Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei-vedenkestävän ripsarin pysyvyys

Vierailija
01.01.2019 |

Olen käyttänyt vedenkestävää ripsaria suurin piirtein koko sen ajan kun olen ylipäänsä meikannut. Nyt minua on alkanut hieman huolettamaan kaikki ne epäterveelliset kemikaalit, joita niihinkin on tungettu. Olisi siis kiva kokeilla jotain tavallista maskaraa, mutta pelkään, että ne sulavat naamaani. Minulla on rasvaiset luomet ja tällä hetkellä käyttämäni Tokmannin halpis vedenkestävämaskara sotkee yläluomet. En siis usko, että tavallinen ripsari kestäisi edes sitä. Sen lisäksi en yleensä kanna sateenvarjoa ja jos sataa, kuljen ihan iloisena ja märkänä. Onko kenelläkään vinkata mitään superkestävää, mutta ei vedenkestävää, ripsaria? :D

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tavalliset ripsiväritkin ole yhtä täynnä kemikaaleja?

Vierailija
2/5 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diorin Iconic Overcurl pysyy ainakin minulla hyvin, vaikka teen töitä ulkona satoi tai paistoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaaleja kaikissa.

Minulla ovat pysyneet sateessa jne. kaikki 38-asteisella vedellä pestävät oikein hyvin (MAC, Clinique, Sensai...)

Vierailija
4/5 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän Sensain. Pysyy hyvin ja lähtee lämpimällä vedellä.

Vierailija
5/5 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä ripsaria, pidennykset melkein koko ajan, sillon ku ei ole niin värjään ripset. ja eivät ole kärsineet pidennyksistä, ovat pitkät ja kaarevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi