Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vesalan kauneus karisee käsittämättömällä tavalla.

Vierailija
01.01.2019 |

Ja piirteet muuttuvat. Huh!

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala on peruslähiö, se on rakennettu asumista varten eikä wow-arkkitehtuuriksi kameraturisteille. Mainettaan parempi kuitenkin.

Vierailija
42/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala on vaalea, pienikokoinen ja hoikka, siis monen miehen mieleen ihan lähtökohtaisesti.

Nykyinen tyyli on turhan trendikäs, kuten uudenvuodenkeikalla nähtiin: omituinen yli-iso haalari, jonka räikeä värimaailma on lainattu Almalta, ja Lady Gagaa matkiva kulmavaalennus, joka saa kasvot näyttämään haaleilta ja oudoilta. Ei tuollainen tyyli kaunista ketään. Musiikki on muuttunut melodisesta popista sieluttomaksi konejytkeeksi. Harmillista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No arvioisin häntä ensisijaisesti kyllä muilla arvoilla kuin kauneudella. Ja hän on kaunis.

-m41

Jep, itse en ole Vesalassa koskaan kiinnittänyt huomiota hänen ulkonäköönsä. Ei ole käsittääkseni juuri sen avulla rahaa ja mainetta tienannut. Arvostan kuitenkin hirveästi musiikintekijänä.

- n27

Vierailija
44/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesala Vain elämää sarjan kuvauksissa, mihin ovatkaan rypyt hävinneet?

https://www.menaiset.fi/artikkeli/lifestyle/kauneus/paula-vesala-ja-vap…

Vierailija
45/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No arvioisin häntä ensisijaisesti kyllä muilla arvoilla kuin kauneudella. Ja hän on kaunis.

-m41

Jep, itse en ole Vesalassa koskaan kiinnittänyt huomiota hänen ulkonäköönsä. Ei ole käsittääkseni juuri sen avulla rahaa ja mainetta tienannut. Arvostan kuitenkin hirveästi musiikintekijänä.

- n27

Itse asiassa kun tätä tarkemmin mietin, Vesalan ulkonäön arvostelu on vähän sama kuin kyselisi, mihin Juhan Sipilän keski-ikäisen miehen charmikkuus on kadonnut viime vuosien aikana. :D Yhtä relevantti tarkastelun kohde

- edeltävä

Vierailija
46/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m41

- n27

Itse asiassa kun tätä tarkemmin mietin, Vesalan ulkonäön arvostelu on vähän sama kuin kyselisi, mihin Juhan Sipilän keski-ikäisen miehen charmikkuus on kadonnut viime vuosien aikana. :D Yhtä relevantti tarkastelun kohde

- edeltävä

No aika naurettavaa, jos ajattelee vaikka rusketusraitoja, ettei ulkonäöllä laulajien ulkonäöllä olisi merkitystä.

Vierailija
47/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Vesala on keski-ikäinen. Kai se nyt saa näyttääkin siltä. 

Vierailija
48/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on hauska nähdä miten paljon kulmakarvat vaikuttaa ulkonäköön. Hauskan näköinen nykyään kun värjäsi kulmat vaaleiksi. En meinannut edes tunnistaa.

Vierailija
49/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se vanhentunut ole, noi kulmakarvat tekee vaan ihan oudon näköiseksi!!!

Vierailija
50/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m41

- n27

- edeltävä

No aika naurettavaa, jos ajattelee vaikka rusketusraitoja, ettei ulkonäöllä laulajien ulkonäöllä olisi merkitystä.

No en ainakaan naisena kiinnittänyt siinäkään vaiheessa suurempaa huomiota Vesalan ulkonäköön. Mielestäni hän ei koskaan ole tuonut itseään esille hottisbeibenä tms. Eri asia esimerkiksi Anna Abreun kohdalla, joka selvästi käyttää ulkonäköä enemmän hyödykseen.

Vierailija
51/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-m41

- n27

- edeltävä

No en ainakaan naisena kiinnittänyt siinäkään vaiheessa suurempaa huomiota Vesalan ulkonäköön. Mielestäni hän ei koskaan ole tuonut itseään esille hottisbeibenä tms. Eri asia esimerkiksi Anna Abreun kohdalla, joka selvästi käyttää ulkonäköä enemmän hyödykseen.

Voisiko sillä olla jotain vaikutusta, että olet nainen? Ehkä heterosellainen..

Vierailija
52/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi me täällä pohdimme Vesalan ulkonäköä?Häntä verrattiin muutamaa huippumalliin,että ei näytä yhtä upealta.Miksi tämä vertaus?Pitääkö nyt verrata noiden mallien lauluääntä ammattimuusikkoon?En tajua.

Meillä on naiset asema romahtanut 10 vuodessa älyttömästi.Ei itse pidetä yllä sitä,että kukaan nainen ei voi olla riittävä ja hyvä.Paula Vesalan ulkonäössä ei ole yhtään mitään vikaa jos nyt sitä on kommentoitava.

Vierailija
53/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sädekehää rakennetaan hänelle?

Vierailija
54/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vesala on vaalea, pienikokoinen ja hoikka, siis monen miehen mieleen ihan lähtökohtaisesti.

Nykyinen tyyli on turhan trendikäs, kuten uudenvuodenkeikalla nähtiin: omituinen yli-iso haalari, jonka räikeä värimaailma on lainattu Almalta, ja Lady Gagaa matkiva kulmavaalennus, joka saa kasvot näyttämään haaleilta ja oudoilta. Ei tuollainen tyyli kaunista ketään. Musiikki on muuttunut melodisesta popista sieluttomaksi konejytkeeksi. Harmillista.

Vesalan "tyylin" takana on toinen Vesala, nimittäin Minttu. Sen verran creepy ilmestys, että yllättävää, kun on noinkin maltilliseen lopputulokseen päätynyt stailatessaan Paula Vesalaa. https://www.instagram.com/superminttu/

Vierailija
55/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi Vesala on täysin mitäänsanomaton biidintekijänä, laulajana ja esiintyjänä.

PMMP:n parhaat biisit ovat Rusketusraidat ja Pikkuveli, jotka kumpikin ovat muiden käsialaa.

Paljon melua tyhjästä.

Sullahan on tosi laajan tuntuinen tietämys..

Vierailija
56/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes tunnistanut!

Missä näit hänet?

Vierailija
57/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette naurettavan pinnallisia. Anonyymeinä on helppo huudella.

Niimpäs näyttää olevan!

Missä näyttää olevan?

Vierailija
58/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Vesalasta tulee mieleen sellanen perusmamma, luonteeltaan vähän kiukkuinen ja pikkumainen. Ei yllätä että on jostan Kärsämäen suunnalta.

Vierailija
59/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lars kirjoitti:

Joo. Oli aika järkytys moinen kalmo.

Missä oli?

Vierailija
60/76 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kulmakarvat kyllä ihmetytti, omaan silmään kenellekään ei käy tuommoiset "näkymättömät" kulmakarvat (vaikka itsellänikin sellaiset luonnostaan on). Mutta mikäs minä olen toisen tyyliä arvostelemaan, antaa kaikkien kukkien kukkia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän