SYÖPÄASIAA: Pitäisikö rinnat tunnusteluttaa toisella? Mistä yh-äiti saa "tunnustelijan"?
Aika monessa paikassa lukee, että kumppani huomaa muutokset paremmin kuin ihminen itse ja kumppanin pitäisi tunnustella naisen rinnat säännöllisesti.
Vähän pelottaa, koska yyhoona ei ole kumppania, mutta rinnat on. En myöskään halua maksaa että joku hoitaja tunnustelee ne, jos kerta kumppanikin voi sen tehdä.
Onko ihan hullua pyytää jotain tuttua miestä tunnustelemaan? Tiedän että ihmisille tulee heti mieleen jotain ihan muuta, mutta syöpä tässä on se mikä jäytää mun mieltä...
Kommentit (10)
No mua ainaki ärsytti/loukkas, ku koitin kysyä yhtä naista tunnustelee mun rintoja, mut se ei suostunu vaa sano "mee lääkäriin", paljon helpompaa tolleen. itekki tunnustelisin jos multa pyydettäis, koska ei sitä ite välttämättä huomaa.
Itsehän sitä rintansa parhaiten tuntee. Mistä se naapurin pena voisi tietää mitä kyhmyjä sulla aiemmin on ollut?
Katso Youtubesta joku video aiheesta. Siellä neuvotaan miten tunnustellaan.
Kysyn nyt vihdoinkin kirjoitti:
Aika monessa paikassa lukee, että kumppani huomaa muutokset paremmin kuin ihminen itse ja kumppanin pitäisi tunnustella naisen rinnat säännöllisesti.
Vähän pelottaa, koska yyhoona ei ole kumppania, mutta rinnat on. En myöskään halua maksaa että joku hoitaja tunnustelee ne, jos kerta kumppanikin voi sen tehdä.
Onko ihan hullua pyytää jotain tuttua miestä tunnustelemaan? Tiedän että ihmisille tulee heti mieleen jotain ihan muuta, mutta syöpä tässä on se mikä jäytää mun mieltä...
Miksi sen tunnustelijan pitäisi olla mies? Pyydä jotain naispuolista kaveriasi. Tai sitten käyt säännöllisesti gynellä. Eiköhän se riitä, jos kerran kuussa tunnustelet itse ja gyne sitten kerran vuodessa tunnustelee. Jos siis ei ole sukurasitetta, että olisi oikeasti ihan todella iso riski saada nopeasti etenevä syöpä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyn nyt vihdoinkin kirjoitti:
Miksi sen tunnustelijan pitäisi olla mies? Pyydä jotain naispuolista kaveriasi. Tai sitten käyt säännöllisesti gynellä. Eiköhän se riitä, jos kerran kuussa tunnustelet itse ja gyne sitten kerran vuodessa tunnustelee. Jos siis ei ole sukurasitetta, että olisi oikeasti ihan todella iso riski saada nopeasti etenevä syöpä.
Kyllä terve nainen vierastaa sitä, että nainen koskettelee hänen rintoja. Se on miehen tehtävä.
Onpa harvinaisen tyhmä aloitus, jos on tehty tosissaan. Ei kai kukaan vieras ihminen tunne ja osaa sanoa, onko toisen rinnoissa joku ylimääräinen tai uusi kyhmy. Tuolla, että ”kumppani huomaa muutokset” tarkoitetaan sitä omaa tuttua, pitempi aikaista kumppania, joka tuntee toisen rinnat eli puolisoa. Ei mun kaveri, oli sitten nainen tai mies, tunne mun rintoja. Minusta olisi tosi pöljää pyytää jotain tuttavaa tunnustelemaan mun rintoja.
Joo minäkin voin tulla kokeilemaan - no vakavasti ottaen uskaltaisi ottaa sitä riskiä että käsieni välistä livahtaisi jotain peruuttamatonta. Eikä voita rintoja pitkässä suhteessakaan ole tullut tutkittua niin tarkkaan. Ehkä kannattaisi
Vierailija kirjoitti:
No mua ainaki ärsytti/loukkas, ku koitin kysyä yhtä naista tunnustelee mun rintoja, mut se ei suostunu vaa sano "mee lääkäriin", paljon helpompaa tolleen. itekki tunnustelisin jos multa pyydettäis, koska ei sitä ite välttämättä huomaa.
Miksi oletat että tuo nainen olisi tiennyt miltä sinun rintojesi kuuluu tuntua? Miten oletat että hän olisi sinua itseäsi paremmin huomannut jos siellä on jotain ylimääräistä, jotain mitä ei kuukausi sitten ollut?
Voin tulla tunnustelemaan vähän muualtakin - omnomnomnom-nom!!
T: Jänskähäiskä
En ole mammologi, mutta voin vilkaista.