Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älä anna ulkonäön rapistua parisuhteessa - Kokeile päinvastoin-teoriaa!

Vierailija
02.01.2019 |

Aika usein kaava parisuhteessa menee niin, että ensimmäisille treffeille laittaudutaan kovasti. Jännitetään, puunataan ja nähdään vaivaa. Seurustelun alkuaikoina säärikarvat eivät tule kuuloonkaan, saati sitten muu karvoitus. Käydään lenkillä, salilla. Mietitään vaatteita, käytetään niitä vaatekaapin edustavimpia yksilöitä.

Hiljalleen suhteen edetessä sitä rentoutuu, mikä on hyvä asia. Mutta samalla myös usein ulkonäkö pääsee rapistumaan ja kohta jo katsotaan sohvalla Simpsoneita pieruverkkarit jalassa.

Minä teen toisin. Haluan varmistaa, että myös "arkisempi" minä hyväksytään. Siksi ensimmäisille treffeille menen meikittä, hiukset ponnarilla, siisteillä ja tavallisilla arkisilla vaatteilla. (Käytän tavallisesti hameita, joten en farkuissa ja huppareissa kuitenkaan.) Karvojani en ajele sen enempää kuin normaalistikkaan; eli silloin kun muistan tai jaksan. Ensimmäisen kerran, kun mies näkee minut alasti, minulla on puska. Alusvaatteet normaalit kauniit liivit ja puuvillaiset alushousut.

Jos näen, että mies pitää minusta myös hyvin arkisena, hän läpäisee testin. Sen jälkeen alan pikkuhiljaa panostamaan enemmän. Alusvaatteet muuttuvat hiljalleen seksikkäämmäksi. Huolittelen kasvoni kevyellä meikillä, pidän hyvää huolta hiuksistani. Ajelen tai siistin alapään. Panostan enemmän naisellisiin vaatteisiin.

Mitä syvempi suhde - sitä enemmän minä panostan.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ollut paljon suhteita?

Vierailija
2/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ikävä vaan, jos mies preferoi sitä arkisempaa ilmettä. Eikö tuo ole myös huijausta omalla tavallaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monestiko olet ollut parisuhteessa?

Vierailija
4/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sen miehen tulee tehdä?

Vierailija
5/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies taitaa toimia juuri kuvaamallasi tavalla. - Sillä erotuksella, että suhdetta ei pääse syntymään. ellei miehessä ole jotain todella erityistä. Ja myöhemmin miehen habitus saa ryhtiä ja ehostusta naisen toimesta, jotta se vastaisi sitä, mitä nainen odottaa vai pitäisikö sanoa vaatii miehen tyylin olevan, eikä siksi että mies itse panostaisi yhtään sen enempää.  

Vierailija
6/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kun suhde jatkuu, kuinka pitkälle aiot ulkonäköäsi tuunata?

Vierailija
7/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pysyy koko ajan panostus ulkonäkööni aika lailla samana, olin suhteessa tai en. Välillä laittaudun kunnolla, välillä vähemmän, välillä olen vain rennosti, ei niin, että suhteen alussa olen aina laitettu ja myöhemmin aina vain rennosti. 

Kotona en kummassakaan tapauksessa meikkaa, mieluummin pidän ihoni puhtaana jos mihinkään en ole menossa.

Vierailija
8/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla ollut paljon suhteita?

Ei paljon. Kolme suhdetta, joista viimeisimmässä ollut muutaman vuoden.

Vierailija kirjoitti:

Vähän ikävä vaan, jos mies preferoi sitä arkisempaa ilmettä. Eikö tuo ole myös huijausta omalla tavallaan?

Nämä on molemmat minua itseäni, eri puolia vain. Tähän asti kaikki ovat preferoineet huolitellumpaa ilmettä, mutta pitäneet molemmista.

Vierailija
9/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites kun suhde jatkuu, kuinka pitkälle aiot ulkonäköäsi tuunata?

Siihen asti kun haluan ja tuntuu hyvältä.

-Ap

Vierailija
10/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla pysyy koko ajan panostus ulkonäkööni aika lailla samana, olin suhteessa tai en. Välillä laittaudun kunnolla, välillä vähemmän, välillä olen vain rennosti, ei niin, että suhteen alussa olen aina laitettu ja myöhemmin aina vain rennosti. 

Kotona en kummassakaan tapauksessa meikkaa, mieluummin pidän ihoni puhtaana jos mihinkään en ole menossa.

Tämä kuulostaa myös oikein hyvältä. :) -Ap

Vierailija
11/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sen miehen tulee tehdä?

Kohdella minua hellästi ja hyvin.

-Ap

Vierailija
12/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni mies taitaa toimia juuri kuvaamallasi tavalla. - Sillä erotuksella, että suhdetta ei pääse syntymään. ellei miehessä ole jotain todella erityistä. Ja myöhemmin miehen habitus saa ryhtiä ja ehostusta naisen toimesta, jotta se vastaisi sitä, mitä nainen odottaa vai pitäisikö sanoa vaatii miehen tyylin olevan, eikä siksi että mies itse panostaisi yhtään sen enempää.  

Haha! Tämä kyllä on myöskin totta joissain tapauksissa.

-Ap

Vierailija
13/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tarkoitat suht lyhyitä suhteita?

Vierailija
14/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vanhenet ja rupsahdat ennen kuin joku alkaa säälistä suhteeseen kanssasi? Ensivaikutelman merkitystä ei suotta korosteta, harva mies kiinnostuu nuhjuisesta ja hoitamattoman näköisestä naisesta. Itse epäilisin ensimmäisenä masennusta/uupumusta.

Vierailija
15/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tarkoitat suht lyhyitä suhteita?

Riippuu mikä on "suht lyhyt". En ole sen ikäinen, että olisi ehtinyt olla 10 vuoden suhteita. -Ap

Vierailija
16/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itse asiassa alkoi nykyisen tapailu sitten, että kävimme aluksi vain usean tunnin hikilenkeillä, joille saavuin normaali t-paita, shortsit ja bandora päällä. Jokaisen lenkin päätteeksi olin ihan punainen ja hikinen. Vasta myöhemmin aloin näyttää sievempää puolta eli alkanut käyttää esimerkiksi huulipunaa ja ripsiväriä, laittanut mekon ja korviksen päälle, laittanut hiukset paremmin jne. On tuntunut tykkäävän ihan molemmista puolista. :)

Vierailija
17/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta kyllä edes naiselta. Suhteen alussa on aika luonnollista, että kumpikin osapuoli pyrkii tekemään toiseen hyvän vaikutuksen. Tämä sitten tapahtuu itseä ehostamalla, miettimällä hieman mitä suusta päästelee ym. Sitten kun tunnetaan jo paremmin, alkaa kokonaisuus toisesta hahmottua ja voi olla vapaammin toisen seurassa. Jotenkin omituiselta kuulostaa, että joku lähtisi asiaa lähestymään noin

Vierailija
18/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suomi24 arkiminä kuva profiilikuvana. Treffeille laitoin jopa vähän meikkivoidetta ja ripsaria sekä puhtaan ehjän paidan :)

Näin karsein turhat yhteydenotot ja näytin todellise ulkonäön jo alussa.

Vierailija
19/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos vanhenet ja rupsahdat ennen kuin joku alkaa säälistä suhteeseen kanssasi? Ensivaikutelman merkitystä ei suotta korosteta, harva mies kiinnostuu nuhjuisesta ja hoitamattoman näköisestä naisesta. Itse epäilisin ensimmäisenä masennusta/uupumusta.

En näytä nuhjuiselta ja hoitamattomalta meikittä ja arkisilla vaatteilla. Jos näyttäisin, sitten varmasti toimisin eri tavalla.

Olen jo suhteessa, aika paljon minua mies siihen suhteeseen tavoitteli.

-Ap

Vierailija
20/67 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla itse asiassa alkoi nykyisen tapailu sitten, että kävimme aluksi vain usean tunnin hikilenkeillä, joille saavuin normaali t-paita, shortsit ja bandora päällä. Jokaisen lenkin päätteeksi olin ihan punainen ja hikinen. Vasta myöhemmin aloin näyttää sievempää puolta eli alkanut käyttää esimerkiksi huulipunaa ja ripsiväriä, laittanut mekon ja korviksen päälle, laittanut hiukset paremmin jne. On tuntunut tykkäävän ihan molemmista puolista. :)

Tälläistä meininkiä juuri tarkoitan. :) Miten sun mielestä vaikutti omaan fiilikseesi tuo, että alussa oltiin heti hikisenä lenkillä?

-Ap