Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä taitaa kummitella!

Vierailija
02.01.2019 |

Tultiin hetki sitten kotiin ja nähtiin miehen kanssa selvästi, miten joku meni portaikkoon. Lapsi ei onneksi huomannut mitään eikä haluttu pelästyttää, purin kauppakassia 112 valmiina kännykässä mutta sitten mies tuli alas ja pudisteli päätään. Ehkä mieskin nyt alkaa uskoa, kun olen sanonut että täällä on outo tunnelma ja näkyy varjoja! Pitkin ostaa vanha rintamiestalo...

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa teette niin EI kannata yrittää kommunikoida ahdistavan oloisen hengen kanssa meditoimalla. Mulla eräs kaveri oli ahdistunut talonsa kellarissa olevasta todella hyytävästä tunnelmasta ja pyysi minuakin käymään, kokeilemaan aistinko siellä jotain. No aistin todellakin. Minä halusin olla avuksi ja ajattelin, että entä jos se henki haluaa jotain tai on jäänyt joku vaivaamaan, niin mahtaisiko se pystyä kommunikoimaan ajatuksiini jos hiljentäisin mieleni ja odottaisin ihan hiljaa. Pyysin kaveria jättämään minut yksin, hain tuolin ja jäin istumaan sinne ahdistavaan käytävään, aloin meditoida. Pohjimmiltani en edes uskonut kummituksiin, vaikka ajattelinkin että olisihan se siistiä jos sellaisia olisi olemassa ja jos itseltä löytyisi meedionkykyjä. 

Siinä kävi sitten niin, että yhtäkkiä suljetuissa silmissäni alkoi ensin näkyä jonkinlaisia geometrisia kuvioita. Jos avasin silmät ne katosivat. Ok, ei mitään ongelmaa, toivoin oikein että näkisin jotain selkeämpää. Ja joo näin myös, todella sairaita raakoja kuvia nopeassa toistossa, kaoottisena kuvakavalkadina. Ajattelin että varmaan mielikuvittelen, mutta kysyn nyt siltä varalta jos joku henki täällä on että mitä se haluaa minulle sanoa. Yhtäkkiä ajatuksiini muodostui ikään kuin "tarvitsen kehon jotta pystyn toteuttamaan sen minkä näytin" - en kuullut mitään ääntä, vaan se oli ikään kuin oma sisäinen puhe mutta aivan kamalan ahdistava. Sitten minun tuli aivan järkyttävän kylmä ja sellainen tunne että olen sekoamassa. Juoksin pakoon paikasta, kun ihan oikeasti pelkäsin että se saattoi yrittää riivata minua.

No katsos! Ihan klassinen ”raamatullinen riivaaja” (®️ ja ™️). Sitä minä olen epäillytkin noiden olevan.

Sellaiselta se tosiaan tuntui. Se ihan silkka pahuuden ja tyhjyyden kammottava tunne mikä tuli päälle siinä kun kysyin mitä se haluaa, oli jotain aivan uskomatonta. Ja heräilin monta viikkoa öisin siihen että näin unissani niitä samoja mielikuvia joita olin nähnyt tuolloin, ja välillä pelotti olla yksin. En ole yleisesti säikky ihminen, minusta useimmat kauhuelokuvatkin on lähinnä koomisia tai pitkästyttäviä. Toki tajuan mahdolliseksi että koko homma oli pelkkää omaa mielikuvitustani, mutta enpä tietoisesti kokeilisi toiste samaa. Ennenhän minäkin turhauduin ja naureskelin jos jotkut uskovaiset kirjoitteli tällaisiin ketjuihin että ne on pimeyden henkivaltoja, meditaatio on vaarallista tms, mutta ei enää naurata yhtään.

Vierailija
22/40 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on kiva lukea näin nukkumaanmenoaikaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tahansa teette niin EI kannata yrittää kommunikoida ahdistavan oloisen hengen kanssa meditoimalla. Mulla eräs kaveri oli ahdistunut talonsa kellarissa olevasta todella hyytävästä tunnelmasta ja pyysi minuakin käymään, kokeilemaan aistinko siellä jotain. No aistin todellakin. Minä halusin olla avuksi ja ajattelin, että entä jos se henki haluaa jotain tai on jäänyt joku vaivaamaan, niin mahtaisiko se pystyä kommunikoimaan ajatuksiini jos hiljentäisin mieleni ja odottaisin ihan hiljaa. Pyysin kaveria jättämään minut yksin, hain tuolin ja jäin istumaan sinne ahdistavaan käytävään, aloin meditoida. Pohjimmiltani en edes uskonut kummituksiin, vaikka ajattelinkin että olisihan se siistiä jos sellaisia olisi olemassa ja jos itseltä löytyisi meedionkykyjä. 

Siinä kävi sitten niin, että yhtäkkiä suljetuissa silmissäni alkoi ensin näkyä jonkinlaisia geometrisia kuvioita. Jos avasin silmät ne katosivat. Ok, ei mitään ongelmaa, toivoin oikein että näkisin jotain selkeämpää. Ja joo näin myös, todella sairaita raakoja kuvia nopeassa toistossa, kaoottisena kuvakavalkadina. Ajattelin että varmaan mielikuvittelen, mutta kysyn nyt siltä varalta jos joku henki täällä on että mitä se haluaa minulle sanoa. Yhtäkkiä ajatuksiini muodostui ikään kuin "tarvitsen kehon jotta pystyn toteuttamaan sen minkä näytin" - en kuullut mitään ääntä, vaan se oli ikään kuin oma sisäinen puhe mutta aivan kamalan ahdistava. Sitten minun tuli aivan järkyttävän kylmä ja sellainen tunne että olen sekoamassa. Juoksin pakoon paikasta, kun ihan oikeasti pelkäsin että se saattoi yrittää riivata minua.

No katsos! Ihan klassinen ”raamatullinen riivaaja” (®️ ja ™️). Sitä minä olen epäillytkin noiden olevan.

Sellaiselta se tosiaan tuntui. Se ihan silkka pahuuden ja tyhjyyden kammottava tunne mikä tuli päälle siinä kun kysyin mitä se haluaa, oli jotain aivan uskomatonta. Ja heräilin monta viikkoa öisin siihen että näin unissani niitä samoja mielikuvia joita olin nähnyt tuolloin, ja välillä pelotti olla yksin. En ole yleisesti säikky ihminen, minusta useimmat kauhuelokuvatkin on lähinnä koomisia tai pitkästyttäviä. Toki tajuan mahdolliseksi että koko homma oli pelkkää omaa mielikuvitustani, mutta enpä tietoisesti kokeilisi toiste samaa. Ennenhän minäkin turhauduin ja naureskelin jos jotkut uskovaiset kirjoitteli tällaisiin ketjuihin että ne on pimeyden henkivaltoja, meditaatio on vaarallista tms, mutta ei enää naurata yhtään.

On kai siihen joku syy että noihin henkiin yhteydenottaminen on ankarasti kielletty niin juutalaisuudessa (ja sitä tietä kristinuskossa) kuin islamissakin... ?

Vierailija
24/40 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.....en kuullut mitään ääntä, vaan se oli ikään kuin oma sisäinen puhe mutta aivan kamalan ahdistava. Sitten minun tuli aivan järkyttävän kylmä ja sellainen tunne että olen sekoamassa. Juoksin pakoon paikasta, kun ihan oikeasti pelkäsin että se saattoi yrittää riivata minua.

Kyllä, tunnepohjainen diagnoosisi oli aivan oikeassa: mielenterveytesi ei ole vahvimmasta päästä.

Lahoissa latvoissa näkyy, kuuluu, vilkkuu ja tuntuu vähän kaikenlaiselta. Näissä ”kummitusjahti”-ohjelmissakin tulee ”tutkijoille” aina jos jonkinlaisia tuntemuksia ja silmäkulmissa näkyy kaikenlaista. Vaikkapa sitten geometrisiä kuvioita.

Hohhoijaa.

Itse asiassa tuota mietinkin tuon kokemuksen jälkeen, että olin toisinaan katsonut pitkästyneenä niitä Haunted tms ohjelmia, kun mitään muuta ei näyttänyt oikein tapahtuvan kuin jotkut jännittyneet ihmiset hätäilee jokaisesta narahduksesta tai kolahduksesta, korkeintaa joku valopallo näkyy sekunnin kuvassa mistä ei voi tietää onko se hyönteinen tms. Olin aina ajatellut että joko ne näyttelee draaman takia niin pelokasta tai sitten tosiaan on vähän latva b tapauksia kerätty sinne kauhistelemaan kun pimeässä talossa kuuluu joku vanhan talon elämisääni. Mutta kun koki sellaista kauhua omassa päässä, olipa kuviteltua tai ei, niin alkoi vähän paremmin tajuta että se kauhu voi olla ihan aitoa eikä tarvi olla yleisesti omituisen arka ihminen että voi kokea sellaista.

Vierailija
25/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan meedio on parempi ratkaisu henkien häädössä kuin pappi mutta kyllä kodin siunauskin kannattaa tehdä.

Minä asuin kodissa jossa jouduin pyytää apuun meedion sekä papin mutta meno ei rauhoittunut. Se asunto oli aivan kamala energioiltaan. Nuori, herkkä pappi aisti heti eteisessä outoja ja sai päänsäryn. Särky katosi kodin siunaaminen jälkeen.

Koin siinä asunnossa aivan älyttömästi erilaisia ilmiöitä. Muutama kaveri kieltäytyi tulemasta kotiini koska pelkäsivät.

Olen myös "nähnyt" meditaatiossa aivan kamalia hahmoja ja kasvoja. Nää on kasvun paikkoja. Miten voittaa pelko? Näille negatiivisille entiteeteille ihmisen pelko antaa energiaa ja ne vahvistuu.

Useimmiten koteihin jää joko jäännösenergiaa tai edellinen asukas jää kuolemansa jälkeen tänne maan kenttään pyörimään. Joskus ne on sitkeitä mutta tajuavat meedion välityksellä ettei heidän paikkansa ole enää täällä meidän joukossamme vaan heidän tulee kulkea Valoon.

Vierailija
26/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan heti tonnin sille, joka onnistuu saamaan kummituksesta täysin aukottomat todisteet kuvamateriaaleineen. Kumma kyllä vaikka olen tämän tarjouksen pitänyt jo vuosikymmeniä voimassa, niin kukaan ei ole halunnut lunastaa helppoa tonnia :)

Vierailija
27/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on kiva lukea näin nukkumaanmenoaikaan

Ja heräämisaikaan!

Pitääkö teidän hommata Aavedatan pojat paikalle... Hrrrrr...

👻

Vierailija
28/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

n-25 kirjoitti:

No jos se on mukava henki, niin mitä välii. Taisitte pelästyttää sen kun se piti omaa kivaa sillä aikaa kun olitte poissa kotoa.

Mukavia henkiä ei ole - ovat demoneja ne kummitukset.

Pyytäkää joku todellinen uskovainen ajamaan nuo riivaajat ulos talostanne.

Huom. Kaikki papit eivät ole edes uskossa, joten varmistukaa, että on todellinen Jeesuksen seuraaja, muita  demonit ei tottele.

Vierailija
29/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan meedio on parempi ratkaisu henkien häädössä kuin pappi mutta kyllä kodin siunauskin kannattaa tehdä.

Minä asuin kodissa jossa jouduin pyytää apuun meedion sekä papin mutta meno ei rauhoittunut. Se asunto oli aivan kamala energioiltaan. Nuori, herkkä pappi aisti heti eteisessä outoja ja sai päänsäryn. Särky katosi kodin siunaaminen jälkeen.

Koin siinä asunnossa aivan älyttömästi erilaisia ilmiöitä. Muutama kaveri kieltäytyi tulemasta kotiini koska pelkäsivät.

Olen myös "nähnyt" meditaatiossa aivan kamalia hahmoja ja kasvoja. Nää on kasvun paikkoja. Miten voittaa pelko? Näille negatiivisille entiteeteille ihmisen pelko antaa energiaa ja ne vahvistuu.

Useimmiten koteihin jää joko jäännösenergiaa tai edellinen asukas jää kuolemansa jälkeen tänne maan kenttään pyörimään. Joskus ne on sitkeitä mutta tajuavat meedion välityksellä ettei heidän paikkansa ole enää täällä meidän joukossamme vaan heidän tulee kulkea Valoon.

Ja mitään meedioitahan ei kannata kutsua, koska ovat itsekin täynnä riivaajia!

Vain todellinen Jeesuksen seuraaja pystyy  Pyhässä Hengessä ja Jeesuksen nimessä ajamaan kaikki pahat henget eli kummitukset pois.

Vierailija
30/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meedioksi itseään kutsuva ihminen voi olla mikä tahansa toistaitoinen puoskari, joka haluaa vain rahastaa. Luterilaispapitkin on aika kädettömiä tällaisissa tapauksissa.

Vierailija
31/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäännösenergia voi olla positiivista tai negatiivista. Mutta kun jossakin talossa on mukava ilmapiiri ilman näkyvää syytä, ei jostakin syystä ollakaan paikalle kutsumassa pappia hihhuloimaan. :)

Asuin nuorena  asunnossa jossa oli tapahtunut mm itsemurha ja paljon väkivaltaa, siellä oli alkuun hyvin painostava tunnelma. Vuosien mittaan se hälveni ihan itsekseen, enkä usko että siellä oli mitään sellaista kummitusta joka olisi omannut tietoisuuden, tai voinut tehdä mitään pahaa kenellekään.

Nykytalossa selvästi kummittelevat pihapiirissä vuosikymmeniä asuneet entiset kissamme, minusta se on pelkästään kiva asia. Laitamme mm jouluna kynttilän niiden haudoille.

Vierailija
32/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tätä oikein "siistinä" voi pitää, kun kellarissa jossa on sauna ja pesukone tulee äkkiä semmoinen olo ,että nyt pois täältä ! Ahdistaa pestä pyykkiä tai käydä suihkussa, sauna menettelee kun siellä on koko perhe.

Lasta myös ahdistaa vintti,  se että joutuu kulkemaan vintin ohi huoneeseensa mennessään. Välillä huutaa että tulkaa sulkemaan tuo ovi (vintin) ja minä kun olin varma, että se oli aikaisemmin kiinni..

Muutimme tähän viime  keväänä.

A.p

Nuo on ihan normaaleja tuntemuksia.

Vierailija
33/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette muuttaneet taloon viime keväänä, ja siellä olisi jotain mikä haluaa teille pahaa, olisi se jo toteuttanut suunnitelmansa. Onko teillä videokameraa, minkä saisitte esimerkiksi portaikkoon tai vintin lähistöön joksikin aikaa? Saisitte selville jos siellä on jotain. Minulla oli samanlainen paha tunne kun muutin kerrostaloon missä olen asunut nyt vuoden. Alussa tuntui esimerkiksi, että suihkussa ollessani jokin on läsnä. Lisäksi sama tunne oli joskus nukkumaan mennessä, ja ilta - aikaan myös asuntoni lamppu teki semmoisen äänen että aivan kuin joku olisi koskenut siihen. Nyt vuoden jälkeen olen jo päässyt yli näistä ajattelemalla, että jos täällä olisi jotain pahaa, se olisi jo tehnyt minulle sen, minkä se aikoo.

Ahtaat suihkukopit ja vessat tuottavat tuon tunteen ihan automaattisesti. Meillä on ahdas suihkunurkka ja töissä siivoan pesuhuoneen vessoja. Niissä tulee helposti sama tunne.

Vierailija
34/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

n-25 kirjoitti:

No jos se on mukava henki, niin mitä välii. Taisitte pelästyttää sen kun se piti omaa kivaa sillä aikaa kun olitte poissa kotoa.

Mukavia henkiä ei ole - ovat demoneja ne kummitukset.

Pyytäkää joku todellinen uskovainen ajamaan nuo riivaajat ulos talostanne.

Huom. Kaikki papit eivät ole edes uskossa, joten varmistukaa, että on todellinen Jeesuksen seuraaja, muita  demonit ei tottele.

Oliko sulla minkälainen testi, jolla selvität papin kelpoisuuden henkienkarkottamiseen? Että mistä sellaisen todellisen Jeesuksen seuraajan (™️) eli pätevän piruntorjuntaupseerin erottaa laiskanpulskeasta leipäpapista?

Vierailija
35/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksan heti tonnin sille, joka onnistuu saamaan kummituksesta täysin aukottomat todisteet kuvamateriaaleineen. Kumma kyllä vaikka olen tämän tarjouksen pitänyt jo vuosikymmeniä voimassa, niin kukaan ei ole halunnut lunastaa helppoa tonnia :)

Sääli, että Pohjois-Karjalan opiston vanha "urkka" (60-luvun talo, jonka maantasoisessa kerroksessa oli urheilusali ja kellarissa teatteriopiskelijoiden asuntola) on purettu, muuten olisin ottanut haasteen vastaan. Siellä käveli aamuöisin vielä 2000-luvun alussa salin halki joku, jolla oli vanhanaikaiset naulapohjaiset saappaat ja raskaat askelet. Tietääkseni kukaan ei koskaan nähnyt mitään, askeleet vain tulivat tyhjästä, kävelivät saman muutaman metrin pätkän ja katosivat tyhjään. Niin arkisin kuin pyhäisinkin (siivoojat tulivat vasta paria tuntia myöhemmin, ja hekin vain kerran tai kahdesti viikossa).

Mitään selitystä ei niille koskaan löytynyt - ei mystisiä kuolemantapauksia salissa, ei intiaanien hautausmaata rakennuksen alla. Selvittämättä jää, koska koko pytinki purettiin ja tilalle rakennettiin uusi ja hienompi.

Vierailija
36/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olette muuttaneet taloon viime keväänä, ja siellä olisi jotain mikä haluaa teille pahaa, olisi se jo toteuttanut suunnitelmansa. Onko teillä videokameraa, minkä saisitte esimerkiksi portaikkoon tai vintin lähistöön joksikin aikaa? Saisitte selville jos siellä on jotain. Minulla oli samanlainen paha tunne kun muutin kerrostaloon missä olen asunut nyt vuoden. Alussa tuntui esimerkiksi, että suihkussa ollessani jokin on läsnä. Lisäksi sama tunne oli joskus nukkumaan mennessä, ja ilta - aikaan myös asuntoni lamppu teki semmoisen äänen että aivan kuin joku olisi koskenut siihen. Nyt vuoden jälkeen olen jo päässyt yli näistä ajattelemalla, että jos täällä olisi jotain pahaa, se olisi jo tehnyt minulle sen, minkä se aikoo.

Ahtaat suihkukopit ja vessat tuottavat tuon tunteen ihan automaattisesti. Meillä on ahdas suihkunurkka ja töissä siivoan pesuhuoneen vessoja. Niissä tulee helposti sama tunne.

Ei selitä, saman kokoinen  ja yhtä valoisa tila voi tuntua hyvin erilaiselta. Eläimet reagoivat ilmapiireihin (joita myös voi ajatella kummituksena), muuten olisin syyttänyt omaa mielikuvitustani, mutta kun koirani selvästi kuuli samat äänet. Ja koirien kuulo on tarkka, ne kyllä erottavat oman talon tutut narinat jne.

Kaikki henget tai kummitukset eivät ole negatiivisia, ei niille positiivisille mitään tarvitse tehdä. Negatiivisille taas ei voi kukaan oikeasti tehdä mitään, ei muualla kun kauhuelokuvissa. Ajan mittaan se mitä siinä paikassa tapahtuu nyt joko tuo paikkaan hyvää energiaa, tai huonoa.

Vierailija
37/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aphan on itse herkkä mediaalisesti, joten miksi turhaan kutsua paikalle meediota? Hän voi itse suojata itsensä ja kiertää talonsa huoneet pyytäen kohteliaasti henkeä häipymään ja suojata myös ne huoneet ja talon pihapiirin. Katso netistä, siellä on ohjeita.

Luokaa hyvää henkeä paikkaan ilolla ja naurulla. Negatiivinen energia kun saa pelosta ja negatiivisuudesta lisää voimaa. Mutta riivaajasta tuskin on kyse, turha pelätä. Kenties talon entinen asukas on vain niin rakastunut paikkaan, että viipyilee siellä edelleen.

Vierailija
38/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometta? Senhän tiedetään vaikuttavan myös käytökseen. Jos ap:n kellari on homeessa?

Vierailija
39/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Vierailija
40/40 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jonkun mielestä on hyvä ajatus että naiset saa äänestää...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä