Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te naiset otatte miehen? Ja sitten kuulee...

Vierailija
02.01.2019 |

Miehen itsekkyydestä?
Kun mies ei tee mitään?
Seksin vonkauksesta?
Laiskuudesta?
Empatian puutteesta?
Mustasukkaisuudesta?

Mutta kun on PAKKO olla jonkun kanssa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen on biologinen tarve. Ihminen ei tunne itseään kokonaiseksi ilman sitä. Vaikka siitä sitten tuleekin useimmiten harmia. Mutta - kyllä harmia tulee yksinäisyydestäkin. Elämä ei täydelliseksi muutu. Itse inhoan miestäni. Silti myönnän, että minun oli pakko saada hänet. Ilman sitä olisin ollut vielä huomattavasti onnettomampi. 

Vierailija
2/8 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariutuminen on biologinen tarve. Ihminen ei tunne itseään kokonaiseksi ilman sitä. Vaikka siitä sitten tuleekin useimmiten harmia. Mutta - kyllä harmia tulee yksinäisyydestäkin. Elämä ei täydelliseksi muutu. Itse inhoan miestäni. Silti myönnän, että minun oli pakko saada hänet. Ilman sitä olisin ollut vielä huomattavasti onnettomampi. 

AI KAUHEAA!! Inhoat miestäsi mutta olet mieluummin hänen kanssa kuin yksin?? :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap; juuri siksi en ole miestä ottanutkaan!

Tässä asiassa toimin kylmästi järjellä, ja se kannattaa. Säästää monen monilta harmeilta ja p-mäisyyksiltä. Kannattaa olla kaukaa visas.

Vierailija
4/8 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap; juuri siksi en ole miestä ottanutkaan!

Tässä asiassa toimin kylmästi järjellä, ja se kannattaa. Säästää monen monilta harmeilta ja p-mäisyyksiltä. Kannattaa olla kaukaa visas.

Älä muuta sano, olisinpas minä ymmärtänyt tuon nuorempana!

Vierailija
5/8 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tulee huijatuksi. Mies esittää empaattista, mukavaa, epäitsekäs tämä jne jne seurusteluaikana. Sitten kun on saatu nainen sitoutettua ja miksi pari väännettyä todellisen karvansa voi paljastaa.

Vierailija
6/8 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tulee huijatuksi. Mies esittää empaattista, mukavaa, epäitsekäs tämä jne jne seurusteluaikana. Sitten kun on saatu nainen sitoutettua ja miksi pari väännettyä todellisen karvansa voi paljastaa.

Siis muksu pari väännettyä

Siis luuletko aP että miehet ei teeskentelee mitä vaan siinä alkuvaiheessa

Vierailija
7/8 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mikä estää eroamasta, kun todellinen luonne tulee esiin?

Vierailija
8/8 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hassua ajatella, että naiset tuosta vaan _ottaisivat_ miehen... Eiköhän siinä ole muitakin tekijöitä, jotka vaikuttavat. Itse esimerkiksi vain tavallaan ajauduin parisuhteeseen, vaikken ollut sellaista suunnitellutkaan. Ei ollut mitään pakonomaista tarvetta olla naimisissa tietyn ikäisenä ( en ole edelleenkään), koiran hommasin jo ennen miestä, ei täytynyt rakentaa ok-taloa yhdessä ja lapsetkin tulivat kun olivat tullakseen. Toki tässäkin suhteessa on omat hankaluutensa, mutta vielä ollaan yhdessä.