Oletko koskaan kaunistellut cv:n aukkoja valheella
tyyliin omaishoitaja, maailman ympärimatka ym jota ei voi todistaa valheekdi, mutta joka näyttää paremmalta kuin ei mitään.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Tosi moni on niin tehnyt.
Mutta ei siitä kauheasti hyötyä ole kun ei niitä töitä saa kuitenkaan.
Ei niillä cv:n aukoilla ole väliä koska ei töitä saa cv:llä vaan ihmisiä tuntemalla. Jos et töitä saa niin sulla on "ihmissuhdeaukkoja".
Totta. Minä hain yhteen firmaan duuniin ja tein ja hieroin mun ceeveetä tuskassa, niin että kun ojennan sen sille äijälle, niin se huomaa että nyt tosi kyseessä. Musta oltiin vihjattu kyseiseen firmaan, ku kaveri on samassa yrityksessä, mutta eri kaupungissa. Menin sitten sinne haastikseen, niin sitä äijää ei kiinnostanu paskaakaan mun paperit. Otin mun kansion esille, niin juu en mä jaksa noita lueskella. Se kesti joku kolme minuuttia koko haastattelu ja tervetuloa taloon.
En. Ei ole tosin ollut tarvettakaan, pisin aukko on ollut 4kk.
Kaikkihan laittaa valkoisia valheita CV:hen.
Eipä ole koskaan cv:tä tarvinnut tehdä
En ole koskaan kaunistellut, mutta olenkin alalla, jossa kaikilla on aukkoja, paitsi jos olet ihan aloittelija. Ja aukoista huolimatta olen saanut töitä. Tähän vaikuttaa ennenkaikkea ammattitaito, mutta myös se, että kaikki alani toimijat ja työnantajat alkavat jo tietää, että sitä riittää. Ja tästähän suhteissa on nimenomana kyse, siitä, että joku tietää sun olevan hyvä. Jos ne tietäisivät sun olevan ihan surkea, niistä ei olisi mitään iloa...