Ketju treffi-ilmoituksille joihin ei kukaan koskaan vastaa
Laitan omani (oikean) kohta. Sillä välin tehkää parhaanne!
Kommentit (33)
no ymmärrän hyvin ettei ap:n ilmoituksiin vastata :D
Vierailija kirjoitti:
No, missä se ap:n ilmoitus?
Ei sitä heti voi julkaista. Pitää ensin pohtia.
ap
Mä niin haluan miehen.
Ei pelkkää seksisuhdetta hakeville.
Haluan naisen joka on seksuaalisesti dominoiva.
Vastauksen saamisen todennäköisyys tippuu -99% eli käytännössä nollaan.
Viestejä on tullut n. kahdessa vuodessa
- maksullisilta dominoilta
- kolmelta naiselta jotka ei lukeneet tekstiä loppuun, profiili kuulemma muuten kiinnostava mutta he sattuivat tykkäämään siitä kun mies vie
- kahdelta naiselta jotka olivat sitä mieltä että jospa se "maskuliininen" (dominoiva) puoli löytyy sieltä kun vähän kokeillaan
Eli käytännössä viestejä puhdas nolla. Ennen tämän mainitsemista ehkä tusinan verran viestejä per vuosi.
Joskus aikoinaan MTV3-kanavalla txtarichatissa joku mies haki seuraa viestillä, jossa ensiksi kehui itseään kunnolliseksi yms ja viesti loppui aina sanoihin ”muttei silti koskaan yhtään viestiä”.
Sama viesti toistui miltei joka päivä, usean kerran päivässä, niin kauan kuin itse sivustoa seurasin.
Noh, kerran sitten lähetin tälle herralle viestin, alku sujuikin rattoisasti. Viestit häneltä oli imeliä, kultsi sitä, rakas tätä ja pusipusi jnejne.
Sitten menin töihin, tämä oli sitä aikaa kun töissä ei saanut käyttää puhelinta työaikana. Eikä tarvettakaan ollut, kun puhelimissa ei nettiä eikä pelejä ollut silloin.
Töiden jälkeen katsoin, tämä herrasmies oli lähettänyt kymmeniä txtareita, joiden asiasisältö oli aikalailla seuraava;
”MIXET VASTAA??!!”
”HUORRAA!!”
”TIESIN ETTÄ SINÄKIN OLET TÄLLAINEN, SUT PITÄIS RRAISKATA HUORRAAA!!”
”TAPPAAA SUT PITÄIS SSAATANNAA!!”
Laitoin vielä viestin hänelle, että ”sori, olin ollut töissä enkä päässyt vastaamaan viesteihisi. Viestisi oli aika asiattomia, enkä halua enää kirjoitella kanssasi”.
Eikös tää sankari kuitannut sen vaan suomalaisella anteeksipyynnöllä, eli sanomalla ”oho”, ja jatkoi halihalipusipusi-viestien laittoa kuin mitään ei olisi tapahtunut...
Aloitan lauseella, joka karkottaa kaikki naiset: äitini mielestä olen mukava mies.
Sitten toinen lause, jolla loputkin lähtevät: en osaa suudella, koska olen suudellut vain kahdesti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Aloitan lauseella, joka karkottaa kaikki naiset: äitini mielestä olen mukava mies.
Sitten toinen lause, jolla loputkin lähtevät: en osaa suudella, koska olen suudellut vain kahdesti.
ap
Olit oikeassa. En vastaisi.
S24 palstalla on joku "Jos olet pääs pilalle lukenut ituhippi painu vi""uun mun profiilista.. jos taas olet (en muista mitä) niin voit olla yhteydessä tms.
Olen miettinyt että kuka tuolle vastaa.
Sirpa40v kirjoitti:
Joskus aikoinaan MTV3-kanavalla txtarichatissa joku mies haki seuraa viestillä, jossa ensiksi kehui itseään kunnolliseksi yms ja viesti loppui aina sanoihin ”muttei silti koskaan yhtään viestiä”.
Sama viesti toistui miltei joka päivä, usean kerran päivässä, niin kauan kuin itse sivustoa seurasin.
Noh, kerran sitten lähetin tälle herralle viestin, alku sujuikin rattoisasti. Viestit häneltä oli imeliä, kultsi sitä, rakas tätä ja pusipusi jnejne.
Sitten menin töihin, tämä oli sitä aikaa kun töissä ei saanut käyttää puhelinta työaikana. Eikä tarvettakaan ollut, kun puhelimissa ei nettiä eikä pelejä ollut silloin.
Töiden jälkeen katsoin, tämä herrasmies oli lähettänyt kymmeniä txtareita, joiden asiasisältö oli aikalailla seuraava;
”MIXET VASTAA??!!”
”HUORRAA!!”
”TAPPAAA SUT PITÄIS SSAATANNAA!!”Laitoin vielä viestin hänelle, että ”sori, olin ollut töissä enkä päässyt vastaamaan viesteihisi. Viestisi oli aika asiattomia, enkä halua enää kirjoitella kanssasi”.
Eikös tää sankari kuitannut sen vaan suomalaisella anteeksipyynnöllä, eli sanomalla ”oho”, ja jatkoi halihalipusipusi-viestien laittoa kuin mitään ei olisi tapahtunut...
Siis oletteko vielä yhdessä? Tarina jäi jotenkin kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No niinpä. Lupasin ketjun otsikossa jotain ja pidin lupaukseni.
Voin kertoa lisääkin: olen kiinnostunut arkkitehtuurista, omistan yli 200 kirjaa, eikä partani kasva kunnolla.
ap
Wapaa poikamies haluaa tutustua naisiin, jotka antavat perspillua monessa asennossa. Ensin voi laittaa kuninkaallisen viestin valokuvan kera tai soittaa numeroon 03-4382 008/Olawi.
Omat harrastukset: maalaus, bodaus käsipainoilla, saunominen ja suihkussa käyminen, autoilu, kalastus, retkeily ja pyöräily. Diggaan 60-luvun musiikkia. Motto: paras on ainoastaan kyllin hyvää. Viinaksia joskus lääkkeeksi.
Naisten iällä ja näöllä ei ole merkitystä, kunhan on hyvännäköinen ja omistaa hyvät vitut. Rinnat voisivat olla ison appelsiinin kokoiset. Tarkoitus asua yhdessä omakotitalossa wapaamuurariaatteen ja puutarhatöiden ym. merkeissä. Vastaa jos et ole mustasukkainen ja 18-40 v. Os. Olavi Perkiömäki, Vanhatie 114, 31600 Jokioinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No niinpä. Lupasin ketjun otsikossa jotain ja pidin lupaukseni.
Voin kertoa lisääkin: olen kiinnostunut arkkitehtuurista, omistan yli 200 kirjaa, eikä partani kasva kunnolla.
ap
Häh? Laita nyt se koko ilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Wapaa poikamies haluaa tutustua naisiin, jotka antavat perspillua monessa asennossa. Ensin voi laittaa kuninkaallisen viestin valokuvan kera tai soittaa numeroon 03-4382 008/Olawi.
Omat harrastukset: maalaus, bodaus käsipainoilla, saunominen ja suihkussa käyminen, autoilu, kalastus, retkeily ja pyöräily. Diggaan 60-luvun musiikkia. Motto: paras on ainoastaan kyllin hyvää. Viinaksia joskus lääkkeeksi.
Naisten iällä ja näöllä ei ole merkitystä, kunhan on hyvännäköinen ja omistaa hyvät vitut. Rinnat voisivat olla ison appelsiinin kokoiset. Tarkoitus asua yhdessä omakotitalossa wapaamuurariaatteen ja puutarhatöiden ym. merkeissä. Vastaa jos et ole mustasukkainen ja 18-40 v. Os. Olavi Perkiömäki, Vanhatie 114, 31600 Jokioinen.
Tokihan jos Olavi olisi pistänyt paremman kuvan niin joku olisi voinut vastatakin. Ei olisi tärvinnut niin pelätä kuolemaa :D
Viisikymppinen, ylipainoinen, susiruma nainen etsii hugbuddya eli miestä joka halaisi minua ja pitäisi minua sylissä. Seksiä ei ole tarjolla.
...tai no, kyllä tähän vastauksia tuli, arvaatte varmaan millaisia...
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppinen, ylipainoinen, susiruma nainen etsii hugbuddya eli miestä joka halaisi minua ja pitäisi minua sylissä. Seksiä ei ole tarjolla.
...tai no, kyllä tähän vastauksia tuli, arvaatte varmaan millaisia...
Oho. Meinasin jo vastata, koska vaikutat kiinnostavalta ja mulla olisi halauksia annettavana.
Mutta ei sitten.
Sirpa40v kirjoitti:
”MIXET VASTAA??!!”
”HUORRAA!!”
”TAPPAAA SUT PITÄIS SSAATANNAA!!”Laitoin vielä viestin hänelle, että ”sori, olin ollut töissä enkä päässyt vastaamaan viesteihisi. Viestisi oli aika asiattomia, enkä halua enää kirjoitella kanssasi”.
Ihan hirveetä, mutta oli pakko nauraa xD
Vierailija kirjoitti:
Haluan naisen joka on seksuaalisesti dominoiva.
Vastauksen saamisen todennäköisyys tippuu -99% eli käytännössä nollaan.
Viestejä on tullut n. kahdessa vuodessa
- maksullisilta dominoilta
- kolmelta naiselta jotka ei lukeneet tekstiä loppuun, profiili kuulemma muuten kiinnostava mutta he sattuivat tykkäämään siitä kun mies vie
- kahdelta naiselta jotka olivat sitä mieltä että jospa se "maskuliininen" (dominoiva) puoli löytyy sieltä kun vähän kokeillaan
Eli käytännössä viestejä puhdas nolla. Ennen tämän mainitsemista ehkä tusinan verran viestejä per vuosi.
Oliko siis kyse seksitreffeistä? Jos ei niin ymmärrän hyvin, että ei tule vastauksia. Ihmettelen miten moni puhuu seksistä deitti-ilmoituksessa. Ilmeisesti naisetkin sanovat usein että eivät etsi seksiseuraa. En tajua sitäkään.
Haluavatko dominoivat naiset muuten yleensä miehen joka ilmoittaa auliisti olevansa halukas alistumaan? Eikö se vähän niin kuin pilaa koko idean?
MiäsHenkilö kirjoitti:
Sirpa40v kirjoitti:
”MIXET VASTAA??!!”
”HUORRAA!!”
Ihan hirveetä, mutta oli pakko nauraa xD
Olisin tainnut nauramisen sijaan tehdä rikosilmoituksen.
No, missä se ap:n ilmoitus?