Mitä tehdä jos mies käyttää steroideja?
Lyhyt pinna, epätavallisen nopea massanlisäys, turvonneet posket jne. Ihan kuin salaisi jotain. Mitä jos käyttää?
Kommentit (31)
Voitte tehdä mitä vaan paitsi ette lapsia.
Osta liukkaria, tulet tarvitsemaan.
Mitä pitäisi tehdä? Käyttää jos haluaa. Käytätkö itse naishormoneja?
Ilmoittaa poliisille ja paeta. Lääkeainerikos. Lisäksi apina kutistaa genitaalejaan, muutos on pysyvä.
Pinna palaa ilman syytä ja lapsia kannattaa tosiaan miettiä, kahdella tutulla hormonien käyttäjällä on toinen lapsista nepsy.
En ymmärrä miksi kukaan nainen olisi tuollaisen "miehen" kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siitä tulee alfa!
Ja beetat sillä on housussa.
Vierailija kirjoitti:
Taidat ite piikittää jotain paskaa näyttääksesi siltä miltä homopojat lehdissä ja kiukkuat kuin uhmaikäinen. Tiedätkö, että se voi surkastuttaa sun kivekset ja pilin ja muutos ei palaudu? Oma sukuhormonieritus hiipuu.
Estrogeeni ei hiivuta mitään vaan ylläpitää seksuaaliterveyttä munasolujen loputtua.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittaa poliisille ja paeta. Lääkeainerikos. Lisäksi apina kutistaa genitaalejaan, muutos on pysyvä.
Rakastan miestäni edelleen. Ilmeisesti kivekset voivat surkastua kun kehon oma hormonituotanto häiriintyy, mutta penikseen ei vaikuta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Pinna palaa ilman syytä ja lapsia kannattaa tosiaan miettiä, kahdella tutulla hormonien käyttäjällä on toinen lapsista nepsy.
Käyttö ei ole vaikuttanut tuohon. Joku muu syy, esim sattuma.
No en kattelis tuollaista varsinkaan ilman housuja. Joko surkastuman näkee? Sehän siis toimii kumpaankin päähän. Ainut mikä kasvaa, on lihas. Mies tekee itsestään aivotonta ja mu na ton ta lihantuottajaa, kuohilaskarjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan miestäni edelleen. Ilmeisesti kivekset voivat surkastua kun kehon oma hormonituotanto häiriintyy, mutta penikseen ei vaikuta.
Ap
Ja mitenhän käy jos lopettaa steroidit ja kivekset on kuin syntymättömällä sikiöllä? Ei toimi penis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat ite piikittää jotain paskaa näyttääksesi siltä miltä homopojat lehdissä ja kiukkuat kuin uhmaikäinen. Tiedätkö, että se voi surkastuttaa sun kivekset ja pilin ja muutos ei palaudu? Oma sukuhormonieritus hiipuu.
Estrogeeni ei hiivuta mitään vaan ylläpitää seksuaaliterveyttä munasolujen loputtua.
Kiitos haukuista, ei teiltä voi parempaa odottaa. Minulla on kivekset poistettu syövän takia ja todellakin piikitän testosteronia oman terveyden ja hyvinvoinnin takia. Minua ei kivesten pieneneminen haittaa kun ei niitä ole. Olisin saanut silikoniset tilalle mutta en näe tarpeelliseksi. Jos olet edes peruskoulun käynyt niin pitäisi ymmärtää ettei vaikuta peniksen kokoon.
Tai sitten on rajumpi kreatiinikuuri? Tutkiskele salimömmöt läpi ja katso mitä siellä on... Yleensä niillä jotka käyttää alkaa verisuonet turvota semmoiseksi ällöiksi. Mutta aina sitä ei päällepäin näy että käyttää.
Kreatiini voi kerryttää nestettä kehoon ja sellaisella joka ei aiemmin ole käyttänyt, mutta treenaa kovasti ja syö tarpeeksi voi massaa tulla yhtäkkiä paljonkin. Yleensä jossain vaiheessa alkaa tulla läpi kehosta ja tulee näppyjä selkään.
Mieti millä salilla käy, minkälaisia kavereita on, tuleeko aggressiiviseksi lopulta - ilman luonteen muutosta takaisin. Piikittääkö itse vai piikittävätkö salikaverin kanssa toisten takamuksiin, entä sydämen tila. Onko teidän kotona piikitetty kaverin kanssa jopa laitonta anabolista jonka sisällöstä ei tiedä, onko bse riski? Luultavasti mies jatkaa niiden käyttöä hamaan tulevaisuuteen?
Siitä tulee alfa!