Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä kannabiksen polttamisesta on?

Vierailija
02.01.2019 |

?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin saanut avattua helpommin joitain tunnelukkoja kun kannabiksen vaikutuksen alaisena ajatukset menee vähän eri reittejä. Polttelen siis pääasiassa yksin kotona ja pohdiskelen asioita.

Vierailija
2/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsistyttää, hidastaa, tyhmentää. Sellaisia hyötyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, kaikkihan sen tietää että piikittämisestä ne hyödyt tulee

Vierailija
4/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se tylsistyttää. Hyvä kun lusikan saa enää suuhunsa. Sätkän pyöritys on ainut johon intoa riittää.

Vierailija
5/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinto kai. Kuten muillakin nautintoaineilla.

Itse olen opiskelijana pari kertaa kokeillut ja ei tuntunut oikein minun jutulta, tai sitten annos oli liian pieni, lajike väärä tms. Mutta oli se kanssa, kun oikein jännitti "maalaistyttöä" oikein laitonta huumetta ottaa, odotin jotain rajua kokemusta, ja sitten mulle se olikin lähinnä kuin rauhoittavan pillerin olisi syönyt. Mulla ei jostain syystä tullut koskaan sitä että ajatukset pyörii erikoisia ratoja tai että naurattaisi. PIkemminkin olo oli kuin meditoidessa, ajatukset ei liikkuneet ollenkaan ja olin pelkkää aistimista. Musiikin kuuntelu oli kyllä hienoa kun pystyin erottamaan jokaisen soittimen "ääniraidan" koko ajan toisistaan erillisinä, sen lisäksi että samalla kuulin kappaleen kokonaisuuden, vaikken ole mikään muusikko enkä yleensä niin koe.

Vierailija
6/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se tylsistyttää. Hyvä kun lusikan saa enää suuhunsa. Sätkän pyöritys on ainut johon intoa riittää.

DEA poistanut valheita kannabiksesta nettisivuiltaan.

http://www.safeaccessnow.org/iqa_victory

“The DEA’s removal of these popular myths about cannabis from their website could mean the end of the Washington gridlock” said Steph Sherer, Executive Director of Americans for Safe Access. “This is a victory for medical cannabis patients across the nation, who rely on cannabis to treat serious illnesses. The federal government now admits that cannabis is not a gateway drug, and doesn’t cause long-term brain damage, or psychosis. While the fight to end stigma around cannabis is far from over, this is a big first step.”

DEA:n sivuilla oli väitteitä, että kannabis on porttihuume, aiheuttaa älykkyyden laskua aikuisilla, psykooseja ja keuhkosyöpää.

“DEA:n tekemät yleisten myyttien korjaukset kotisivuillaan voi olla merkki Washingtonin umpikujan avautumisesta. Tämä on voitto kaikille kansakunnan kannabista käyttäville potilaille, joille kannabis merkitsee helpotusta vakavaan sairauteen. Liittovaltio myöntää nyt, että kannabis ei ole porttihuume, ei aiheuta aivovaurioita eikä psykooseja. Vaikka kamppailu kannabiksen ympärille lyödyn stigman poistamiseksi ei ole läheskään ohi, on tämä yksi merkittävä askel", ASA:n toiminnanjohtaja Steph Sherer selittää.

Lain täytäntöönpanon ylimpänä valvojana Jeff Sessionsilla pitää olla käytettävissään tieteellisesti todennettu tietopohja, jotta hän kykenee tekemään perusteltuja päätöksiä liittovaltion huumelakien täytäntöönpanosta. ASA jatkaa kampanjointiaan DEA:n jakaman informaation oikaisemiseksi.

Lähde: Forbes 3.1.2017, Huffington Post 19.1.2017, ArcView Market Research: The State Of Legal Marijuana Markets, The Free Thought Project 13.1.2017, Washington Post 11.1.2017, MPP 6.2.2017, Monitoring Health Concerns Related to Marijuana in Colorado: 2016., Toke Signals 10.2.2017, MassRoots 8.2.2017, Anthony A. Braga, Desiree Dusseault: Can Homicide Detectives Improve Homicide Clearance Rates? Crime & Delinquency 25.11.2016. , MSN 9.2.2017, EAZE tiedote.

Vierailija
7/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyötyä. Kannattaa mieluummin syödä tai juoda sitä. Polttamisella keuhkot kärsii.

Vierailija
8/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.vauva.fi/keskustelu/3348137/ms-tauti-ja-kannabislaakitys

kannabis on paras lääke ms-tautiin ja muutenkin monipuolisin lääkekasvi koko maailmassa.

Vierailija
9/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei oteta huomioon lääkinnällisiä vaikutuksia, niin itselle paras puoli on, että tekee mut empaattisemmaksi ja ymmärtäväisemmäksi muita ihmisiä kohtaan. Vaimentaa omaa egoa vähän, niin helpompi asettua toisten asemaan.

Vierailija
10/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle itselleni vähän sama kuin kännien juonnilla, eli yksi tapa vain nollata ja relata, keskustella vähän normaalia laajemmin. Paitsi ettei tule krapulaa, eikä vedä övereitä, ei sammu, ei tule ikävää itkulaskua jos ei sammukaan eikä seuraavana päivänä haise vanhalle viinalle (pahalle!).

Ehken osaa käyttää alkoholia päihteenä oikein. Viimeksi join kivat nousut ja sitten alkoi masentaa se huomenna tuleva krapula ja saamattomuus sekä väsymys. Jäi juominen kahteen viinilasiin ja olin lopun iltaa ärsyyntynyt.

Käytän päihteitä harvemmin kuin kerran vuodessa, en ole huomannut haittoja. Tekisi mieli kokea synnytys kannabiksella lääkittynä, eikös sitä kipuun käytetä lääkkeenä? Selkäydinpuudutteet ovat ikäviä sivuoireineen, viimeksi sain vielä allergisen reaktion, eikä muista keinoista ole ollut synnytyskipuun minkäänlaista apua.

Vierailija
11/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan eri asia käyttää kannabista lääkkeenä kuin päihteenä.

Kaikenlaista sakkia tuntiessani väitän, että pitkäaikainen, päivittäinen käyttö todellakin passivoi ja tyhmentää. Lisäksi tekee ihmisestä selvin päin räjähdysherkän.

Itse olen kokeillut sen verran, että tiedän millainen vaikutus on. Itselle tulee vain turta ja rauhoitettu olo. Ei naurata. Aistit korostuvat, se on joltakin puolelta kolikkoa katsottuna positiivista.

Lääkekäytössähän kannabiksen annostus on tosiaan jopa useitakin grammoja kannabista päivässä, ja päihdekäytössä taas käytetään satunnaisesti kannabista muutamia gramman osia. Eli yksikään päihdekäyttäjä ei tosiaankaan käytä kannabista niin paljon kuin lääkekäyttäjät. Siinä on se suurin ero. Kannabishan ei edes päihdytä, jos sitä käyttää ns. "liikaa" tai niin paljon kuin "lääkäri määrää". Autoakin saa ajaa, eikä kannabis ole edes kolmiolääke.

Ja kunhan vain lääkäri määrää vahvaa kannabista useita grammoja päivässä, kannabiksen ei ole edes raportoitu aiheuttaneet mitään ongelmia. Joten tuskinpa paljon vähäisempi päihdekäyttökään niitä aivan kauheasti oikeasti aiheuttaa.

Vierailija
12/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoosiin taipuvaiselle todellista tappokamaa. Kerran olen polttanut ja hyvä ettei joku saanut puukosta.

Vierailija
13/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut vain muutaman kerran, ei ollut mun juttu ollenkaan. Parilla ekalla kerralla ei tullut mitään olotiloja, vikalla kerralla alkoi väsyttämään niin, että koko ilta meni nukkuessa ja sängyn pohjalla. Paljon melua tyhjästä. Tai sitten vain toimii eri ihmisillä eri tavoin.

Hankala sisäistää jotain porttiteoriaa kannabiksen kohdalla. Ainakin itsellä lopahti mielenkiinto huumeita kohtaan täysin kannabista kokeiltuani.

Vierailija
14/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parilla ekalla kerralla ei tullut mitään olotiloja, vikalla kerralla alkoi väsyttämään niin, että koko ilta meni nukkuessa ja sängyn pohjalla. Paljon melua tyhjästä. Tai sitten vain toimii eri ihmisillä eri tavoin.

Kannabislajikkeita on lukuisia, joista osa on rauhoittavia, osa taas piristäviä. Eli ei voida sanoa yleisellä tasolla, että "kannabis väsyttää" tai "kannabis piristää", koska kaikki on lajikesidonnaista.

Vierailija
15/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoosiin taipuvaiselle todellista tappokamaa. Kerran olen polttanut ja hyvä ettei joku saanut puukosta.

Psykoosin kehittyminen tosin kestää jopa useita viikkoja, eikä kannabis aiheuta psykoosia. Edes DEA ei enää väitä tuollaista soopaa.

Vierailija
16/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista sakkia tuntiessani väitän, että pitkäaikainen, päivittäinen käyttö todellakin passivoi ja tyhmentää. Lisäksi tekee ihmisestä selvin päin räjähdysherkän.

Itse olen kokeillut sen verran, että tiedän millainen vaikutus on. Itselle tulee vain turta ja rauhoitettu olo. Ei naurata. Aistit korostuvat, se on joltakin puolelta kolikkoa katsottuna positiivista.

Lääkekäytössähän kannabiksen annostus on tosiaan jopa useitakin grammoja kannabista päivässä, ja päihdekäytössä taas käytetään satunnaisesti kannabista muutamia gramman osia. Eli yksikään päihdekäyttäjä ei tosiaankaan käytä kannabista niin paljon kuin lääkekäyttäjät. Siinä on se suurin ero. Kannabishan ei edes päihdytä, jos sitä käyttää ns. "liikaa" tai niin paljon kuin "lääkäri määrää". Autoakin saa ajaa, eikä kannabis ole edes kolmiolääke.

Ja kunhan vain lääkäri määrää vahvaa kannabista useita grammoja päivässä, kannabiksen ei ole edes raportoitu aiheuttaneet mitään ongelmia. Joten tuskinpa paljon vähäisempi päihdekäyttökään niitä aivan kauheasti oikeasti aiheuttaa.

Tuo nyt on ihan täyttää potaskaa ettei päihdekäyttäjä voisi käyttää kuin grammaa osia, tunnen kyllä monia, jotka pari grammaa päivässä sihauttelevat. Tietty satunnaisesti polttavan kohdalla väittämäsi pitää paikkansa. Ja autoon rattiin en välttämättä hyppäisi, kyllä se sen verran saattaa vaikuttaa joidenkin ajotaitoon. Ja kyllä se päihdyttää, mutta paljon miedommin kuin satunnaisesti polttavalla.

Vierailija
17/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ihan täyttää potaskaa ettei päihdekäyttäjä voisi käyttää kuin grammaa osia, tunnen kyllä monia, jotka pari grammaa päivässä sihauttelevat.

Tottakai voi käyttää vaikka kilon päivässä, mutta suurin osa päihdekäyttäjistä käyttää kannabista satunnaisesti ja muutamia gramman osia kerrallaan, eikä kannabis ole aiheuttanut uutisoituja haittoja edes todella runsaassa päivittäiskäytössä, jollaista lääkekäyttö taas aina on.

Vierailija
18/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt on ihan täyttää potaskaa ettei päihdekäyttäjä voisi käyttää kuin grammaa osia, tunnen kyllä monia, jotka pari grammaa päivässä sihauttelevat. Tietty satunnaisesti polttavan kohdalla väittämäsi pitää paikkansa. Ja autoon rattiin en välttämättä hyppäisi, kyllä se sen verran saattaa vaikuttaa joidenkin ajotaitoon. Ja kyllä se päihdyttää, mutta paljon miedommin kuin satunnaisesti polttavalla.

Päihdyttää siis pitkäaikasessakin käytössä, mutta todella miedosti verrattuna satunnaisesti poltavaan

Vierailija
19/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut vain muutaman kerran, ei ollut mun juttu ollenkaan. Parilla ekalla kerralla ei tullut mitään olotiloja, vikalla kerralla alkoi väsyttämään niin, että koko ilta meni nukkuessa ja sängyn pohjalla. Paljon melua tyhjästä. Tai sitten vain toimii eri ihmisillä eri tavoin.

Hankala sisäistää jotain porttiteoriaa kannabiksen kohdalla. Ainakin itsellä lopahti mielenkiinto huumeita kohtaan täysin kannabista kokeiltuani.

suuri osa kokeilee kannabista kerran tai pari, ja se siitä.

tähän väliin pitää päästä tyrkyttämään amfetamiinia ja muitakin kovia huumeita, muuten asiakas menetetään.

Ei huumekauppiailla (jotka yleensä on vaan niitä normikäyttäjiä, jotka pienellä kaupalla rahoittaa vähän omaa käyttöä) oo mitään tarvetta yrittää hankkia tai pitää asiakkaita. Kysyntää on aina enemmän kuin tarjontaa näissä asioissa.

Vierailija
20/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Se on typerää ja laitonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi