Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko meillä suomalaisilla mitään ihannoituja piirteitä (ulkonäössä)

Vierailija
02.01.2019 |

Suurimmalla osalla meistä on ohuet hiukset, tylsät harmaablondit ellei sitten värjää, suht tasapaksut kropat, olemme lyhyitä jne. Sit vielä vaaleat kulmat ja ripset.

Jos nyt siis verrataan tähän tämän hetken kauneusihanteeseen joka tuntuu olevan laiha mutta muodokas, suht pitkä, tummat paksut hiukset, suuret silmät, paksut huulet jne

Pysähdyin tätä miettimään kun ärsyynnyin taas omia hiuksiani kohtaan kun ovat niin ohuet verrattuna ulkomaisten kavereideni hiuksiin.

Mitä hyvää meidän ulkonäössä on? Kertokaa mistä yleisistä suomalaisten piirteistä pidätte.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän ehkä eniten meidän vaaleansinisistä silmistä

Ap

Vierailija
2/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset silmät. Suoristamatta suorat hiukset. Hyvä iho. Hyvät hampaat, koska kouluterveydenhoito huolehtii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.quora.com/Why-is-that-the-Finnish-people-are-so-attractive

Jotkut pitävät meidän pohjoismaisesta eksotiikastamme. 

Vierailija
4/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luomi poskessa olis kova, niinku Marilynillä?

Vierailija
5/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persjalkaisuus.

Vierailija
6/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan muu ei inhoa suomalaisia kuin suomalaiset itse.

Vierailija
7/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalea iho, vaaleat silmät, korkeat poskipäät, suorat hiukset ja pienehköt nenät.

Vierailija
8/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun (ulkomaalaisen) miehen mielestä: 

- kasvojen muoto ja rakenne (eritoten poskiluut ja leuka, mutta myös korkea otsa)

- nenä (omasta mielestä pottunokka, miehen mielestä söpö pikku "nykerönenä")

- silmät (muoto: alaluomi ns. tasainen ja yläluomi kaareva)

- silmät (väri: harmaanvihreä, tosi vaalea)

- ripset ja kulmakarvat (miehen mielestä söpöä, kun eivät näy ellen meikkaa, olen blondi) 

- hiukset (vaaleat, sileät ja pehmeät)

- iho: todella vaalea, pehmeä 

- karvoitus: lähes näkymätöntä (käsivarsissa, muualtahan sheivaan) 

- sääret: lihaksikkaat, selkeä raja nilkkaan

Ja minä sitten puolestani kadehdin miehen tummia, pitkiä, itsestään kaartuvia ripsiä, täyteläisiä huulia, isohkoa nenää, "ruskettuneen" näköistä kehoa ja mantelimuotoisia ruskeita silmiä :D Kai se niin on että vastakohdat viehättävät...

Vierailija
9/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Aasiassa ja valkoisuutta hohtava ihoni on tällä puolella maailmaa todella kovaa kamaa.

Vierailija
10/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mun ihannne naiinen on laura birn.

Vierailija
11/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten ällöttävää kaljamahaa kaikki varmasti ihailevat!

Vierailija
12/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japskit tykkää koska monet suomalaiset ovat mongoloiidien näköisiä.

Muut taas, noh, enpä ole kuullut kehuttavaa fyysisesti, mutta kuuleman mukaan helppo pil lu kelpaa. Tietty kaunis nainen on vähintään semikaunis toisessakin maassa. 

Vierailija
13/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalea iho, vaaleat silmät, korkeat poskipäät, suorat hiukset ja pienehköt nenät.

Mutta silti suomalaiset jää auttamatta kakkosiksi muihin pohjoismaalaisiin (kuten ruotsalaisiin) verrattuna. Heillä on ihan samat ominaisuudet ja lopputulos paljon parempi. 

Vierailija
14/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

- kasvojen muoto ja rakenne (eritoten poskiluut ja leuka, mutta myös korkea otsa)

- ripset ja kulmakarvat (miehen mielestä söpöä, kun eivät näy ellen meikkaa, olen blondi) 

Ja minä sitten puolestani kadehdin miehen tummia, pitkiä, itsestään kaartuvia ripsiä, täyteläisiä huulia, isohkoa nenää, "ruskettuneen" näköistä kehoa ja mantelimuotoisia ruskeita silmiä :D Kai se niin on että vastakohdat viehättävät...

Mamma taas kehumassa iraki turkki miestään. Varmaan hyvä saalis juu...

Vierailija
15/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappalaiset ja kainuulaiset on monet tosi tummia muttei sellaisia kuin hiekkamaissa

Vierailija
16/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Aasiassa ja valkoisuutta hohtava ihoni on tällä puolella maailmaa todella kovaa kamaa.

Mun mielestäni ihonvärin ihannointi on sairasta. Kertoo miten vääristynyt kuva ihmisillä on roduista ja miten paljon niihin liitetään positiivisia ja negatiivisia asenteita. Kauneus on kokonaisuus. Ihonväri yksistään ei tee kenestäkään kaunista.

Vierailija
17/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persjalkaisuus.

Tuhansia vuosia lumihangessa rämpiminen ei tehnyt meistä kuitenkaan pitkäsäärisiä. 

Vierailija
18/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mamma taas kehumassa iraki turkki miestään. Varmaan hyvä saalis juu...

Mamma? Olen vela, joten en per definitionem ole mamma ;) Myöskään mieheni ei tule mainitsemistasi maista (vaikka läheltä liippaakin). 

Ja kyllä juu on hyvä "saalis". On nimittäin sata kertaa hellempi, huomaavaisempi, kohteliaampi, avuliaampi, intohimoisempi ja kunnioittavampi kuin yksikään (kanta)suomalainen mies, joita olen ennen häntä deittaillut. Siivoaa, laittaa ruokaa, ostaa kukkia vähintään kerran viikossa, lämmittää saunan ja hakkaa siihen puutkin, käy kaupassa, antaa jalkahierontoja ja taluttaa koiran - kerää jopa koiranp*skat pihalta. :) Sängyssä menee periaatteella "naiset ensin" myöskin...ja muutenkin koko ajan silittelee, halii ja suukottelee. 

En mitenkään sano siis, että kaikki ko. alueen ihmiset ovat juuri tällaisia. Meitä on erilaisia, joka maassa ja kansallisuudessa, ja siksi ymmärrän että saatat olla ennakkoluuloinen. Joskus kuitenkin kannattaisi ehkä siirtyä ajattelemaan ihmisryhmiä yksilöinä eikä stereotyyppeinä. Voisi tulla elämästä hieman helpompaa. <3 

Vierailija
19/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehän ollaan kansana tosi persoonallisen ja yksilöllisen näköisiä noin ylipäätään, ja se jos mikä on hienoa!

Vierailija
20/87 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset lyhyitä? Minun ymmärtääkseni Suomessa on suht pitkiä verrattuna moniin muihin maihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä