinen ajo-opettaja:pysyi rauhallisena vaikja itse sekoilin, eikä haukkunut tai turhautunut (ainakaan näkyvästi)

Vierailija
10/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epic oli ainakin edullinen. Nopeasti pystyi suorittamaan, kun osa teoriatunneista virtuaalisia. Paras mahdollinen ajo-opettaja:pysyi rauhallisena vaikja itse sekoilin, eikä haukkunut tai turhautunut (ainakaan näkyvästi)

Capilla on kai kaikki teoriatunnit virtuaalisia. En tiedä, onko se tosin hyvä vai huono asia.

Vierailija
11/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta meillä kävi Capin autokoulun Turussa vuosina 2013 ja 2016. Saivat kortit ekalla yrittämällä ja oli kuulemma oikein kivat opettajat.

Vierailija
12/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajokortti on, mutta olen suunnitellut ottaa joitain tunteja autokoulussa, koska ajamisessa on ollut pitkä tauko. Olisiko tästä kokemuksia Turussa? Vaikea valita paikkaa, ja vielä kun osuisi ymmärtäväinen opettaja.

Vierailija
13/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajokortti on, mutta olen suunnitellut ottaa joitain tunteja autokoulussa, koska ajamisessa on ollut pitkä tauko. Olisiko tästä kokemuksia Turussa? Vaikea valita paikkaa, ja vielä kun osuisi ymmärtäväinen opettaja.

En tiedä vastausta, mutta kerron että aion samaa.

Vierailija
14/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vielä mielipiteitä?

Vierailija
15/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen tuo Väisänen on, jota tässä kehutaan?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4429733/ketju/mika_on_turun_paras_autok…

Vierailija
16/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ihan turhaa pistät rahaa tuollaiseen. Lähdet vaan liikenteeseen hiljaiseen aikaan tai tyhjällä parkkipaikalla harjoittelet itsekseen, pyydät jotakuta mukaan jos tunnet jonkun kortillisen yms., turha alkaa autokoulubisnestä turhaan rahoittamaan.

Vierailija
17/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ihan turhaa pistät rahaa tuollaiseen. Lähdet vaan liikenteeseen hiljaiseen aikaan tai tyhjällä parkkipaikalla harjoittelet itsekseen, pyydät jotakuta mukaan jos tunnet jonkun kortillisen yms., turha alkaa autokoulubisnestä turhaan rahoittamaan.

On se noinkin. Toisaalta, tunnen oikeasti tarvitsevani neuvoja. Ne ihmiset, joita ehkä voisin pyytää avuksi, eivät ole kovin hyviä tuollaisessa tilanteessa tai en muuten halua heitä pyytää. Autokin pitäisi jostain saada... Katsotaan miten käy.

Vierailija
18/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen tuo Väisänen on, jota tässä kehutaan?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4429733/ketju/mika_on_turun_paras_autok…

Huomasin tuon ketjun myös.

Epäilen, että tuo autokoulu on lopettanut, kun en löytänyt mistään. Korjatkaa, jos olen väärässä. Netistä löysin monta muutakin turkulaista autokoulua, jotka ovat ilmeisesti jo lopettaneet. (Esim autohallin autokoulu ja Rauno Nurmisen autokoulu (jonka nimeä en muista, mutta tuo oli oma ajo-openi) ja muita)

Ap

Vierailija
19/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se noinkin. Toisaalta, tunnen oikeasti tarvitsevani neuvoja. Ne ihmiset, joita ehkä voisin pyytää avuksi, eivät ole kovin hyviä tuollaisessa tilanteessa tai en muuten halua heitä pyytää. Autokin pitäisi jostain saada... Katsotaan miten käy.

Olen se toinen samanlainen. Minä haluan erityisesti opetella moottoritielle liittymistä.

Vierailija
20/27 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen se toinen samanlainen. Minä haluan erityisesti opetella moottoritielle liittymistä.

.lisään tähän, että tarvitsisin siihen neuvoja. Eli ajo-open.