Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä kannabiksen polttamisesta on?

Vierailija
02.01.2019 |

?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain kannabis voi toimia, mutta itselläni se aiheuttaa vain jumitusta ja flegmaattisuutta. Ei ollenkaan positiivisia kokemuksia.

Kannattaa vaihtaa kannabislajike piristävään, sedatiivisen lajikkeen sijaan. Nyt tuo "ruikutuksesi" johtuu vain huonosta lajikevalinnasta.

Vierailija
42/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa, rakkaat ystävät...

Tässä tietoa pilvestä:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/15508480/tietoa-kannabiksesta-tavallisi…!!!

Hyvää illanjatkoa jokaiselle.... Rauhaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on huume. Huumeista ei ole mitään hyötyä.

Kannabis on koko maailman vähähaittaisin päihde, ja monipuolisin energia- ja lääkekasvi, jolla on käyttöä myös ravintona. Maailman monipuolisin kasvi kyseessä, ja Suomessa arpomalla kielletty.

Kannabis on yksi epähyödyttömimmistä kasveista maapallossa. Sen monipuloisuutta vain mainostetaan vaikka meillä on hyödyllisempiä kasveja.

Yksikään toinen maailman kasvi ei ole niin monipuolinen kuin kannabiskasvi. On myös yksi harvoja C4-kasveja maailmassa.

blaa...blaa...blaa... taas yksi mainostus.

blaa... blaa...

Esittele toki monipuolisempi kasvi.

Vierailija
44/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen niin vihaiseksi joka ikisestä huumemyönteisestä kirjoituksesta.

Miksi huumeita vastustavat eniten he ketkä eivät edes käytä niitä?

Miten niin? Olen itse nuorena aikuisena käyttänyt. Vuosia ja varsin monipuolisesti. Enkä haluaisi sellaista elämää kenellekään.

Vierailija
45/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut vain muutaman kerran, ei ollut mun juttu ollenkaan. Parilla ekalla kerralla ei tullut mitään olotiloja, vikalla kerralla alkoi väsyttämään niin, että koko ilta meni nukkuessa ja sängyn pohjalla. Paljon melua tyhjästä. Tai sitten vain toimii eri ihmisillä eri tavoin.

Hankala sisäistää jotain porttiteoriaa kannabiksen kohdalla. Ainakin itsellä lopahti mielenkiinto huumeita kohtaan täysin kannabista kokeiltuani.

suuri osa kokeilee kannabista kerran tai pari, ja se siitä.

tähän väliin pitää päästä tyrkyttämään amfetamiinia ja muitakin kovia huumeita, muuten asiakas menetetään.

Ei huumekauppiailla (jotka yleensä on vaan niitä normikäyttäjiä, jotka pienellä kaupalla rahoittaa vähän omaa käyttöä) oo mitään tarvetta yrittää hankkia tai pitää asiakkaita.

mutta jos aikoo tehdä tiliä huumekaupalla, asiakkaat pitää koukuttaa koviin huumeisiin, sillä kannabis ei riitä ihmisten orjuuttamiseen, kun riippuvuus ei ole edes kofeiinin luokkaa.

Ei tää kuitenkaan mee näin. Kyllä kaikenlaisille huumeille löytyy ostajia ihan ilman, että täytyy ketään yrittää koukuttaa.

mutta sitä enemmän tienaa, mitä kovempiin aineisiin saa ihmisiä koukutettua.

Ei tää ihan oikeesti mee näin. Pikkukauppiaat ei valtavia summia tienaa, ja ne tukkukauppiaat jotka tienaa, ei niiden pikkumääriä ostavien kanssa tee suoraan kauppaa.

Jostain vuosikymmenien takaisista huume"valistuksista" nää jutut huumekauppiaista, jotka yrittää koukuttaa ihmisiä.

Vierailija
46/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONKO KANNABIS KIELLETYN PUUN HEDELMÄ?

Raamatussa kerrotaan eräästä puusta / kasvista, joka oli keskellä paratiisia. Raamattu ei kuitenkaan mainitse sen puun nimeä.

Mutta päätelmiä voidaan aina tehdä.

Sen hedelmää ei saanut syödä, koska se aiheutti ennenpitkää kuoleman itse nauttijalle ja myös "nauttijan" jälkeläisille.

Tänäkin päivänä on olemassa tuollainen kasvi, joka kasvaa trooppisissa olosuhteissa erittäin hyvin, se kasvaa jopa 3 metriä korkeaksi, ja sen "hedelmän syöminen tai juominen (esim teen muodossa) lääketieteellisen tutkimuksenkin mukaan aiheuttaa mm. geeneihin ja kromosomeihin negatiivisia muutoksia, eli persoonallisuuden muutoksia ....toisenlaiseksi, mitä olisi luonnostaan tullut.

Tämän kasvin käyttö syötynä tai juotuna ..Tai pössyteltynä on kaikkialla maailmasaa on aiheuttanut valtavasti tuskaa, murhetta ja kuolemaa.

Esimerkkinä mainittakoon Osama Bin Ladenin kannabiksen käyttö...hänen puutarhastaan löydettiin kokonainen kannabiskasvattamo.

Joukkomurhat Aritzonassa, Begiassa ja jne. olivat kannabiksen käyttäjien tekemä.

Ja, niinkuin tiedämme, että sen "puun hedelmän nautiskelijat" tuntevat tulevansa...viisaammiksi, eli "tajunta laajenee", eli käyttäjät tuntevat tulevansa juuri sellaisiksi, kun "suuressa kirjassa" varoitetaan.

Tämä kasvi ...jota puuksikin voidaan sanoa (koska se kasvaa niin korkeaksi) on KANNABISKASVI, ja sen hedelmä, eli emi-kukinto..sisältää rasvaliukoisen aine-osan,...nimeltään THC (tetrahydrokannabinooli). Se on ihmisen psyykeeseen vaikutava ...ja rasvaliukoisuutensa ansiosta, myös vaikuttaa perintötekijöihin.

Tämä kasvi on vielä tänäkin päivänä kielletty puu kaikkialla maailmassa, mutta sen pienestä käytöstä joissakin maissa,(esim Hollanti, Sveitsi jne.) on niin sanotusti rangaistavaisuus poistettu, eli se on dekriminalisoitu.

VOIDAAN SIIS HYVÄLLÄ SYYLLÄ PÄÄTELLÄ, ETTÄ TUO PUU/KASVI VOI OLLA MYÖS KANNABIS PUU/KASVI.

Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja.

Vierailija
47/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on koko maailman vähähaittaisin päihde, ja monipuolisin energia- ja lääkekasvi, jolla on käyttöä myös ravintona. Maailman monipuolisin kasvi kyseessä, ja Suomessa arpomalla kielletty.

Kannabis on yksi epähyödyttömimmistä kasveista maapallossa. Sen monipuloisuutta vain mainostetaan vaikka meillä on hyödyllisempiä kasveja.

Yksikään toinen maailman kasvi ei ole niin monipuolinen kuin kannabiskasvi. On myös yksi harvoja C4-kasveja maailmassa.

blaa...blaa...blaa... taas yksi mainostus.

blaa... blaa...

Esittele toki monipuolisempi kasvi.

Kyllä niitä on ja niitä tuhotaan pilvi päissään.

Vierailija
48/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannabiksessa ole mitään vikaa kunhan muistaa kohtuuden. Alkoholihan on yksi pahimmista myrkyistä mitä voi vetää.

https://thl.fi/fi/web/alkoholi-tupakka-ja-riippuvuudet/ehkaiseva-paihde…

Vierailija
49/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut vain muutaman kerran, ei ollut mun juttu ollenkaan. Parilla ekalla kerralla ei tullut mitään olotiloja, vikalla kerralla alkoi väsyttämään niin, että koko ilta meni nukkuessa ja sängyn pohjalla. Paljon melua tyhjästä. Tai sitten vain toimii eri ihmisillä eri tavoin.

Hankala sisäistää jotain porttiteoriaa kannabiksen kohdalla. Ainakin itsellä lopahti mielenkiinto huumeita kohtaan täysin kannabista kokeiltuani.

tähän väliin pitää päästä tyrkyttämään amfetamiinia ja muitakin kovia huumeita, muuten asiakas menetetään.

En tiedä mistä vetelet noita tietojasi, mutta ihmiset kyllä ihan oikeasti ostaa ja käyttää ihan pelkkää kannabista, kuten moni käyttää pelkkää alkoholia. Ja kasvattajat usein myyvät pelkkää kannabista. Sille on paljon kysyntää ihan sellaisenaan.

Kovat huumeet sekoittavat olon aivan eri tavalla, ovat eri tavalla vaarallisia ja laittomia, esim. amfetamiinilla kyllä suoraan haetaan jotain ihan muuta kuin rentoutunutta oloa kavereiden kanssa.

Itse haen amfetamiinilla sosiaalista, puheliasta, rentoa ja mukavaa oloa kavereiden kanssa, ja sen siitä saankin.

Vierailija
50/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huumekauppiailla (jotka yleensä on vaan niitä normikäyttäjiä, jotka pienellä kaupalla rahoittaa vähän omaa käyttöä) oo mitään tarvetta yrittää hankkia tai pitää asiakkaita.

mutta jos aikoo tehdä tiliä huumekaupalla, asiakkaat pitää koukuttaa koviin huumeisiin, sillä kannabis ei riitä ihmisten orjuuttamiseen, kun riippuvuus ei ole edes kofeiinin luokkaa.

Ei tää kuitenkaan mee näin. Kyllä kaikenlaisille huumeille löytyy ostajia ihan ilman, että täytyy ketään yrittää koukuttaa.

mutta sitä enemmän tienaa, mitä kovempiin aineisiin saa ihmisiä koukutettua.

Ei tää ihan oikeesti mee näin. Pikkukauppiaat ei valtavia summia tienaa, ja ne tukkukauppiaat jotka tienaa, ei niiden pikkumääriä ostavien kanssa tee suoraan kauppaa.

Jostain vuosikymmenien takaisista huume"valistuksista" nää jutut huumekauppiaista, jotka yrittää koukuttaa ihmisiä.

jos et jaa näytteitä kovista huumeita vaikkapa juuri kannabiksen ohessa, niin aika pieni osa niitä erikseen pyytää kokeiltavaksi.

Vierailija
51/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä vetelet noita tietojasi, mutta ihmiset kyllä ihan oikeasti ostaa ja käyttää ihan pelkkää kannabista, kuten moni käyttää pelkkää alkoholia. Ja kasvattajat usein myyvät pelkkää kannabista. Sille on paljon kysyntää ihan sellaisenaan.

Kovat huumeet sekoittavat olon aivan eri tavalla, ovat eri tavalla vaarallisia ja laittomia, esim. amfetamiinilla kyllä suoraan haetaan jotain ihan muuta kuin rentoutunutta oloa kavereiden kanssa.

Itse haen amfetamiinilla sosiaalista, puheliasta, rentoa ja mukavaa oloa kavereiden kanssa, ja sen siitä saankin.

ole vaan varovainen.

piri vie äkkiä ihmisen lopullisesti.

yksi tuhoisimpia aineita päihdekäytössä.

Vierailija
52/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain kannabis voi toimia, mutta itselläni se aiheuttaa vain jumitusta ja flegmaattisuutta. Ei ollenkaan positiivisia kokemuksia.

Kannattaa vaihtaa kannabislajike piristävään, sedatiivisen lajikkeen sijaan. Nyt tuo "ruikutuksesi" johtuu vain huonosta lajikevalinnasta.

Ruikutusta tai ei, niin surkeita kokmuksia itselläni. Ihan hyvä oikeastaan, koska en halua edes käyttää huumeita. Miksi muuten sitä flegmaattista p*skaa edes viljellään, jos toiset lajikkeet on paljon parempia?

Vierailija
53/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen monesti polttanut lajiketta jota enemmän polttavat kaverit ovat kehuneet tosi piristäväksi eikä yhtään jumittavaksi, mutta silti olen itse mennyt siitä ihan jumiin. Kerran kasvatin itsekin sativavoittoista lajiketta, eikä kyllä siltikään tullut mitään piristävää vaikutusta.

Vierailija
54/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi pyhä yksinkertaisuus. Kaikki voimakkaimmat kipulääkkeet on myös huumeita. Psykedeeleillä on saavutettu parempia tuloksia masennuksen hoidossa kuin millään tällähetkellä käytössä olevilla masennuslääkkeillä.

Huumeista ei ole mitään hyötyä?

Vierailija
55/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itse huomannut piripäistä, että saattavat ns. kilahtaa koska tahansa.

ainakin jos käyttävät samaan aikaan myös alkoholia.

Vierailija
56/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten sitä flegmaattista p*skaa edes viljellään, jos toiset lajikkeet on paljon parempia?

varmaan siksi, että joku tykkää sellaisestakin lajikkeesta, vaikka sinä et.

Täytyy olla päässä vikaa, jos haluaa ehdoin tahdoin siihen tilaan itsensä saattaa.

Vierailija
57/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen monesti polttanut lajiketta jota enemmän polttavat kaverit ovat kehuneet tosi piristäväksi eikä yhtään jumittavaksi, mutta silti olen itse mennyt siitä ihan jumiin. Kerran kasvatin itsekin sativavoittoista lajiketta, eikä kyllä siltikään tullut mitään piristävää vaikutusta.

Eli meitä on muitakin, joilla se tavara ei vaan toimi.

Vierailija
58/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen monesti polttanut lajiketta jota enemmän polttavat kaverit ovat kehuneet tosi piristäväksi eikä yhtään jumittavaksi, mutta silti olen itse mennyt siitä ihan jumiin.

Se lajike ei sinulle sitten vaan millään sopinut piristeeksi. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
59/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ole vaan varovainen.

Niin olenkin varovainen. Kuusi vuotta on jo mennyt hyvin, tietysti tiedostan riskit mutta hyväksyn ne.

Vierailija
60/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ole vaan varovainen.

Niin olenkin varovainen. Kuusi vuotta on jo mennyt hyvin, tietysti tiedostan riskit mutta hyväksyn ne.

Kuusi vuotta mennyt amfetamiinia käyttäen, mutta et ole riippuvainen kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan