Ketju treffi-ilmoituksille joihin ei kukaan koskaan vastaa
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan naisen joka on seksuaalisesti dominoiva.
Vastauksen saamisen todennäköisyys tippuu -99% eli käytännössä nollaan.
Viestejä on tullut n. kahdessa vuodessa
- maksullisilta dominoilta
- kolmelta naiselta jotka ei lukeneet tekstiä loppuun, profiili kuulemma muuten kiinnostava mutta he sattuivat tykkäämään siitä kun mies vie
- kahdelta naiselta jotka olivat sitä mieltä että jospa se "maskuliininen" (dominoiva) puoli löytyy sieltä kun vähän kokeillaan
Eli käytännössä viestejä puhdas nolla. Ennen tämän mainitsemista ehkä tusinan verran viestejä per vuosi.
Oliko siis kyse seksitreffeistä? Jos ei niin ymmärrän hyvin, että ei tule vastauksia. Ihmettelen miten moni puhuu seksistä deitti-ilmoituksessa. Ilmeisesti naisetkin sanovat usein että eivät etsi seksiseuraa. En tajua sitäkään.
Haluavatko dominoivat naiset muuten yleensä miehen joka ilmoittaa auliisti olevansa halukas alistumaan? Eikö se vähän niin kuin pilaa koko idean?
Ne aniharvat jotka haluavat, yleensä arvostavat sitä jos mies on avoin mieltymyksistään eikä häpeä niitä. Monet seksuaalisesti alistuvat miehet häpeävät alistuvuuttaan ja esittävät vahvaa perinteistä miestä (sinänsä loogista, koska sitä melkein kaikki haluavat ja arvostavat).
Alistuvia miehiä lienee 10-20 kertaa enemmän kuin dominoivia naisia.
lisätietoja Olavi Perkiömäestä: https://starbuzz.fi/olavi-perkiomaki-suomalaisen-nettikulttuurin-legend…
No en kyllä usko, että tollainen submissiivinen mies olisi oikeasti submissiivinen. Kyllä sekin sitä seksiä tietysti rupeaa kaipaamaan ja kerjäämään ja tekemään aloitteita siihen. Tuosta saa vaan sen kuvan, että se haluaa naisen tekevän aloitteen.
Vierailija kirjoitti:
lisätietoja Olavi Perkiömäestä: https://starbuzz.fi/olavi-perkiomaki-suomalaisen-nettikulttuurin-legend…
Netissä olen surffaillut vuodesta 1996 lähtien ja vasta nyt törmään tähän ilmiöön.
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Olen 34v poikamies. Äitin kanssa asustelen ja nyt olisi aika muuttaa omilleen. Etsin sinua 20-24v lisääntymiskykyinen nainen. Ethän pelkää seksiä. Se on tärkeää. Olen suvun ainoa mies joten pitäisi jatkaa sitä sukuakin. Olen romanttinen ja käytännöläheinen. Hirvipaistia teen jos niin haluat. Olen tummahiuksinen 178/85 kg painava uros. Harrastuksina metsästys omilla mailla ja vuoleskelu. Sytykkeiksi ja muuten vaan. Tykkään kotiruuasta. Äiteen laittamana parasta mutta etköhän sinunkin ruoka kelpaa. ;). Oon siis huumorimiehiä. T:Yksinäinen sydän etsii toista
Toivoisin että tämä on treffi-ilmoitus johon kukaan ei vastaa, mutta minä vastasin. Mies esitti profiilissaan palstamiesten ajatuksia siitä miten naiset kiinnostuvat vain pahiksista jne. ja oli pukeutunut kuvassaan mustaan viittaan, taustalla liekkejä. Luulin vitsiksi ja ajattelin että tuossa on hauska tyyppi. En ollut siis käynyt AV:lla koskaan kun ilmoituksen näin. En tiennyt että ajatukset olivat aitoja, eivät huumoria.
Treffit olivat kiusalliset mutta onneksi lyhyet. En enää ole vastaillut "hauskoille" tyypeille, jotka hitusenkaan vitsailevat naisista.