Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kiusaaja voi elää sen tiedon kanssa, että jossain joku vihaa häntä ikuisesti?

Vierailija
02.01.2019 |

Se viha ei koskaan laannu. Joku muistaa sinut, kiusaaja, ja kuvittelee mielessään hirvittäviä kidutuksia nimenomaan sinulle, sanoista ja teoista jotka olet ehkä joskus piloillasi heittänyt ja saman tien unohtanut. Hänen mielessään ne elävät päivästä toiseen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä usko että ne edes ajatteli että se on kiusaamista, saati muista sitä. Eivät taatusti edes välittäisi. Naurahtaisivat vain ja katsoisivat oudosti. Enmä usko että mitään 20 vuoden takaisia asioita kandee kaivella.

Vierailija
22/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksanut vihata kiusaajaani. Toki jonkin aikaa mutten enää aikapäiviin. Oma kiusajani tosin ilmestyi oveni taakse vuosien jälkeen ja pyysi anteeksi. Ja vaikutti oikeasti katuvalta. Ilmeisesti jotkut jossain vaiheessa tajuavat auheuttaneensa kärsimystä.

Vierailija
24/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kiusaaja edelleenkin muistaa kiusaamansa ihmisen vain sinä vinkuvana läski-Ellina joka näytti possulta, niin hyvin todennäköisesti vain nauttii ajatuksesta, että ehkä kiusattu edelleen muistaa, mitä hänelle sanottiin ja tehtiin... Ajatus voi muuttua, jos myöhemmin näkee tämän ihmisen uudelleen, tällä kertaa ihan elävänä ihmisenä.

Vierailija
25/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se viha sen vihan kohdetta vahingoita millään tavalla. Itsellesi sinä tuolla vain hallaa teet, annat jossain kaukana olevalle ihmiselle vieläkin valtaa itseesi ja oloosi. Kiusaajasi on edelleen niskan päällä.

Tämä. En jaksa itse ainakaan rypeä siinä paskassa mitä elämä oli. Helpompaa antaa mennee olla, toki olen joutunut asiat käsittelemään moneen kertaan.

9 vuotta pahasti kiusattu.

Vierailija
26/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.. sanoista ja teoista jotka olet ehkä joskus piloillasi heittänyt ja saman tien unohtanut. Hänen mielessään ne elävät päivästä toiseen.

Tuo ei kuulosta normaalilta ajattelutavalta. Joitain ihmisiä kiusataan oikeasti vuosia ja mitä kamalimmilla tavoilla - jos itse jäät märehtimään jonkun muutamaa sanaa vuosikymmeniksi, olisiko terapian paikka?

Kukaan ei määritä toisen kokemusta. Tai mikä on viimeinen pisara. Traumatisoituminen ei ole tahdonalaista joten siitä ei saa syyllistää.

Narsisteille mikä tahansa huomio on huomiota. Pohjimmiltaan he tietävät etteivät pärjää hyvällä, mutta pahalla saa varmasti huomiota ja tulee muistetuksi. Jos luonnevikainen kiusaaja tietäisi miten paljon on vaikuttanut, olisi se tieto niille vain ja ainoastaan vahvistava kokemus.

Kiusaajat eivät kestä että kiusattavilla on jotain mitä heiltä puuttuu esim normaali hyvyys ja myötätunto.

Mutta joka kerta kiusatessaan he loittonevat siitä mitä olivat alunperinkin vailla eli ihmisyyttä.

Vierailija
27/27 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

😡😠😈👿👹👺