Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen katse paljastaa kiinnostuksen! Mies - tunnista merkit!

Vierailija
02.01.2019 |

Useimmalle miehelle naisen ajatusmaailma on täyttä mystiikkaa, mutta nyt miehillä on mahdollisuus tulkita naisen aivoituksia katseen perusteella.

Miehillä on ollut suuri työ tulkita naisten olemuksesta ovatko he kiinnostuneita vai eivät. Tuoreessa More than Just Sex -kirjassa on kuitenkin selvitetty, että nainen ilmaisee kiinnostuksensa silmillään. Erityisen tärkeää on, millä tavalla ja mihin nainen käyttää katsettaan.

Asiantuntijoiden mukaan 45 sekuntia ensitapaamisen jälkeen naisen silmät kertovat tarkalleen tunteeko hän minkäänlaista kiinnostusta. Jos nainen katsoo alas ja liikuttaa silmiään tasaisesti lattian poikki, on se merkki suuresta kiinnostuksesta. Selitys liikkeelle löytyy siitä, että lattian halki kulkevan katseen aikana nainen todellisuudessa tutkii sisäisiä tunteitaan, ja selvittää kuinka vahvasti tuntee kiinnostusta.

Toinen merkki kiinnostuksesta on se, että nainen katsoo ohi miehestä. Vaikka useimmat miehistä tulkitsevat katseen täystyrmäyksenä, on ohittava katse itseasiassa kiinnostuksen merkki. Nainen siis voi katsoa ohi miehestä jopa 45 sekunnin ajan, mutta ollessaan kiinnostunut ohjaa katseen takaisin mieheen.

- Olen haastatellut satoja naisia ja aivan liian moni mies luulee valloittavansa naisen oikealla autolla tai oikealla kellolla. Mutta se on roskaa, todellisuudessa jokainen nainen on kiinnostunut miehen sisimmästä, ihmissuhdeasiantuntija Ali Campbell kertoo.

Katseen lisäksi jo entuudestaan tutut merkit ja signaalit pitävät edelleen paikkaansa. Hiusten sutiminen ja erityisesti latvojen pyörittely on varma merkki kiinnostuksesta. Nainen osoittaa myös oikean kätensä ranteella kohti kiinnostuksensa kohdetta. Jos nainen taas ei ole kiinnostunut katsoo hän miehen pään yli tai tuijottaa suoraan silmiin. Kyseiset kaksi aggressiivista katsetta viestittävät miestä pysymään kaukana.

Lähde: Daily Mail

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että täällä on on aika miesmäisiä naisia. Oikein sellaisia luolamiehiä. Sano se nainen, kun olet kiinnostun miehestä, nosta aijä olkapäille ja vie mökkiisi -naisia.

Noinhan ne naiset juuri hienovaraisesti toimii, kuten ap kertoi.

Suurin osa täällä olevista miesmäisistä "naisista" on kokonaan unohtanut, että mies haluaa nähdä vaivaa ja ns. saalistaa eikä saada sellaista naista, että tässä mä olen, vie kotiisi, olen kiinnostunut.

Ei miestä kiinnosta, jos se on liian helppoa ja nainen tulee kuin Manulle illallinen.

Näillä miesmäisillä luolanaisilla on varmasti luolamiehet, ne äijät on aia erikseen. Ne vaan vikisee, kun nainen nostaa ne olalle ja vie mennessään.

Heh jutussa puhuttiin ensisekunneista. Ei siinä ole kyse mistään oikeasta kiinnostuksesta jossa kukaan kantaisi ketään yhtään minnekään. Vai mikä luolaotus olet jos 45 sekunnin jälkeen olet panemassa?

Vierailija
42/54 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt selvis miksi mua tulkitaan väärin niin usein. Mä nyplään tukkaani aina. Siis aina. En siis vain silloin kun oon kiinnostunut miehestä.

Minulla on tapana nojata eteenpäin eli kohti keskustelukumppania kun juttelen. Se on rento asento kun muuten istuu selkäsuorana koko päivän. Tähän päälle se hiusten nypläys jota teen ajattelematta. Olen saanut kuulla että flirttailen kaikille :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt selvis miksi mua tulkitaan väärin niin usein. Mä nyplään tukkaani aina. Siis aina. En siis vain silloin kun oon kiinnostunut miehestä.

Minulla on tapana nojata eteenpäin eli kohti keskustelukumppania kun juttelen. Se on rento asento kun muuten istuu selkäsuorana koko päivän. Tähän päälle se hiusten nypläys jota teen ajattelematta. Olen saanut kuulla että flirttailen kaikille :D

Mä taas en nyplää hiuksia ikinä miesten seurassa kun se on yleisesti pidetty flirttailun muoto.

Vierailija
44/54 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään ilmaise,merkitys muuttuu kuin tuulen suunta.

Vierailija
45/54 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuo "asiantuntijat" itse ikisinkkuja.

Vierailija
46/54 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskaa.

Njaa, tuossa hiushommassa voi olla kyllä jotain perää.

Minä pyörittelen minun pitkien hiusten karvoja sormissani aina. Tykkää niplata kaikkea sormillani. Oikein ”kauhistuin” kuinka nyt olen selvästi antanut vääriä signaaleja kaikille miehille. N32, varattu

Vierailija
47/54 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski-laulaja kirjoitti:

jos nainen kaivaa pers-ettään ja hais-telee sen jälkeen sormiaan ja kaivaa vielä nenään samalla sormella, on se merkki ihastumisesta

Se on kylläkin merkki että suhde on edennyt jo kypsään vaiheeseen.

Vierailija
48/54 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta riippuu vähän tilanteesta toi silmiin tuijotus, yleensä kuitenkin jos en ole kiinnostunut ja nään että mies on niin silloin en ala katsomaan silmiin koska en halua tuntea oloa vaivaantuneeksi tai että mies luulee että mua kiinnostaa jos katson häneen, niin enemmänkin katon muualle.

Mut sitten vaikka olisin kiinnostunut mutta en tiedä onko mies kiinnostunut niin en rupea silmiin tuijottelemaan koska en halua olla tungetteleva tai että mies luulee jotain.

Sitten jos mies itse tuijottaa silmiin ja oon kiinnostunut niin saatan tehdä samoin. Riippuu myös miten turvalliseksi koen tilanteen.

Vierailija
49/54 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan vinetto. Olen tulkinnut naispuolisen työkaverini käytöksen aivan väärin. Hänellä on tapana katsoa hymyillen 'syvälle silmiin' aina kun keskustelemme. Olen tulkinnut tuon kevyeksi flirttailuksi, mutta kyseessä onkin siis agressiivinen mene pois katse. No, ensi kerralla teen kuten toivotaan.

Olenkohan se mina :D Ei sun tarvitse menna pois, olet vaan turvallisesti Friendzonella, olet vahan kuin joku veli mulle. Ei ole mitaan agressiivista, pyh!

Sen sijaan En uskalla katsoa silmiin jos Olen kiinnostunut, pelkaan etta tunteeni nakyvat selvasti!

Vierailija
50/54 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo muistan jo kun mun kolmesta siskosta ainaki kaksi teki tota mm. lukiessaan.

Vierailija
51/54 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen kikattelu on paras signaali

Faktahan tuo on. Naisesta tulee iloinen ja pirteä kun kiinnostava mies kiikarissa.

Usein se näkyy paremmin ulkopuolisille. Sitä kiinnostavaa miestä ei uskalla edes katsoa, tai hänelle onko jopa töykeä, mutta kaikki muut huomaavat että nyt se nainen meni raiteiltaan, hymyilee kuin törppö, kikattelee ja ryntää hieromaan Janikan hartioita näyttääkseen miehelle, että on lämmin ja lempeä ihminen. 

Vierailija
52/54 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀😄

Vierailija
53/54 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roskaa.

Njaa, tuossa hiushommassa voi olla kyllä jotain perää.

No ei ole. Se on minulla jokin adhd ominaisuus ja teen sitä lähes aina. Varsinkin jos mietin jotain. Toinen on ranteessa olevan hiuslenkin räpeltäminen. Ei tuo ole mikään kiinnostuksen osoitus.

Vierailija
54/54 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalisti naisen kiinnostus on helppo tunnistaa, mutta miten tietää 20v nuoremmasta omasta tiimiläisestä että on kiinnostunut vai onko normaalia esimiehen miellyttämistä

Nuori tiimiläinen heiluttaa pyllyään. Kyllä tuon huomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän