Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia kokemattomista miehistä

Vierailija
02.01.2019 |

Oletteko olleet tekemisissä seksuaalisesti kokemattomien miesten kanssa? Millaista heidän kanssaan oli? Oliko kyseessä kenties tapailua, seksiä, vai kenties jopa parisuhde? Vai onko joku tuttavanne tai sukulaisenne kokematon?

Aihe kiinnostaa näin kokemattomana miehenä melkos paljon.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli ujo ja joutui itse olemaan vähän aloitteellinen. Naiminen oli aluksi aika sähläystä mutta minun tapauksessa mies oppi nopeasti. Onneksi olin itse kokenut.

Miten on ap sinun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän itse kukin ole tekemisissä seksuaalisesti kokemattomien miesten kanssa melko usein. Harvemmin tulee kysyttyä esim. bussikuskilta sen seksielämästä mitään.

Vierailija
4/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli ujo ja joutui itse olemaan vähän aloitteellinen. Naiminen oli aluksi aika sähläystä mutta minun tapauksessa mies oppi nopeasti. Onneksi olin itse kokenut.

Miten on ap sinun kanssa?

Olen ujo ja epävarma mies. Enkä oikein millään tavalla kelvollinen kumppaniehdokas. Oikein hyvällä tuurilla ja asioiden kaunistelulla saattaisin päästä yhdyntää harrastamaan. -Ap

Vierailija
5/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nussimattomuuteen kuole, mutta kyllähän se syö miestä kun kaverit saa. Kun tapaat sen oikean naisen hän auttaa sut asiassa eteenpäin. Kokematon tarvitsee aikaa läheisyyteen ja toisen tuntemiseen enemmän kuin moni muu. 👍

Vierailija
6/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta kahdesta kokemattomasta miehestä.

Ensimmäinen oli harrastanut seksiä vain yhden naisen kanssa ja siitäkin oli jo useampi vuosi. Hän suhtautui seksiin lähes pakkomielteisesti ja jotenkin kuvitteli, että minun, ihan vaan sen takia että olen nainen, pitäisi hyvittää hänelle kaikki seksittömät vuodet. Ei vaamaan tarvitse sanos, ettei suhdetta syntynyt.

Toinen kokemus oli taas täysin kokemattoman 31-vuotiaan kanssa ja se olikin aivan päinvastainen kokemus. Ensi yrittämä tuli kirjaimellisesti reisille, mutta siitä oli hyvä jatkaa. Mies oli ujo, mutta innokas. Oli jotenkin mielettömän ihanaa viedä hänet matkalle seksin maailmaan, koskettaa ja antaa koskettaa ja kokeilla. Oli ihana nähdä hänen pääsevän irti kuorestaan.

Suhdetta ei syntynyt, koska hän halusi lapsia tulevaisuudessa ja muutenkin tahdoimme erilaisia asioita. Nykyään hän seurustelee. Oli kunnia olla hänen ensimmäisensä.

Vierailija
7/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kokemusta kahdesta kokemattomasta miehestä.

Ensimmäinen oli harrastanut seksiä vain yhden naisen kanssa ja siitäkin oli jo useampi vuosi. Hän suhtautui seksiin lähes pakkomielteisesti ja jotenkin kuvitteli, että minun, ihan vaan sen takia että olen nainen, pitäisi hyvittää hänelle kaikki seksittömät vuodet. Ei vaamaan tarvitse sanos, ettei suhdetta syntynyt.

Toinen kokemus oli taas täysin kokemattoman 31-vuotiaan kanssa ja se olikin aivan päinvastainen kokemus. Ensi yrittämä tuli kirjaimellisesti reisille, mutta siitä oli hyvä jatkaa. Mies oli ujo, mutta innokas. Oli jotenkin mielettömän ihanaa viedä hänet matkalle seksin maailmaan, koskettaa ja antaa koskettaa ja kokeilla. Oli ihana nähdä hänen pääsevän irti kuorestaan.

Suhdetta ei syntynyt, koska hän halusi lapsia tulevaisuudessa ja muutenkin tahdoimme erilaisia asioita. Nykyään hän seurustelee. Oli kunnia olla hänen ensimmäisensä.

Päästitkö nuo kokemattomat miehet asioimaan myös b-rappuun?

Vierailija
8/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annatteko muuten paljaana kokemattomille? Eihän siinä pitäisi olla tautivaaraa.

Vierailija
9/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ja neitsyt ei voi tulla ekalla kerralla raskaaksi...

Vierailija
10/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja neitsyt ei voi tulla ekalla kerralla raskaaksi...

Tarkoitan että jos on muu ehkäisy käytössä. Normaalistihan pyydetään kumilla kunnes toisen osapuolen tuore sp-testitulos on nähty.

Vierailija
11/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sillä on onko mies kokematon.  Kannattaa ottaa sellainen asenne, että antaa naiselleen tarpeeksi esileikkiä ja varmistaa naisen kiihkon, ennen naintia. Itse lämmitin tyttöystävää pari kuukautta, ennen kuin suostuin naimaan. En tietenkään kertonut, että olin neitsyt.  Tyttö oli nainut ennenkin ja toki ymmärsi, etten ollut mitenkään kokenut. Mutta hyvä esileikki tuotti tytölle hienon orkun nopeasti, joten minunkin nopea tuleminen suli siihen samaan.  Tuosta tytöstä tuli mun vaimo, eikä hän tiedä vieläkään, ettei mulla ole ollut muita. Enkä taida ikinä kertoa. Olkoon siinä luulossa, että oli muitakin ennen häntä.  Haitanneeko tuo. Utelias kun olen, niin kaikkea on kokeiltu mitä haluttu ja mieleen tullut.

Vierailija
12/12 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin itseäni nuoremman 30+ vuotiaan täysin kokemattoman miehen kanssa.

Aluksi oli turhauttavaa, mutta nyt oppi alkaa mennä perille ;)