Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä ikävaiheessa huomasitte että ette pysty enää samaistumaan "nuorten" ihmisten elämään kunnolla?

Vierailija
03.01.2019 |

Mulla jotenkin 50 oli yhtäkkiä sellainen ikävaihe. Varmaan joku psykologinen juttu. 40+ - ikäisenä ei vielä ollut tätä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 -vuotiaana huomasin olevani vanha ja raihnas, nuoruus kaukana takan ennen kuin se ehti edes kunnolla alkaakaan. En koskaan edes kokenut samoja asioita kuten monet muut nuorena, en ensirakkautta, en sekoilua enkä muutakaan. Nuorius meni ohi sängyssämaaten masentuneena ja yksinäisenä. Nyt kun pääsen viimein ylös, muut ovat jo jarkaneet elämäänsä eteenpäin eikä heillä ole enäö aikaa. Olen vain entistä yksinäisempi.

Vierailija
22/30 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siinä 27-30-vuotiaana. Ero vaan on siinä sitten kasvanut vuosi vuodelta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus 30v huomasin, että töissä parikymppisten kaa ei jutut hirveästi kohdannu. Pystyn kyllä jutteleen niitä näitä nuorempien kanssa, mutta esimerkiksi illanvietoissa en kyllä viihdy. Huomaan niin selkeästi olevani eri sukupolvea ja eläväni eri vaihetta. Niin kuuluukin olla.

Olen 33 ja iso osa kavereistani on 23-30-vuotiaita. En millään tavalla koe kuuluvani eri sukupolveen. Tyttöystäväni on 21-vuotias.

Minulle joku nelikymppinen on eri sukupolvea. Olen millenniaali ja hän Gen X.

Vierailija
24/30 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus 30v huomasin, että töissä parikymppisten kaa ei jutut hirveästi kohdannu. Pystyn kyllä jutteleen niitä näitä nuorempien kanssa, mutta esimerkiksi illanvietoissa en kyllä viihdy. Huomaan niin selkeästi olevani eri sukupolvea ja eläväni eri vaihetta. Niin kuuluukin olla.

Olen 33 ja iso osa kavereistani on 23-30-vuotiaita. En millään tavalla koe kuuluvani eri sukupolveen. Tyttöystäväni on 21-vuotias.

Minulle joku nelikymppinen on eri sukupolvea. Olen millenniaali ja hän Gen X.

Näinhän asia on oikeasti.

Vierailija
25/30 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/30 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jotenkin 50 oli yhtäkkiä sellainen ikävaihe. Varmaan joku psykologinen juttu. 40+ - ikäisenä ei vielä ollut tätä.

En ole koskaan samaistunut nuoriin ihmisiin. Idi ootteja, kuten sinäkin, toisin kuin itse olin.

Vierailija
27/30 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun telkkarissa alkoi pyörimään Jersey shore ja myöhemmin Geordie shore ymmärsin olevani etääntynyt nykynuorista. Vaatteet, meikit, jutut ym oli kyllä niin överiä omaan nuoruuteni verrattuna. Olen keskiluokkaisesta perheestä mutta ei meillä nuorina ollut sellaisia rahoja käytössä mitä nykynuorilla tuntuu olevan. N 55

Vierailija
28/30 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

rippikoulussa

Vierailija
29/30 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun telkkarissa alkoi pyörimään Jersey shore ja myöhemmin Geordie shore ymmärsin olevani etääntynyt nykynuorista. Vaatteet, meikit, jutut ym oli kyllä niin överiä omaan nuoruuteni verrattuna. Olen keskiluokkaisesta perheestä mutta ei meillä nuorina ollut sellaisia rahoja käytössä mitä nykynuorilla tuntuu olevan. N 55

Itsellä sama kun Suomessa pyöri Bigbrother. Opin sen ohjelmankautta paljon nykynuorista kuten sen että nuoret ovat nykyään me-di-a-huo-ri-a.

Vierailija
30/30 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

32-33v. huomasin ettei jatkuva pelleily enää kiinnosta.