Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä kannabiksen polttamisesta on?

Vierailija
02.01.2019 |

?

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut vain muutaman kerran, ei ollut mun juttu ollenkaan. Parilla ekalla kerralla ei tullut mitään olotiloja, vikalla kerralla alkoi väsyttämään niin, että koko ilta meni nukkuessa ja sängyn pohjalla. Paljon melua tyhjästä. Tai sitten vain toimii eri ihmisillä eri tavoin.

Hankala sisäistää jotain porttiteoriaa kannabiksen kohdalla. Ainakin itsellä lopahti mielenkiinto huumeita kohtaan täysin kannabista kokeiltuani.

suuri osa kokeilee kannabista kerran tai pari, ja se siitä.

tähän väliin pitää päästä tyrkyttämään amfetamiinia ja muitakin kovia huumeita, muuten asiakas menetetään.

En tiedä mistä vetelet noita tietojasi, mutta ihmiset kyllä ihan oikeasti ostaa ja käyttää ihan pelkkää kannabista, kuten moni käyttää pelkkää alkoholia. Ja kasvattajat usein myyvät pelkkää kannabista. Sille on paljon kysyntää ihan sellaisenaan.

Kovat huumeet sekoittavat olon aivan eri tavalla, ovat eri tavalla vaarallisia ja laittomia, esim. amfetamiinilla kyllä suoraan haetaan jotain ihan muuta kuin rentoutunutta oloa kavereiden kanssa.

Itse haen amfetamiinilla sosiaalista, puheliasta, rentoa ja mukavaa oloa kavereiden kanssa, ja sen siitä saankin.

itse huomannut piripäistä, että saattavat ns. kilahtaa koska tahansa.

ainakin jos käyttävät samaan aikaan myös alkoholia.

Itse en ole koskaan kilahtanut, eikä kukaan muu viihdekäyttäjätuttukaan. Eri asia sitten jos käyttää jatkuvasti.

Vierailija
62/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabis on huume josta voi menettää kaiken ensimmäisellä hönkäisyllä.

Kannabis voi tappáá yhtä helposti kuin heroiiini.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten sitä flegmaattista p*skaa edes viljellään, jos toiset lajikkeet on paljon parempia?

varmaan siksi, että joku tykkää sellaisestakin lajikkeesta, vaikka sinä et.

Täytyy olla päässä vikaa, jos haluaa ehdoin tahdoin siihen tilaan itsensä saattaa.

se on vain oma mielipiteesi asiasta.

Vierailija
64/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään, kaikkihan sen tietää että piikittämisestä ne hyödyt tulee

Ville Heimo Antero Itälä on suomalainen idioottipoliitikko, joka toimi Kansallisen Kokoomuksen puheenjohtajana vuosina 2001–2004. Sen jälkeen hänet valittiin Euroopan parlamentin jäseneksi vuoden 2004 vaaleissa. Hän luopui parlamenttipaikastaan tultuaan valituksi Euroopan tilintarkastustuomioistuimen jäseneksi vuonna 2012.

Syntyi: 10. toukokuuta 1959 (ikä 59 vuotta), Luumäki

Ville Itälä on ke"hari, perustyhmä kokoomuslainen va"jakki.

Vierailija
65/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi muuten sitä flegmaattista p*skaa edes viljellään, jos toiset lajikkeet on paljon parempia?

varmaan siksi, että joku tykkää sellaisestakin lajikkeesta, vaikka sinä et.

Täytyy olla päässä vikaa, jos haluaa ehdoin tahdoin siihen tilaan itsensä saattaa.

se on vain oma mielipiteesi asiasta.

Puhuttiinko tässä nyt viinasta?

Vierailija
66/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tulen niin vihaiseksi joka ikisestä huumemyönteisestä kirjoituksesta.

Miksi huumeita vastustavat eniten he ketkä eivät edes käytä niitä?

Miten niin? Olen itse nuorena aikuisena käyttänyt. Vuosia ja varsin monipuolisesti. Enkä haluaisi sellaista elämää kenellekään.

Olen itse aikuinen ja käytän kannabista. Minulle se vain jotenkin tuntuu sopivan. En tuputtele sitä kenellekään, mutta välillä ystävieni yllättävä ja pyytämätön moraalisäteily ahdistaa. Heille taas maistuu tupakka ja alkoholi ilman mitään ongelmia, jotka taas eivät puolestani sovi itselleni yhtään. Noh, makuasioita.

Vierailija
67/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa aivosyövän, kandee blossailla kannabista.

Vierailija
68/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On ihan eri asia käyttää kannabista lääkkeenä kuin päihteenä.

Kaikenlaista sakkia tuntiessani väitän, että pitkäaikainen, päivittäinen käyttö todellakin passivoi ja tyhmentää. Lisäksi tekee ihmisestä selvin päin räjähdysherkän.

Itse olen kokeillut sen verran, että tiedän millainen vaikutus on. Itselle tulee vain turta ja rauhoitettu olo. Ei naurata. Aistit korostuvat, se on joltakin puolelta kolikkoa katsottuna positiivista.

Lääkekäytössähän kannabiksen annostus on tosiaan jopa useitakin grammoja kannabista päivässä, ja päihdekäytössä taas käytetään satunnaisesti kannabista muutamia gramman osia. Eli yksikään päihdekäyttäjä ei tosiaankaan käytä kannabista niin paljon kuin lääkekäyttäjät. Siinä on se suurin ero. Kannabishan ei edes päihdytä, jos sitä käyttää ns. "liikaa" tai niin paljon kuin "lääkäri määrää". Autoakin saa ajaa, eikä kannabis ole edes kolmiolääke.

Ja kunhan vain lääkäri määrää vahvaa kannabista useita grammoja päivässä, kannabiksen ei ole edes raportoitu aiheuttaneet mitään ongelmia. Joten tuskinpa paljon vähäisempi päihdekäyttökään niitä aivan kauheasti oikeasti aiheuttaa.

Eräs aiemmin jo vuosia kotikasvatettua hamppua poltellut tuttu sai sairauteensa lääkekannabisreseptin ja ensimmäisen vuoden jälkeen lopetti koko kannabiksen käytön. Miksi? Koska oli todennut säännöllisen suurten annosten käytön myötä hidastuneensa niin, että häntä itseäänkin hävetti näyttäytyä ihmisten ilmoilla.

Vedä sinä va"jakki vaan sitä pa"skaa "pi"riä" ja ole "reipas mallioppilas".

"Hävetti näyttäytyä ihmisten ilmoilla"

Mitä noi muut musta ajattelee, menetänkö kasvoni. Hyvä vam"maiset, way to go!! kysstkaa itsenne siihen "pi"riin".

Vierailija
69/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut vain muutaman kerran, ei ollut mun juttu ollenkaan. Parilla ekalla kerralla ei tullut mitään olotiloja, vikalla kerralla alkoi väsyttämään niin, että koko ilta meni nukkuessa ja sängyn pohjalla. Paljon melua tyhjästä. Tai sitten vain toimii eri ihmisillä eri tavoin.

Hankala sisäistää jotain porttiteoriaa kannabiksen kohdalla. Ainakin itsellä lopahti mielenkiinto huumeita kohtaan täysin kannabista kokeiltuani.

tähän väliin pitää päästä tyrkyttämään amfetamiinia ja muitakin kovia huumeita, muuten asiakas menetetään.

Ei huumekauppiailla (jotka yleensä on vaan niitä normikäyttäjiä, jotka pienellä kaupalla rahoittaa vähän omaa käyttöä) oo mitään tarvetta yrittää hankkia tai pitää asiakkaita.

mutta jos aikoo tehdä tiliä huumekaupalla, asiakkaat pitää koukuttaa koviin huumeisiin, sillä kannabis ei riitä ihmisten orjuuttamiseen, kun riippuvuus ei ole edes kofeiinin luokkaa.

Höpöhöpö, asiakkaista ei ole näissä hommissa pulaa. Ylipäätään tyypillinen asiakas on täysin normaali työssäkäyvä ihminen, koukussa olevat kaiken menettäneet narkit on niitä paskimpia asiakkaita, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu kun niiden kanssa asioi.

Terveisin huumediileri

Vierailija
70/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabispsykoosiin sairastuneen läheisenä tulen tuosta myönteisestä propagandasta tosi vihaiseksi. Siinä meni nuoren, lahjakkaan miehen elämä pilalle.

Uskon, että lääkekannabis on eri asia, varsinkin krooniseen kipuun on saatava helpotusta, mutta on paljon ihmisiä, joilla ihan geneettisesti kannabis tekee pahaa jälkeä psyykelle.

Koko elämäkö sillä meni pilalle, vai hetki elämästä?

Yllätyitkö, että Suomi on täynnä "päi"hdevam"maisia", joiden pää ja aivot on siinä kuosissa, että niiden ei kannattais vetää yhtään mitään päihdyttäviä aineita.

No nämäpä vetää niitä eniten, koska "pitää saada pää sekaisin"

Kannabis ei pilannut poikasi elämää, vaan hänen vaja"aälyisyytensä.

Vierailija
71/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis on huume. Huumeista ei ole mitään hyötyä.

Sano nyt vielä, että se on HE"ROIINIA. Tee karhunpalvelus lapsillesi.

Vierailija
72/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain kannabis voi toimia, mutta itselläni se aiheuttaa vain jumitusta ja flegmaattisuutta. Ei ollenkaan positiivisia kokemuksia.

Kannattaa vaihtaa kannabislajike piristävään, sedatiivisen lajikkeen sijaan. Nyt tuo "ruikutuksesi" johtuu vain huonosta lajikevalinnasta.

Itse olen monesti polttanut lajiketta jota enemmän polttavat kaverit ovat kehuneet tosi piristäväksi eikä yhtään jumittavaksi, mutta silti olen itse mennyt siitä ihan jumiin. Kerran kasvatin itsekin sativavoittoista lajiketta, eikä kyllä siltikään tullut mitään piristävää vaikutusta.

ADHD?

Vierailija
73/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koukussa olevat kaiken menettäneet narkit on niitä paskimpia asiakkaita, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu kun niiden kanssa asioi.

Terveisin huumediileri

Nistit kyllä ostaa ihan kiltisti kamansa, kun ei muutakaan vaihtoehtoa ole.

Vierailija
74/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huumekauppiailla (jotka yleensä on vaan niitä normikäyttäjiä, jotka pienellä kaupalla rahoittaa vähän omaa käyttöä) oo mitään tarvetta yrittää hankkia tai pitää asiakkaita.

mutta jos aikoo tehdä tiliä huumekaupalla, asiakkaat pitää koukuttaa koviin huumeisiin, sillä kannabis ei riitä ihmisten orjuuttamiseen, kun riippuvuus ei ole edes kofeiinin luokkaa.

Höpöhöpö, asiakkaista ei ole näissä hommissa pulaa. Ylipäätään tyypillinen asiakas on täysin normaali työssäkäyvä ihminen, koukussa olevat kaiken menettäneet narkit on niitä paskimpia asiakkaita, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu kun niiden kanssa asioi.

Terveisin huumediileri

että sellainen roolileikki sinulla menossa tällä kertaa.

eipä ole ensimmäinen satuilusi.

Vierailija
75/76 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin huumediileri

Älä viitsi keksiä satuja, vaikka et muuta osaakaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Patologinen_valehtelu

Vierailija
76/76 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terveisin huumediileri

Älä viitsi keksiä satuja, vaikka et muuta osaakaan.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Patologinen_valehtelu

No just. Ihan kun tätä palstaa ei diileritkin lukisi. Ainakin ihan paikkansapitävä argumentti.

T. Entinen diileri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan