Onko meillä suomalaisilla mitään ihannoituja piirteitä (ulkonäössä)
Suurimmalla osalla meistä on ohuet hiukset, tylsät harmaablondit ellei sitten värjää, suht tasapaksut kropat, olemme lyhyitä jne. Sit vielä vaaleat kulmat ja ripset.
Jos nyt siis verrataan tähän tämän hetken kauneusihanteeseen joka tuntuu olevan laiha mutta muodokas, suht pitkä, tummat paksut hiukset, suuret silmät, paksut huulet jne
Pysähdyin tätä miettimään kun ärsyynnyin taas omia hiuksiani kohtaan kun ovat niin ohuet verrattuna ulkomaisten kavereideni hiuksiin.
Mitä hyvää meidän ulkonäössä on? Kertokaa mistä yleisistä suomalaisten piirteistä pidätte.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kuulas iho ja korkeat poskipäät.
Monet fressin ja sellasen raikkaan näköisiä.
Mutta ylipaino ja homssuinen lookki taas miinusta...Mistä tuo kuvitelma tulee että suomalaisilla olisi korkeat poskipäät? Valtaosalla on täällä todella pullavat kasvot.
Kyllä on tosi monella kauniit korkeat poskipäät. Asiaan oikein kiinnittää huomiota kun on asunut ulkomailla vuosia. Ja hyvä iho, koska ilmasto;).
Suomalaiset ovat kyllä kansainvälisesti vertailtuna melko pitkiä, erityisesti nuoremmat ihmiset.
Eräs turkkilainen vaihtari ihmetteli, että miten kaikki suomalaiset naiset voivat olla niin kauniita. Ehkä siellä vaaleus on kauneutta? Minusta taas monilla tummemmilla on upeat, vahvemmat piirteet. Tuo vaihtari oli myös ihan järkyttynyt kun tajusi että värjään tummanvaaleaa maantienväriä pois. Hänestä minä olen täysin blondi, vaikka suomessa tätä väriä ei todellakaan lasketa blondiksi.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ovat rumia, varsinkin miehet. MIKSI suomalaiset miehet eivät tajua tap.paa itseään?
Juuri Venäjällä käyneenä ei voi muuta sanoa kun, että kyllä Suomalaiset miehet on komeita!
Vierailija kirjoitti:
Suvi Koponen on suomalaisen näköinen huippumallimme maailmalla. Hänellä on paljon "suomalaisia piirteitä", ohuehkot maantienväriset hiukset, haaleansiniset silmät, pienet piirteet - toki kaikki sellaisessa pitkässä ja hoikassa täydellisessä mallikropassa. Suvi on hyvä esimerkki siitä, miten "tavallinen" suomalaisuus voi olla eksoottisen kaunista ja upeaa.
Nuorena kun olin hoikka, lähes alipainoinen, olin paljon Suvin näköinen. Ihmettelin aina, kun ruotsalaiset ja norjalaiset pojat intoili ulkonäöstäni (tavattiin harrastuspiireissä). Itse pidin itseäni kamalan näköisenä. Aikuisena yksi sanoi mulle ohimennen tavatessa, että kuolasivat hulluna näköisiäni suomityttöjä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö eii ole tääärkeäää lajin selviytymiseen kannnalta. Tääärkeintä on älykkkyyys.
No see ettttä toteutuuuuko se on eri asiaaaaa mikä on se asian sisääältö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kuulas iho ja korkeat poskipäät.
Monet fressin ja sellasen raikkaan näköisiä.
Mutta ylipaino ja homssuinen lookki taas miinusta...Mistä tuo kuvitelma tulee että suomalaisilla olisi korkeat poskipäät? Valtaosalla on täällä todella pullavat kasvot.
Kyllä on tosi monella kauniit korkeat poskipäät. Asiaan oikein kiinnittää huomiota kun on asunut ulkomailla vuosia. Ja hyvä iho, koska ilmasto;).
Hyvä iho? Tämä ilmasto on herkälle iholle vaativa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö eii ole tääärkeäää lajin selviytymiseen kannnalta. Tääärkeintä on älykkkyyys.
No see ettttä toteutuuuuko se on eri asiaaaaa mikä on se asian sisääältö.
Ihhminen on viettieen vieeetävissä.
Eikö suomalaisilla ole aika isot tissit?
Suomalaiset eivät kylläkään ole lyhyitä vaan maapallon mittakaavassa sieltä pisimmästä päästä. Myös tylsät "harmaablondit" eli kylmänvaalea hiusväri on muualla maailmassa haluttu ja kiva hiusväri, kuten suora ja sileä hiuslaatumme on positiivinen piirre. Meillä on myös yleisesti aika kivat nenät, ei ole niin paljoa koukkunokkia tai massiivisen kokoisia neniä kuin monella muulla kansalla. Vaalea iho on myös monien silmissä haluttu piirre. Siniset, harmaat ja vihreät silmät vetoavat moniin ja ovat maapallon mittakaavassa harvinaisia, sillä muistaakseni noin 90 prosentilla ihmisistä on ruskeat silmät.
Maailman kauneimmat kasvot valittu-ranskalainen Thylane Blondeau.Malli.Ei korkeita poskipäitä, todella kauniit kasvonpiirteet
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä kyllä on. Se johtuu liian paksusta läskikerroksesta, enkä näe sitä hyvänä puolena.
Suomalaiset säilyvät nuoren näköisenä pidempään kun aurinkoisissa ja lämpimissä maissa. Tämän asian ovat huomauttaneet usat ulkomaiset tuttavat.
Minulla ruskeat silmät ja hiukset, tummat. Olen pitkä kai naiseksi (176 cm) ja kurvikas (iso rintavarustus, takamus + paksut reidet).
Hiukset on paksut, äidillä ja veljellä ihan vauvapehmeät. Rusketun tosi hyvin, perussuomalaista astetta tai paria tummempi iho.
Suku lähinnä länsi-Suomesta.
Mistä nämä tummat piirteet?! Tietäiskö joku?
Mistä te muut vastaavat olette peräisin?
Tällaiset keskustelunavaukset tuovat esille sen suomalaisten kaikkien huonoimman piirteen, nimittäin itsensä jatkuvan vähättelyn ja mollaamisen. Emme todellakaan ole niin ruma, vastenmielinen, tyhmä, kateellinen ja ärsyttävä kansa kuin millaiselta aina näissä keskusteluissa itsemme saamme kuulostamaan. Suomalaisissa on useitakin ihannoituja ulkonäköpiirteitä kuten on tullut jo esille, joten tuntuu hassulta, että joku kuvittelee, ettei varmaankaan ole yhtäkään ja olemme kaiketi tosi ruma kansa muiden ihmisten silmissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla miehillä kyllä on. Se johtuu liian paksusta läskikerroksesta, enkä näe sitä hyvänä puolena.
Eikun ihan oikeasti, muistan lukeneeni.
Ei suomalaiset miehet nyt niiiiiin pulleita ole.
Vaalea iho, hiukset ja silmät. Siinäpä ne taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
On, https://www.mirror.co.uk/news/world-news/breast-size-map-world-revealed…
Vierailija kirjoitti:
Joo, miehillä varsinkin.
Isot tissit?