Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panettaa koko ajan

Seisokki72
02.01.2019 |

Oon kohta viiskymppinen äijä ja panettaa nykyään koko ajan niin kuin ennen teininä.oli vuosia ettei edes kiinnostanut naiminen.mitähän helvettiä tää on.aamusesokit tullut takas ja kulli sojossa jatkuvasti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ihan märkä tästä aloituksesta, kiitos Ap.

Vierailija
2/13 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno kuulla.ei muutakuin sormettamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin antaa nymfomaalille munaa koko viikonlopun. Attaakos sildenaf 100mg Ajattelin ottaa aamulla yhden ja illalla toisen, kestääkö erektio pitempää ja onko se vaarallista.

Vierailija
4/13 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ole tietoa vai ettekö viitsi kertoa.

Vierailija
5/13 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta on tullut mies.

Vierailija
6/13 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytiin keskustelu:

Minä: -Meillä ei oikein halut kohtaa.

Mies: ???

Minä: Kun Mä haluaisin vaikka pari kolme kertaa päivässä ja sulle ne samat pari kolme kertaa viikossakin on liikaa.

Mies: -No ei kai _kukaan_ joka päivä pysty. En usko, että sitä kolmeakaan.

N50, M46

Vierailija
7/13 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin antaa nymfomaalille munaa koko viikonlopun. Attaakos sildenaf 100mg Ajattelin ottaa aamulla yhden ja illalla toisen, kestääkö erektio pitempää ja onko se vaarallista.

Muusta en tiedä kuin siitä että yli 4h yhtäjaksoisesti kestävä erektio alkaa tuhota kudosta peniksestä.

Vierailija
8/13 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muusta en tiedä kuin siitä että yli 4h yhtäjaksoisesti kestävä erektio alkaa tuhota kudosta peniksestä.

Pitäiskös ottaa riski ja koettaa sillä yhdellä ensin. Kuntoni on hyvä ja haluan antaa "lutkalle" hänelle niin paljon munaa ja kieltä että huutaa kun eläin. Viimeksi sain hänet bylsittyä niin ajattelin, hu hu siitäpä sait. Vielä mitä hetkenpäästä oli muna suussa, nyt haluan tietää mihin minä pystyn. Sen tiedän että viikonvaihteesta tulee rankka.

9/13 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä käytiin keskustelu:

Minä: -Meillä ei oikein halut kohtaa.

Mies: ???

Minä: Kun Mä haluaisin vaikka pari kolme kertaa päivässä ja sulle ne samat pari kolme kertaa viikossakin on liikaa.

Mies: -No ei kai _kukaan_ joka päivä pysty. En usko, että sitä kolmeakaan.

N50, M46

Itselle viis kertaa päivässä aika maksimi, kun sit on vaan niin poikki (toki kuntoilemalla enemmän vois pystyä enemmänkin). Jos kemiat toimii ja kunnon kipinää niin pari kertaa päivässä olis just optimi ja siihen ex temporeet päälle.

Vierailija
10/13 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin ollaan niin puutteessa että pahaa tekee. Sinkkuna meen eikä miehiä löydy. Toivoisin nettitreffipalstojen miehiltä vähän parempaa kirjoitustaitoa, että pääsisi heidän kanssaan asioissa eteenpäin.

Jellyjortikka ei vaan miestä korvaa, ei mitenkään!

N48

Vierailija
11/13 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täälläkin ollaan niin puutteessa että pahaa tekee. Sinkkuna meen eikä miehiä löydy. Toivoisin nettitreffipalstojen miehiltä vähän parempaa kirjoitustaitoa, että pääsisi heidän kanssaan asioissa eteenpäin.

Jellyjortikka ei vaan miestä korvaa, ei mitenkään!

N48

Miltä palstalta sinut löytäisi ja millä nimimerkillä?

Sinkkumies -69

Vierailija
12/13 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin, että en ole eliittikumppaneissa, en tinderissä enkä suomi24.

N48

Vierailija
13/13 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko näin, että en ole eliittikumppaneissa, en tinderissä enkä suomi24.

N48

No niin, en minäkään. Laitetaanpa hakua iän mukaan. Melko varmasti päihitän jellyjortikan keskustelussa ja sängyssä ;)

Sinkkumies -69

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi